moggel, geen goeie moggel Ben mn bedje al weer uit, omdat Quinn aan het jengelen was omdat hij een poepbroek had. MAar nu weigerd meneer dus te slapen, gevolg, ik ben ook wakker. Ik wilde vroeger opstaan, maar dit is me iets te vroeg eigelijk.
Nou meneer had echt geen zin, na het jengelen kwam het ik heb hongerrrrr gillen, zelfs zo hard dat Piet er wakker van werd en schrok hihi Ja als meneer Quinn niet al minuut eten krijgt is er moord en brand in huis. Kan hem nog steeds niet vertellen dat de magnetron niet sneller kan en dat ik niet kan heksen. Maar goed hij ligt nu uitgeteld in zijn bedje. Maar nou vroeg ik me dus af... nu krijgt hij dus 6 flesjes ipv 5 hij krijgt nu 180cc+6 Dat kan toch niet zo heel veel kwaad voor een keertje?!
goeiemorgen, Dees dat was zeker heeeeel vroeg opstaan, denk dat je nu heerlijk in je bedje ligt. Maar eh die sauna dag klinkt erg lekker hoor. Dat gaat zeker genieten worden voor jullie vrijdag. Esther, ik vind het dus op zich niet zo erg om haar mee te nemen, tja dat is nou eenmaal een van de 'nadelen' van BV, maar ik heb haar dan liever mee, dan dat je je moeilijk moet doen voor een kolfruimte. Heb dat met een werkuitje een keer gehad, en voelde me toen juist op gelaten, terwijl als ik haar aan moet leggen in het openbaar, ik daar geen moeite mee hebt. Met gevolg dat ik dan ook minder vaak kolf dan zou moeten. Gister eindelijk weer eens in bad geweest. Estrella lag al vanaf 21.00 uur heerlijk te slapen. Het was hier weer een redelijke nacht. Ga vandaag toch echt eens proberen om het huishouden eens grondig te doen, maar heb tegenwoordig gewoon niet zo veel fut om eerlijk te zijn.
Goedemorgen! Hier weer een prima nacht, Jens had gisteravond maar een klein beetje verhoging en lijkt zich prima te voelen dus tot nu toe weinig last van de prikjes (gelukkig!). Vanmiddag naar de kinderarts heb alles rondom Niels op papier gezet anders vergeet ik de helft misschien ben toch wel een tikje nerveus... Debby: gezellig hoor dat jullie langskomen zullen we het ergens in februari doen? Stasia: mooie foto's van Deniz wat een lachebekje! Ik zet trouwens de foto's van Jens liever op mijn hyves, ik heb mijn album hier ook leeg gemaakt, hier zijn de foto's namelijk voor iedereen zichtbaar en ivm zieke geesten hou ik ze liever besloten op mijn hyves... Muriel: leuke buren heb jij Lijkt me wel grappig een BN-er in de straat, hier woont echt niks bekends eigenlijk in de saaie polder...ik kom trouwens uit Lemmer, berucht en beroemd om Rintje Melanie: wat houdt die opvoedcursus precies in? Jullie gaan dan samen? (sorry misschien heb je het al eens verteld maar er blijft hier momenteel weinig hangen) Whahahahahaha Estrella heeft meer tiet dan mij Hoe is het nu met je rug? Wauw komt een mooie naakte spaanse schone voorbij Serieus: de novemberbabies zijn wel uitzonderlijk goed gelukt he Sammie: succes vandaag met de prikjes! De meiden van het begin euh....Ilona21 zit geloof ik bij de juni mama's...Sizzel februari, Ma2be staat volgens mij ook op knappen....euh er waren er meer maar misschien komen ze het hier nog wel eens vertellen dan? Ohhhh Jen en Dees dat klinkt zalig! Ik ga zoiets ook nog doen met mijn beste vriendin we gaan er voor sparen zodat we ook een hotelovernachting erbij kunnen doen! Tsja da's dan het voordeel van flesvoeding he ik kan makkelijker weg. Ik heb echt diep respect hoor voor de bv mama's het is echt niet altijd even makkelijk maar ik vind echt dat jullie het super doen, lijkt me geweldig om te zien hoe je kindje groeit met jouw melk! Petje af meiden jullie doen het toch maar even! Dees een flesje extra kan geen kwaad gebeurt bij Jens ook wel eens. Jens krijgt er geen krampjes van gelukkig als dat wel het geval is zou je ook een flesje kunnen doen met een schepje (of twee) minder extra water mag namelijk altijd. Zo ben er vandoor, snel de jongens naar school brengen met de auto, Jens slaapt nog en gezien het weer laat ik hem liever liggen...kind waait de kinderwagen uit Wie vandaag iets bijzonders heeft (geen tijd om de agenda te zoeken ) succes en iedereen een fijne dag! Trouwens, waar zijn Indigo, Melina en Hope gebleven? xxx Roelie
Melanie maak je niet druk om je huishouden joh! Ik ben al blij als ik de stofzuiger er af en toe doorkrijg en mijn was kan bijhouden! De lat niet te hoog leggen voor jezelf he eerst genieten, dan om jezelf denken en dan pas de rest! (((knuf)))
Goedemorgen. Het nieuwe schema gaat prima, alleen wil ze het liefst nu elke keer na 3,5 uur drinken, met een uitzondering van de laatste fles.. maar het gaat best aardig. Gisteren half 10 laatste fles, vanmorgen om half 7 moest ik haar weer wakker maken. Gisterenavond had ze een flink huilmoment, was niet te troosten. Ik had het idee dat er een tandje aan het doorkomen is, kan dit al zo snel? Ze bleef maar huilen, speen wilde ze niet, drinken net na de fles leek me ook zeer sterk, met mijn pink kon ik haar een beetje zoet houden en ze was afwisselend aan het sabbelen en aan het 'kauwen/bijten'. Dan tussendoor weer huilen en dan weer sabbelen en kauwen. Het huilen was echt heel anders dan een honger huiltje en anders dan een ik-heb-een-vieze-luier of een er-zit-een-boertje-dwars huiltje. Het was gewoon een zielig huiltje, van ik-heb-zo'n-pijn. Zo zielig. Maar na de laatste fles is ze gelukkig vrijwel meteen gaan slapen. Natuurlijk was ze ook erg moe door het 4 uur lang jengelen... Dees, volgens mij kan het geen kwaad voor een keer hoor, niet te veel druk om maken. Wanneer je bv geeft drinkt je kindje ook wat hij nodig heeft en dat doet Quinn in dit geval ook. En zeker als het maar 1 keer in de zoveel tijd een dag is dat hij er 6 drinkt ipv 5. Melanie, Lekker dat je nog even hebt kunnen ontspannen in bad gisteren. Ik moet eigenlijk ook eens goed huishouden, maar heb ook echt geen zin, maar kan maar beter even goed huishouden, want volgende week moet ik gaan werken en ben ik denk ik te moe om na het werk nog wat te doen. Misschien moeten we elkaar even een *schop onder elkaars kont geven*
Stasia: wat goed zeg, Deniz heeft zijn hoofdje ook al een behoorlijk eind omhoog! Zo hoog komt Ryan nog niet hoor! Oh en die lach, wat lief!! Melanie: je kunt Estrella toch meenemen, althans dat vind ik geen probleem hoor! Hahaha, die foto van Estrella, inderdaad al een behoorlijke cup! Maar daar heeft Ryan geen enkele moeite mee hoor . En ik denk dat ik meer schrok dan Ryan van haar billen Maria: ja, kan me voorstellen dat dat het nadeel is als je bv geeft, dat je niet lekker een dagje iets helemaal alleen kunt gaan doen...En vind de foto van Eva erg meevallen, wat een lieve foto! Ilse: dan neem je Angelina toch ook lekker mee! Gelijk hebben jullie hoor! Arnoud vindt het ook wel leuk, een dagje met z'n zoon Dees: wow...ik vond dat ik al vroeg was vanochtend, maar ik heb jou niet overtroffen . Ik hoop dat je nu dan nog evne lekker ligt te slapen?! Roelie: succes bij de ka! Ik ben benieuwd...kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig voor bent hoor!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan Roelie~16 januari Niels kinderarts aanvraag gedragspsychologisch onderzoek Rachel~ 17 januari Fayenne CB 1ste prikjes Tari ~ 17 januari 10.00 uur CB alleen prikjes Dafje~ 17 januari 13:45 Kinderfysiotherapeut Fenna aan huis Jennie en Desiree~18 januari dagje naar de sauna !! 19 januari MEETING Amersfoort Tari ~ 21 januari ANGELUS 4 JAAR!! Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle Dafje~21 januari 1e werkdag... Stasia~21 t/m 25 januari Midweekje Centerparcs Jennie~21 januari 15.10 uur controle KA Jennie~22 januari 11.15 Esmay CB + 1e vaccinaties Tari ~ 22 januari 10.30 uur Estrella KA Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 23 januari 1 dagje werken i.v.m. overdracht van vervangster Muriel~ 24 januari 09:45 uur eindcontrole VK (zeer verlaat) Dafje~ 24 januari 10:00 Fenna ZH rontgenfoto heupen Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Blondie~ 25 januari Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Stasia~ 29 januari weer werken Muriel~ 30 januari 10:45 uur terugkom-ochtend met yoga-babies MissyM~ 31 januari weer werken Esther~31 januari CB 2de prikjes Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Ikke1981~ 4 februari Ikke1981 Jarig 27 jaar {|= Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Debby~ 6 februari 1e werkdag bij nieuwe werkgever Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Jennie~ 1 maart hopelijk weer aan het werk Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Jennie~ 19 maart Jennie Jarig Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
moggel! maar goed dat Mika gisteren nog lag te slapen, want toen hij net de foto´s van de dames bekeek, keek hij ongeveer zo: Tja, de eerste confrontatie met het andere geslacht he.. Hij is nog steeds geïntereseerd in zijn verloofde! Alhoewel Estrella er toch ook wel érg vrouwlijk uitziet met cup B! Maar goed, heb het woord monogaam even uitgelegd.. [-X dus nu kijkt ie zo: En toch als ie Eva dan weer ziet.. ow jen en dees.. wat klinkt dat heerlijk! ik ben niet zo van de sauna, maar massages.. mmmm! en idd.. waar zijn de missing ladies?! Melina misschien druk met sollicitaties? Heb haar nog geholpen met de brief, hopelijk werpt het vruchten af! Nou, zo naar het zkh.. eerst kweekjes af laten nemen voor die bacterie en daarna naar de internist.. brrr Gelukkig heeft Pat vrij genomen, want ben er best zenuwachtig van.. al zal het best meevallen.. tis gewoon het woord "uitslag" dat ik zo zwaar neem.. Maar goed, daarna naar de hypotheekadviseur.. ben benieuwd! Hopelijk kunnen we snel actief gaan zoeken en ons huisje te koop zetten!
Roelie jij ook veel succes vandaag! kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van bent! Maria en Sammie, succes bij het CB vandaag!
Goedemorgen (dan eindelijk na het bijlezen ), Pfff...hier al een hele dag erop zitten voor m'n gevoel . Ryan gaat straks naar oma, dus heb de hele dag voor mezelf. Nou ja...om 10.00 uur gesprek met mijn bijna-oude-baas, daarna boodschappen, kast opruimen, badkamer soppen en stofzuigen. En in de tussentijd natuurlijk lekker tijd besteden aan het forum . Ryan om 6.30 uur de fles gegeven, daarna schone luier + schone kleren (maatje 62 romper en zijn trainingsbroekje + trui maatje 56, eigenlijk worden deze toch te klein...), toen weer in bed gelegd, zodat ik kon douchen. Dat was geen succes! Krijsen, huilen...toch maar gaan douchen. Meneer was klaarwakker...dus maar in de wipper bij mij op de kledingkamer en dat was goed. Daarna naar beneden, Ryan in de box, eerst mopperen en toen hij zag dat hij in de box lag en niet in de kinderwagenbak (want dat had ik ook geprobeerd, maar was hij het ook niet mee eens) was het wel goed. Dus ik kon even wat spulletjes bij elkaar pakken voor oma (voor de oppas) en even een broodje smeren voor mezelf, want ik viel intussen bijna om van de honger...dus snel een broodje in de magnetron, toen werd Ryan moe. Dus in de kinderwagenbak, eerst mopperen, maar toch maar laten liggen en nu ligt hij denk ik weer te slapen. Pfff...nu moet ik nog ff snel alle spullen voor oma in een tas doen en dan ben ik geloof ik klaar..denk dat ik het morgenochtend maar even anders ga doen, want dit is niet echt een succes. Kortom: maar even oefenen voordat ik echt aan het werk ga ...
Oh ja...Maria en Sammie: succes bij het CB! En Gwen, jij succes in het ziekenhuis, hopelijk valt het allemaal mee!
Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan Roelie~16 januari Niels kinderarts aanvraag gedragspsychologisch onderzoek Dames veel succes allemaal. Kinderen met de eerste prikjes: zet em op! Jullie kunnen het! Gwen, spannende dag vandaag. Veel succes! Debby, oh erg zeg. Maar wat een lieve foto Gwen, haha je verhaal over Mika haha..
Dafje, geen idee over tandjes.. denk dat oo hierin iedere baby zijn/haar eigen schema volgt.. maar waar kauwt ze op dan? Wellicht helpt een bijtring? (of kauwt ze daarop?)
Hmm....Ryan is alweer wakker....zit nu lekker in z'n schommelstoel...ben benieuwd hoe het morgen gaat als ik het even in een andere volgorde doe. misschien iemand nog tips? Hoe gaan jullie dat doen als jullie weer moeten werken?
Lijkt me ook best lastig Debby, ik ben straks ook ruim op tijd klaar met Fenna zodat ik daarna zelf een broodje kan happen, ik weet nog niet wat ik in de tussentijd ga doen.. misschien haar toch in de maxi vast leggen? Ben ik eigenlijk niet zo'n voorstander van, maar moet daarna met de auto weg.. Ik ga straks met Fenna even naar mijn moeder en vanmiddag langs mijn werk, want ik moet voor volgende week nog wat dingen doorspreken. Dus mag ze vast even wennen aan haar oppasoma. Ben wel benieuwd hoe mijn klasje straks gaat worden. Jammer dat we wel nog 2 weken moeten overbruggen met 28 kinderen