November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zat te zeuren dat er niemand online was, maar ga jullie verlaten. Ga lekker op bed, HP lezen en lekker slapen! Ryan ligt ook nog op 1 oor, dus heerlijk rustig hier in huis :). Fijne avond!

Esther: succes morgen bij het cb!

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Trusten!

Qua bevalling en zwangerschap zou ik zo weer voor een kindje gaan, maar wij weten het echt nog niet. We zien wel!

Masha, heb jij nog een suggestie voor een locatie?

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Truten Debby, geniet van HP!

Hmmm, leuke loctie, ligt eraan wat we willen doen, we kunnen, bijvoorbeeld, een high tea doen in Hotel New York, erg leuk om te doen en redeljk goed bereikbaar met het OV én met de auto...?

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Woensdag 19, donderdagg 20 of vrijdag 21 december zouden voor mij trouwens het beste uitkomen voor de meeting.

Als je eigen vervoer hebt, ben je trouwens ook van harte welkom hier in Brielle (en de eventueel andere mama's ook)

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hotel NY is ook leuk

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Er zijn zoveel leuke dingen in Rotterdam, ik neem aan dat we onze kanjers meenemen?

Genoeg leuke cafe's e.d., vind ik alleen jammer dat er overal gerookt wordt (terwijl ik zelf rook) en zij daar in ligt :(

Hmm, ik ga hier toch eens even goed over nadenken. Haha

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb gewoon een auto hoor, dus kan ook zo op kraamvisite komen ;) Geen problemen mee, ik rij wel :)

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Anders moeten we na 1 januari afspreken. Dan gaat het rookverbod in de horeca toch in?

Zeg maar waar je voorkeur naar uitgaat: Rotterdam of Brielle (of Capelle, want ik heb ook een tuuterd)?

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nope, ik heb geen voorkeur :), en ik kan ook op alle data, dus roep jij maar, ik ben zo flexibel (helaas niet lichamelijk ;) haha)

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wat ik me trouwens nog afvroeg: is Sharon geboren in het IJsselland zkh of ben je ergens anders bevallen?

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    hahaha zo komen we natuurlijk nergens, want ik heb ook al geen voorkeur ;)

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, in het Ijsselland, ik moest in het zkh bevallen omdat ik boven de 100 kg woog ( :oops:), achteraf maar goed ook want tijdens de bevalling poepte ze in het vruchtwater!

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Whahahahaha. Dat gaat lekker zo ;)

Anders wachten we ff of er meerdere dames meegaan of niet, dan kunnen we locatie en datum definitief vast zetten?

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Goed idee!
    Leuke site heeft Sharon trouwens!

Ik ga je alleen laten en lekker in mijn bedje liggen. "Zie" je morgen weer.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Helaas Rotterdam is me net iets te ver...

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mijn schoonzusje is ook in het IJsselland bevallen.
    Die 100 kilo is je trouwens niet aan te zien op de foto opde site van Sharon ;)

17. butterflymom

butterflymom Actief lid

19 apr 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    hoi hoi

ben weer helemaal bijgelezen..

Ik zal me bij deze ook es helemaal uitgebreid voorstellen is misschien ook fijner voor jullie dan weten jullie ook zo ong. wie en wat ik ben

Ik ben dus miranda, 27 jaar en sinds 23 juni 2006 getrouwd met jaap, 26 jaar. We wonen in Putten (gelderland) en gaan 15 december verhuizen naar de andere kant van het dorp (oudste gedeelte =====>>> nieuwste gedeelte). Ik heb een zoon Evert uit een vroig huwelijk, hij is 7 oktober alweer 7 jaar geworden. Samen met jaap heb ik een mooie dochter Ghislaine, zij is geboren op 20 juli 2006 en overleden na 16 dagen op 4 augustus 2006 aan een zeer zeldzaam syndroom. Wij zijn beiden dragers hiervan en voor elke zwangerschap hebben wij dus 25% kans dat het mis gaat.. gelukkig hebben we ondanks dit alles op 3 november een zoon gekregen Daylian, en met hem is tot nu toe alles goed, er zijn ook geen tekenen, verschijnselen dat hij ook datzelfde syndroom zou hebben..
    nadeel overigens is dat ze voor en tijdens de zwangerschap niks kunnen onderzoeken wat betreft dit syndroom behalve de groei dmv echo"s in de gaten te houden. Dus al met al was deze zwangerschap zeer slopend en uitermate spannend..

verders iedereen bedankt op het reageren van anti conceptie, ik ga zelf denk ik van de week ook ff naar de ha vragen naar de evt. mogelijkheden ik wil absoluut geen mirena spiraal want die heb ik al gehad en heb hem na 1,5 jaar ellende laten verwijderen..

de vraag of we meer kinderen zouden willen krijgen, tja ik en mijn man zouden dolgraag nog een 4e kindje willen krijgen alleen weet ik nie of we nog een zwangerschap aan durven, maar we zijn beiden nog jong en wie weet vinden ze der nog wat op in de wetenschap en durven we daardoor wel de stap te gaan zetten.. en anders kunnen we het ook nog via een andere weg zwanger raken alleen dan dmv een donor.. maar goed tot nu toe willen we dat niet.. dus of we gaan der zelf nog een keer voor en hopen dat het weer goed zal gaan uitpakken, en anders laten we het gewoon bij deze 2 heerlijke mannen..

Wat betreft man en werk, Jaap moest gelijk weer dinsdags aan het werk (ik ben zaterdagavond bevallen), het was superdruk en omdat ik heel onverwachts werd ingeleid in het zh kon hij dus geen vrij krijgen.. alleen donderdags omdat ik toen weer terug moest naar het zh omdat mijn bloedwaardes niet goed waren, maar dat was toen weer helemaal ok.. maar ze zijn ons tegemoet gekomen hij heeft heel onverwachts de week van kerst vrij gekregen omdat we ook met het verhuizen zaten dus ben der al super blij mee!

en nog ff wat anders.. heb vanmiddag kaartjes besteld voor het giga piraten festijn in het gelredome 22 december... vorig jaar zijn we daar ook geweest en het was geweldig.. mijn moeder bood uit zich zelf aan als we daar heen wilden dat zijn wel op Daylian paste en dat we van haar geld kregen voor kaartjes zodat we ff lekker onze zinnen ergens anders op konden zetten.. Evert is dan de hele week bij zijn vader ivm vakantie..

nou ik ga weer ff verders koeken hier.. meiden nog ene fijne avond allemaal

liefss miranda

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Jammer, Melina, hebben we een meeting op korte termijn kunnen regelen, maar is de afstand te ver :(

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja rotterdam is volgens mij voor mij 2,5 uur heen en 2,5 uur terug :confused:

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel hoor :), ik zou ook niet weten waar het zit, maargoed, ik ben nu alweer 90 kg, dus al 12 afgevallen, no 6 te gaan ben ik weer op oude gewicht en dan, tja, nog verder afvallen he ;).

Weltrusten alvast, ik ga ook zo hoor.. :)

Deel Deze Pagina