November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heb even een foto van mijn 2 mannen en mijn dochter in mijn album gezet....Het is net of Erwin een giga flapoor heeft, maar hij ligt een beetje lullig op dat kussen.... :)

2. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    hmm, ik kan hem nog niet zien, maar dat duurt zeker even... ;)

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Zo, ben ik weer... :)

Stasia: Ik heb de site bezocht en het lijkt me wel wat :), voorlopig hier nog aan de cd's (en we willen al wel, maar ik durf nog niet echt en ik bloed nog, vind ik ook niet zo fris), dus thanx voor de tip! :thumup:

Debby: wat vervelend dat Ryan spruw heeft, wel fijn dat er medicijnen voor zijn, voor de kleine junk ;). Oh... en Frank werkt in de videogames, zijn bedrijf importeert ze en vekoopt ze weer, dus hier is het een klein speelparadijs met verschillende consoles (PS, xbox, DS, etc etc etc), ik heb vandaag Time Crisis 4 gespeeld, die is net uit en mannetje is hem special voror mij komen brengen tussen de middag, echt supergaaf!

Murmel; Ja idd, ze zouden alle november baby's gewoon tot baby van de maand moeten uitroepen ;), ik ga zo eens de afzuigkap aanzetten, misschien valt ze ervan in slaap :(

Joldeg: whahahaha, ja, onze dame heeft er ook een handje van om uitgebreid te gaan liggen poepen als paps dr luier verschoond en dan hoor ik heel zielig van boven: "Schat, wil je even komen?" fijn.. :(. Frank is trouens maar 2 dagen thuis geweest na de bevalling, dit in verband met drukte op zijn werk, hij kreeg geen vrij :(, hij zit in de videogames en ivm de feestdagen is het nu de drukste periode v.h. jaar, in januari is hij lekker een week vrij, dus dat is wel fijn :). Als ik ook weer ga werken gaat hij ook 4 dagen werken...

Missym: Leuk dat je een nieuwe broek gekocht hebt :), wel balen van je maat (alhoewel: Ik = jaloers daarop ;)) maar dat komt echt wel weer goed hoor!

Jen: wat fijn dat de service zo goed is bij Nutrilon zeg!

Zo, ik heb ook een paar foto's in mijn album gezet van ons meisje :)

Om half 6 moet ik hard bonken op het raam van de buren een stukje verderop, ik zie mezelf al door het raam slaan, zo'n doos ben ik wel..

4. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Jen, kon ze nu wel zien, ook super leuke foto's! Ben er nu echt weg van!

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjeeeee Sammie en Jen, wat een LEUKE foto's met jullie huisdieren erbij!
    Ik ben echt jaloers...

Mijn katers (3) zijn alleen maar superjaloers als we met Hester bezig zijn en supergefrustreerd als ze lawaai maakt (dan rennen ze gefokt weg met de oren naar achteren).
    Niks lief bij haar gaan liggen dus :(

Hooguit dat ze meteen haar plek op schoot inpikken als ik haar even op mn schouder leg voor een boertje, haha.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een mooierd, Fem, die kleine van jullie. Mooi donker huidje, ziet er zo lekker gezond uit! Ze lijkt wel een halfbloedje?

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Heeft ze van haar mama Murmel ;), ik had zelf ook zo'n donkere huid toen ik geboren werd, ik ben zelf ook erg donker, Frank trouwens ook, ik krijg nu nog wel eens de vraag of ik een halfbloed ben :), Joepieeeee,heeft ze toch nog wat van mij aangezien ze sprekend op Frank lijkt... (Zie ook onze trouwfoto in het album)

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dames.... het gastenboek van Hesters site www.hestervanginkel.nl (of klik op 'website button' hieronder) blijft ondanks de vele bezoekers angstvallig leeg.
    Dus als jullie je vervelen... geven jullie het goede voorbeeld fftjes? ;)

Dat arme kindje gaat nog denken dat ze helemaal niet populair is zo :rolleyes:

Hihi, thanxxxx alvast!

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    ahhhhhhhh, ik heb gereageerd hoor Murmel :)

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik zal trouwens ook nog ff verlaat meedoen aan het voorstelrondje...

Ik ben Muriel, 33 jaar oud, samenwonend met Wim, 34 jaar. We zijn 3,5 jaar samen en wonen sinds 2,5 jaar samen, in Amsterdam.
    Hester is ons eerste kindje, naast overigens wel 4 'zoons': 3 katers en een (saai) konijn.

Ik werk als account assistent bij Metro, de bijna-grootste-krant-van-Nederland. Na mijn verlof (ik begin op 18/2 weer) ga ik 3,5 dag werken (3 om 4 dagen verdeeld).
    Wim heeft een zeer verantwoordelijke, drukke baan en die blijft gewoon fulltime werken, lekker cliché dus.

Hester gaat 3 dagen naar het KDV, de 4e dag elke twee weken passen een opa en oma op.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Juich juich!
    Hester heeft toch vriendjes!

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jazeker wel Murmel ;), Sharon heeft ook nog geen vriendinnetjes hoor (ahum, en ook nog geen echte website, maargoed ;))

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Fem: Martijn heeft iedere verschoning eigenlijk wel gepoept, dus 6 a 7 keer per dag!

Ilse: Martijn ligt gewoon in bed, als hij wakker is huilt hij meestal. Anders neem ik hem in mijn armen.

Muriël: ik warm de maxicosi even op met een kruik, hij houdt zich al sinds dag 2 warm. Maar goede tip te warm heb je niet zo snel inde gaten denk ik.

Debby: ik heb ook Omneo gekregen omdat deze voeding ook wat dikker is, en toch licht voor de darmen want Martijn hoor je gewoon borrelen en da krimpt hij in elkaar. Hij poept ook heel veel, en erg vast.

Man en werk: Jons was 1 week thuis en gaat aankomende maandag, dinsdag en woensdag alweer naar het buitenland :(

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zooo heb lekker wat bij te lezen vandaag! Ben lekker de hort op geweest met Vincent, was erg lekker. In de middag geeindigd bij Maris op de bank (die gisteren helaas toch niet is ingeleid :() en voor het eerst niet thuis gevoed. Het ging erg goed! Een volgende stap is echt in het openbaar, maar dat ga ik niet speciaal opzoeken nog.

Muriel, was inderdaad een vreemd idee dat Vincent alweer bijna een maand is, terwijl ik vandaag als bevaldag had bedacht! En, is de goede Albert al geweest? Of ben je meegenomen door bezorger voor een enkele reis Spanje?

Bizar bevallingsverhaal, Melanie. Kan me voorstellen dat het je raakt!

Miranda, ik weet nog niet wat ik wil qua anti-conceptie. Liever geen pil meer, misschien eens informeren voor een (mirena?) spiraal? Ga de HA maar eens bellen van de week.

Vincent ligt hier ook voornamelijk in de wieg of naast me op de bank. Wippertje vind ik het nog een beetje klein voor en de box vindt hij nog niet prettig (denk niet beschut genoeg).

Hier ook aardig wat poepluiers per dag. Maar volgens mij klopt het ook wel dat babies bij BV de eerste tijd meer poepluiers hebben. Na een weekof 6 schijnt het weer af te gaan nemen.

Debby, ik ga een laken tussen de spijlen van het ledikant vouwen, zodat het wat meer beschut lijkt. En ik ga er een matrozenbedje van maken (hoog opmaken met het laken als een soort envelopje eronder, zodat hij niet onder de deken kan komen). Misschien dat dat helpt als tussenstap bij het wennen aan het ledikant.

Ilse, Jean-Paul is 1,5 week thuis geweest en komt nu nog regelamtig een uurtje eerder naar huis om lekker bij ons te zijn.

Listy, wat een schattige foto's!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Listy: wat een leuke foto's zijn het geworden! Dat worden inderdaad echte vriendjes :).

Ilse: Arnoud is na de bevalling 3 dagen vrij geweest (2 dagen van de baas en 1 vakantiedag). Daarna is hij weer aan het werk gegaan. En hij heeft vanaf 17 december a.s. twee weken vakantie! Joehoeee, daar kijken we allebei erg naar uit! En in de tussentijd heeft hij ook een aantal keren thuis gewerkt, omdat het met Ryan natuurlijk niet goed ging...

Jen: arme hond, hahaha, wel een mooie uitdrukking van de oogjes :). En laat je Esmay dan thuis in haar bedje liggen? En wat heerlijk dat je schoonmoeder vrijdag even komt helpen! En wat goed zeg dat ze van Nutrilon zo snel terug hebben gebeld! Ik ben erg benieuwd wat de manueel therapeut morgen zegt! Hopelijk krijgen jullie dan eindelijk een duidelijk antwoord of Esmay het Kiss-syndroom heeft! En wat een leuke foto's! Vooral die ook met de hond erbij, de hond en Esmay liggen heerlijk te slapen en Erwin kijkt echt zo van "heb ik dat?"

Fem: dat is helemaal lekker dat Frank in de videogamesbusiness werkt :). Dan begrijp ik jouw "verslaving" ook :).
    En wat een leuke foto's van Sharon (bekende hydrofielluier trouwens, Hema? ;)). En Ryan ligt ook altijd heerlijk met zijn handjes zo boven zijn hoofd, zooo lief! En hoe ging het aankloppen, raam nog heel? Ik zou dan per ongeluk blijven staan of zo op niet op tijd wegrennen, haahahah.

Murmel: hahaha, de katten jaloers! Wie weet trekt het nog bij?! Alhoewel...straks gaat Hester ze natuurlijk "aaien"....mmm...misschien toch geen vriendjes worden bij jullie :)

Peetje: ik ben benieuwd hoe Martijn het doet op de Omneo. Bij ons bevalt het erg goed! Ryan had ook veel last van krampjes, maar dat heeft hij eigenlijk niet meer (wow...eindelijk een keer iets wat hij NIET heeft :))

Esther: wij hebben Ryan z'n ledikant gewoon kort opgemaakt, dan kan hij ook niet onder de deken "verdwijnen". En vanmiddag heeft hij, na even gehuild te hebben, toch heerlijk liggen slapen. Dus het is denk ik toch een kwestie van wennen. En waarom is Maris toch niet ingeleid als ik vragen mag?

Over Sinterklaas: wij vieren a.s. zaterdag sinterklaas bij mijn schoonouders met de broers van Arnoud. Mijn schoonouders hebben iets gekocht voor de kleinkinderen en verder doen we niets. Wij gaan daar lekker courmetten. Volgend jaar zullen we wel Sinterklaas vieren, want dan willen mijn ouders ook graag komen (en tja...voor hun is het natuurlijk toch 2 uur rijden!).

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahaha Debby, ja het raam is nog heel, ik keek door het keukenraam en zag hun zoon heel hard rennen nadat ik had aangeklopt, ik rennen joh! Hahahahahaha, en idd, abonnement op de Hema ;).

Ok, ik ga eten koken voor Frank (die voor het eerst in 3 weken op tijd thuis is.. en nu gestrekt op de bank ligt... :()

17. Niet meer actief

Mijn moeder en schoonmoeder komen morgen, voor sinterklaas, met een kado voor Angelina. Nóg meer kado's, ik kan het nu al bijna niet meer kwijt haha, de oma's gaan echt uit hun bol zeg :)

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, de Goede Albert (hihi Esther) is zojuist langsgeweest en ik heb hem gesmeekt om Hester en mij mee te nemen naar het warmere Spanje, maar nee hoor, hij was onverbiddelijk... we zijn allebei te lief geweest dit jaar :(

Dus nu ben ik mn boerenkool, erwtensoep, rookworsten en andere fijne winterse zaken toch maar uit gaan pakken, snif....

19. Niet meer actief

Zo ik heb net ff een flinke jankbui gehad, aan de foon met m'n moeder. Ik zit er gewoon echt een beetje doorheen, ik ben zó moe en de ochtenden zijn zo vermoeiend hier. Dan wil ze alleen maar aandacht en eten, lijkt wel alsof ze dan elk half uur weer honger heeft. Ze jengelt en huilt en wordt alleen stil als ik 'r op pak. Ik voelde me vanmorgen zó schuldig, ik heb 'r een hele tijd laten huilen terwijl ik beneden zat. Ik geloof dat ze wel een half uur gehuild heeft voor ze in slaap viel. Niet aan 1 stuk door gelukkig, paar minuten huilen, paar minuten stil etc. Maar ik voelde me zo'n ontaarde moeder, dat ik mn kind zo'n verdriet liet hebben, werd er zelf ook verdrietig van :(

Ik geloof dat we alles gewoon een beetje onderschat hebben. Mn bevalling ging zo soepel en die zelfde dag was ik alweer helemaal actief en druk. Elke dag zei de kraamzorg dat ik rust moest nemen, maar Ilsje was eigenwijs, ik ben toch niet ziek. Maar nu krijg ik de klap alsnog, ik ben ontzettend moe, maar nu wil mn meisje constant aandacht.

Begrijp me ni verkeerd, ik ben gek op die krummel en ik geniet ervan als ze in mn armen ligt, maar als ze zo ligt te dreinen dan voel ik me machteloos... :(

Sorry voor dit ego-berichtje...

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou Joldeg, je bent sowieso geen ontaarde moeder, als je dat zou zijn zou je je geen zorgen om je uk maken. Het is logisch dat je het allemaal effe niet meer weet, je lijf zit nog vol met hormonen en helaas wordt er geen handleiding mee geboren als je baby geboren wordt :(. Meer dan je best kun je niet doen, zoals ik al zei; juist omdat je je zorgen maakt om Angelina ben je een goede mama....

Dikke knuffel van mij

Deel Deze Pagina