November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    voor 2 dagen in de week kan het nog wel denk ik...zag net een vacature voorbij komen!

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    :(

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemiddag meiden,

Vandaag mijn speelkleed binnen gehad, van fisher price rainforest. HIj is echt ontzettend leuk.
    Nou nog wachten op mijn pakketjes met kleertjes.

Muriel o wat ontroerend echt lief. zal Estrella ook even toe spreken dat ze morgen haar goeie humeur mee neemt

Jen hoop voor je dat de NN wat word.

Dees, jippie een nieuwe zo dat werd wel tijd.

Ilse, zo krijg je zeker rug klachten.

Eshter, heftig meid, net de 'gelukkige' die het wel heeft. BALEN!
    o had vincent ook al zoveel honger, begon al aan mezelf te twijfelen maar Estrella heeft hier de laatste dagen ook alleen maar trek, alleen duurd dat al vanaf maandag. Vandaag is ze iets rustiger.

Komt vandaag weinig uit mijn handen, gister te veel moeten doen denk ik.
    Ben gewoon zo moe......
    Maar Debby gaat morgen goed komen hoor, trouwens jij zit gezellig naast me dus wakker blijven lukt wel.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wencke je staat in Kinderen! ga straks snel even lezen

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Goeiemiddag!

Dees, gelukkig... een nieuwe wasmachine! :) Veel sterkte op het CB. Ik kan me voorstellen dat je wat zenuwachtig bent. Hopelijk reageert Quinn niet al te heftig op zijn eerste prikjes.

Melanie, dikke knuff voor jou. Ik heb echt bewondering voor je. Je bent een supermama: 24 uur per dag de zorg voor 3 kindjes. Pfoe! Geen wonder dat je futloos bent. Hopelijk kun je binnenkort wat meer tijd voor jezelf nemen, want ik geloof dat je daar hard aan toe bent. ;) Leuk dat het speelkleed vandaag is gearriveerd. Wat zal Estrella genieten! :)

Ilse, wat heb je nou gedaan met jouw stoel?!?! Ik moest stiekem wel een beetje lachen, maar het is natuurlijk levensgevaarlijk. Vervelend dat het daardoor weer in jouw rug is geschoten. Het zit je ook niet mee, zeg. Maar dan het positieve: geniet er maar van dat je zo lekker fit bent. Angelina geeft jou blijkbaar energie! :) Vervelend dat je vanmorgen als een verzopen katje thuiskwam...

Jen, fijn dat je een goed nacht gehad hebt en dat Esmay nu weer beter drinkt. Hoe is jouw sollicitatiegesprek gegaan? Wie weet, heb je straks de luxe dat je kunt kiezen uit 2 banen! :D Oh, ik lees net dat het tegenviel (ik ben aan het lezen en reageren tegelijk ;) ). Nu maar hopen dat die baan bij NN doorgaat. Ik duim met je mee! :)

Peetje, hoe gaat het nu met poeziepoes?

Stasia, gelukkig positief nieuws over jouw pctje. Zaterdag gaat het dan eindelijk gebeuren. Moet goedkomen... ik duim met je mee!

Dafje, fijn dat de kleertjes zo goed bevallen en dat je in de toekomst nog meer kleding kunt overnemen. Nynke heeft het ook snel warm en zij kan ook niet goed tegen een warme omgeving. Op het cb hier is het bijvoorbeeld vreselijk warm en dat vindt Nynke niet fijn. Ik laat haar daar zo lang mogelijk naakt liggen en dan nog gloeit haar lichaam. Ik heb op zich geen tips voor je, maar wij kleden haar gewoon niet te warm aan. In onze slaapkamer (waar zij momenteel ook nog slaapt) doen we nooit de verwarming aan. Ze slaapt onder een lakentje en een dekentje. Je schrijft dat Fenna ligt te zweten in bed. Kan het misschien ook door het zeiltje komen? Als dit niet goed ademend is, dan kan ze haar lichaamswarmte niet goed kwijt. Wat fijn dat het verder allemaal zo goed gaat met Fenna en dat je stapjes vooruit ziet in haar ontwikkeling. Zo heeft iedere fase wel weer iets leuks. Het is natuurlijk geen leuk nieuws dat ze misschien HD heeft. Hopelijk blijkt uit de foto dat het allemaal meevalt. Ook wij moeten binnenkort een afspraak maken om een foto te laten maken van Nynkes heupjes. De zus van mijn man had ook HD (heeft daarvoor ook een spreidbroekje aangehad), waardoor er meer kans is dat Nynke het ook heeft. Laten we er het beste van hopen voor allebei onze meisjes. De foto biedt sowieso meer duidelijkheid en hopelijk blijkt dan dat het kan worden uitgesloten.

Blondie, vervelend dat jouw hele ritme is verstoord. Ik heb helaas geen tips voor je. Ik vrees dat je je de komende tijd toch zult moeten aanpassen aan het ritme van Reese. De vermoeidheid zou je kunnen proberen te verhelpen door eens een middagslaapje te doen wanneer Reese slaapt. Maar wellicht raakt jouw eigen ritme dan nog meer verstoord? :(

Linda, geniet van jouw pyjama dag! Natuurlijk mag (moet) je jezelf af en toe verwennen. Wat jammer dat sonja's overschotel mislukt is. Volgende week een herkansing. ;)

Melina, succes met jouw sollicitaties. Wat goed zeg, dat je vandaag 4 brieven de deur uit hebt gedaan. Hopelijk komt er iets positiefs uit!

Esther, wat naar dat je bent flauwgevallen van de pijn. Wat een heftige reactie, zeg. Hopelijk knap je snel weer op. Was het de eerste keer dat je een spiraal liet plaatsen?

Muriel, wat heerlijk dat je zo geniet van Hester. Wat een ontroerend moment dat ze jouw traan helemaal volgde. Ik begrijp jouw traan overigens heel goed. Ook hier zit ik regelmatig met een brok in mijn keel en soms dus een traantje erbij ... van geluk/ ontroering. Wat is het toch een wonder, he?

Zo, hehe, ik ben weer 'bij'. Zelf heb ik eigenlijk maar weinig nieuws. We gaan dit weekend naar mijn ouders, waarschijnlijk ben ik maandag pas weer online. (Mijn ouders internetten nog via een telefoonverbinding, laat ik daar dus maar niet proberen om jullie geklets bij te houden... ;) )

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    haha zo'n telefoonlijn is zooo lang geleden wow

7. Niet meer actief

Was het maar waar. Ik hou al 3 jaar alle vacaturesites, kranten en uitzendbureau's bij en het is hier gewoon echt niet! Baal er wel van, maarja. Ik wil gewoon een beetje in de buurt werken, niet eerst een uur rijden ofzo.

Ik heb vorig jaar een paar maanden bij een aannemer gewerkt op kantoor, dat was dus wel 2 dagen. Maar dat was maar tijdelijk en t werk was ook wel erg geestdodend, was de hele dag alleen maar aan t stempelen, datum erop, kopieren en in archief...saaaaaai :( Maarja, het was in elk geval iets.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Serafijntje: nee...dan kan je beter niet bij je ouders gaan internetten (zeker niet zo snel het de laatste tijd nog wel eens wil gaan ;))

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    zo, ben op de hoogte haha..
    de overbuurvrouw was met de baby van de trap gevallen :confused:
    Baby bleef bloeden uit de neus, dus hebben ze 112 gebeld. na een nachtje observatie mochten ze gelukkig weer naar huis! pfieuw! maakte me écht ongerust!

en.. ik ga NU een weekendje weg! ben er zó aan toe! hopelijk houdt Mika zich ook goed dat we even lekker uit kunnen rusten. Lekker huisje met bad :) spullen staan klaar.. nu wachten tot Pat thuis komt en dan kunnen we gaan :D
    Lekker even een periode van verlof afsluiten, en volgende week (hopelijk) met een frisse start beginnen!

Ladies, fijn weekend en tot maandag!

10. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Muriel: ah wat lief smelt helemaal weg bij je verhaal.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja of in een winkel ofzo alleen zaterdag..

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh jeetje...dat was wel schrikken, maar gelukkig viel het allemaal mee!

Heerlijk even een weekendje weg, waar gaan jullie heen? Veel plezier en geniet er lekker van (hopelijk beter weer dan vandaag)!

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    have fun gwennie

14. Niet meer actief

Ja oke, dat zou kunnen, maar dat wil ik nou net niet. Winkel prima, maar niet op zaterdag, ik wil juist op een doordeweekse dag werken en niet in het weekend.

Overigens is de kans dat ik in een winkel wordt aangenomen klein, ben ik beetje oud voor ;), hebben ze liever jongeren helaas. Heb dat ook al regelmatig geprobeerd. Ik zou t heel leuk vinden om in een kledingzaak te werken ofzo of een kinderkledingwinkel, maar helaas...no such luck.

Wat voor vacature was jij tegengekomen eigenlijk?

15. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Gwen fijn weekend en veel plezier.

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Veel plezier Gwen! Geniet nog heeeeeel eventjes van je 'vrijheid'!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Debby: tuuuurlijk hebben we een magnetron! En ook een flessenwarmer, dus dat komt wel goed.

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :( Hmmppff ... Wim heeft gisteren de tank van mijn auto even volgegooid, maar heeft wrschnlk de autosleutel in zn zak laten zitten, want ik kan m nergens vinden :(
    Nouja, dan blijf ik maar thuis, dan maar geen boodschappen. Het is toch hondenweer!

19. Niet meer actief

Goed excuus Muriel, dan doet Wim maar boodschappen!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm....nou ja, het is inderdaad toch hondenweer!

Deel Deze Pagina