Gwen veel plezier met je weekendje weg. Ben idd benieuwd waar jullie naar toe zijn. Wel grappig wij gaan in de laatste week van mijn verlof ook nog even lekker weg. Geen weekend maar een midweek. Nog even lekker genieten van de laatste vrije daagjes. Idd Muriel gewoon lekker binnen blijven met dit pokkeweer.
daf, ben jij al 5 jaar getrouwd? Ben je op je 18de getrouwd? Ilse: 1. heeft je menstruatie nog doorgezet 2. er moet heus wel werk zijn 3. ik moest wel lachen om de foto van de stoel dees eindelijk een wasmachine esther: beterschap, morgen je brievenbus in de gaten houden @ Reese, hij is idd enorm in verhouding tot eva. Heb 2 keer moetgen voeden bij Linda maar nu is ze nog steeds in diepe slaap! gwen, have fun! de rest ,heb het allemaal niet onthouden maar groetjes en kusjes Owja, had ik maar een vak geleerd. Verdiende tot nu toe 2300 bruto ofzo. Wat dat nu gaat worden weet ik niet.
zo, ready for take off.. we gaan naar Landal Greenparks, de Heideheuvel. Bedankt voor jullie lieve knuffels! Ik ga dan maar het spits afbijten met het laatste "vrije" weekend (voor de werkende dames dan ) doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
JAAAA EINDELIJK: Martijn heeft geslapen van 22.30 tot 5.30! Ik ben dolgelukkig, ik wist niet wat me overkwam. ik liep half slaapwandelend naar de magnetron keek er op en wow! Hij is minder huilerig, het sprongetje is genomen denk ik. poeziepoes: thuis en n orde, hij moet nog wel terug komen voor een röntgen om te kijken of hij een blaasafwijking heeft. Salaris: ik verdien nu 2400 brutto voor 36uur per week (en ben 25) Toen ik 20 was verdiende ik toch ook wel 2200 bruto hoor, maar ligt ook aan het opleidingsniveau Dees: wat lees ik nou, doet ie het weer niet die machine van jullie?!! Hee je krijgt een nieuwe, mooi! Succes met de prikjes Ilse: mijn VK zie dat de hormoonschommeling tijdens de zwangerschap de schildklier kan beïnvloeden. Missschien is dat bij ou wel gebeurd. Ik moet hem nog een keer laten testen van de VK Jen: wat zegt het CB over de voeding van Esmay? Jammer dat die ene baan niks is, ik duim mee voor de NN Lindapooh: was die preischotel moeilijk te maken? lijkt me helemaal niet lekker. Ik ga ook maar beginnen aan Sonja. Ilse: WOW gevaarlijke stoel Esther: deden niet verdoven bij het plaatsen?
Was net ff op de site van Landal greenparcs aan het kijken en wat lees ik... het zwembad in het park de Heideheuvel waar Gwen naar toe is is dicht van 7 t/m 25 januari. Hoop dat ze dat weten anders valt het vies tegen denk ik.
@Peetje; Het CB heeft eigenlijk ook totaal geen advies, zeggen alleen maar dat we de slikfoto en het gesprek met de KA maar even moeten afwachten... Dus daar worden we ook niet veel wijzer van... Jij gefeliciteerd met je eerst doorslaapnacht! Overigens vandaag weer een slechte "drinkdag"....na 4 flessen zitten we in totaal op 270 cc....
Ja ik ook.Daarom zat ik ook te kijken op die site. Misschien voor de volgende keer. Maar nee ik hou het op Centerparcs.
Balen Jen, wannneer krijg je die slikfoto's? En komt ze wel goed aan enzo? Ja 270 is nog niet veel, maar martijn zit nu ook pas op 340 vandaag. Maarja hij drinkt meestal 's avonds meer.
Voor de zomervakantie zijn die parken wel leuk, in het buitenland zitten ze vaak bij een rivier ofzo. Maar ik denk wel dat centerparcs luxer is, en duurder hahhaha
Maandag wordt de slikfoto gemaakt, maar denk niet dat we dan al iets te horen krijgen. De week erop hebben we een vervolgafspraak met de KA. Ze komt aan, niet veel, maar goed beter iets dan niets...ongeveer 110 gram per week de afgelopen 3 weken. Dat scheelt inderdaad niet veel met Martijn, hoop dat Esmay vanavond ook ineens een inhaalspurt gaat nemen...
Ja dat duurt nog wel een week na het maken van de foto's meestal. Balen zeg. Martijn was afgelopen week 130gr aangekomen. Het vreemde is, eerst at hij tussen de 800-900cc per dag, en nu nog maar 675 a 700, en soms onder de 600. heel vreemd. je kunt geen pijl trekken op die baby's
Nee inderdaad! Het lijkt ook wel het enige te zijn waar ik nog over praat...M'n dagen draaien nu ineens om het; "hoeveel zou ze vandaag weer drinken". Af en toe heel frustrerend...
Ja ik snap het, je maakt je gewoon kei zorgen. Ik heb dat hier ook. Als het goed gaat met je kind dan ben je als ouder ook gelukkig. hoe groot is ze en hoeveel weegt ze nu?
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nog even niet hoef te gaan werken! Hoop dat de laatste weken dat ik vrij ben wat makkelijker gaan zodat ik nog even op en top kan genieten! Vorige week vrijdag was ze 57 cm en woog ze 4265 gram... Haar gewicht was tov haar lengte en hoofdomtrek (en die weet ik niet meer) wel aan de lage kant, maar ze kwam in ieder geval nog wel aan...
Oh...ikheb zo'n zin in een patatje, maar Arnoud komt vannacht pas thuis en Ryan ligt helemaal in coma....pfff...kan toch moeilijk me schoonmoeder bellen om te vragen of ze even op wil passen