November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben ook ruim op tijd klaar hoor met Ryan zodat ik ook even een broodje kan doen, maar de vraag is, wanneer kleed ik Ryan aan. Ga morgen proberen:

6.30 uur: eerst schone luier, dan fles, daarna weer op bed (in zijn slaapzak, zodat hij niet heel erg wakker wordt, normaal slaapt hij dan ook gewoon weer rustig door tot 9.00/9.30 uur...), daarna ik douchen, aankleden, broodje eten (dat weet ik nog niet zeker of dat ik dat na het aankleden van Ryan doe), Ryan aankleden en weg. Maar ik denk dat ik eerst Ryan ga aankleden en dan broodje doe...hmmm...blijft even wennen, dus ik ga het gewoon oefenen. Want het blijkt dat dat toch wel verstandig is...heb ik vanochtend gezien ;)

2. Gwen.. ze stopt nog niets zelf in haar mond, behalve haar knuistjes, maar daarom heb ik mijn pink maar even gegeven om te kauwen.. ze bijt gelukkig nog niet echt hard. :)

3. Ik kleed Fenna altijd al aan voor de fles, want na de fles is ze lekker slaperig en als ik haar dan nog moet gaan omkleden dan wordt ze weer erg wakker. Dus ik doe luier, aankleden, fles. En ik badder haar om de dag, dus dat scheelt weer.. Daarna kan ik zelf mijn dingen doen en dan weg..

4. Debby, vrijdag kan je zien hoe Fenna is als ik haar losec moet geven.. dat doe ik namelijk bij elke fles van half 11, 's morgens en 's avonds..

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dus dat als ik Ryan aankleed voor de fles 's ochtends, dat hij dan niet meer in zijn bedje wil slapen (daar slaapt hij eigenlijk alleen 's avonds en dan in zijn slaapzak), met als gevolg dat ik dan dus niet kan douchen...althans niet rustig ;). Ryan slaapt heel af en toe 's middags in zijn bed, maar meestal in de kinderwagenbak. Misschien hem ook maar aanleren: moe, op bed slapen. Maar ik vind het juist handig als ik nog we moet, dat hij dan in de kinderwagenbak slaapt....Dus ik ga het morgen even anders proberen en als dat ook niet werkt, kan ik het altijd nog proberen om ook voor de fles aan te kleden. Dat doe ik wel altijd bij de fles van 10.30 uur, voor de fles aankleden, maar dat is een fles later...pfff...het blijft even zoeken denk ik hier...ach, het is maar goed dat ik even "oefen".

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja...ben erg benieuwd!

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel,

Ik zeg altijd honger hebben mag, zolang je maar thuis komt eten ;) Nee, ik zal Deniz straks wel even uitleggen dat dat niet mag [-X

Debby: als ik straks weer ge werken heb ik het geluk dat Ibo thuis is dus ik kan Deniz gewoon laten liggen :)

Dees: ik denk dat het voor een keertje echt niet erg is dat Quinn 6 flesjes krijgt.

Melanie: ik kan me goed voorstellen dat je geen fut hebt voor het huishouden. Moet je nagaan dat heb ik soms niet eens en jij hebt 3 kids om voor te zorgen.

Roelie: Succes bij de ka vanmiddag.

Gwen: Succes in het zh. Spannend hoor.

Sammie en Maria: succes bij het cb.

Zo volgens mij ben ik weer bij :D Hier weer een goede nacht gehad. Ff peukje roken en mezelf aankleden, boodschappen doen. Tot strakjes.

8. Ik leg Fenna daarna gewoon weer met kleren aan in bed. Hooguit soms broekje uit.. maar idem in de kinderwagenbak en dan slaapt ze vaak wel in. Ook in de maxi valt ze in slaap, dus tja.. ik denk niet dat het heel problematisch wordt. We gaan het zien. Ik ben wel blij dat ik eerst maandag Fenna niet hoef mee te nemen, maar dat ik zelf rustig kan opstaan, omdat jeroen dan thuis is. Zo kan ik er eerst zelf weer even aan wennen :)

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Weer lekker aan de klets geweest. Heerlijk om al jullie verhalen te lezen. En oh wat zijn jullie kindjes mooi de foto's die langs komen en op de site's staan zijn echt geweldig. Echt goed gedaan hoor meiden.
    Hier heeft de brack tussen ruzie en ruzie max 3 dagen geduurd. Gistenen was het weer raak en patrick heeft eindelijk zijn gevoelens voor een heel klein stukje openbaar gemaakt. Ik ben hier best van geschrokken. Hij gaat nu zelf eerst bedenken wat hij graag wil en anders gaan we naar de huisarts om te vragen voor hulp. Hij houd alle gevoelens binnen om mij te ontzien dat is heel lief maar niet de bedoeling. Hij ziet gelukkig ook in dat het zo niet verder gaat.

Fijne dag iedereen. Ik ga vandaag mijn zomervakantie uitzoeken. Dus dat is even wat werk. Iedereen veel plezier met de kids.

Liefs Linda

10. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik heb alles even in versneld bijgelezen.
    Moet om 10u met Fayenne op het KDV zijn ze mag 4utjes mee draaien.
    En ik vind dat helemaal niet leuk.
    Heb er ook erg slecht van geslapen. Is ook de eerste keer dat ik een half dagje zonder Fayenne ben.

Ik heb trouwens voor de meeting: plastieke bekers, soepkommen, bordjes, lepels, vorken en messen. Dat moet wel genoeg zijn toch?

Ga me eigen nu wassen en aankleden en mijn meissie wegbrengen snik snik.

Fijna dag allemaal en misschien tot vanmiddag.

Groetjes

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    he bah Linda dat zijn niet de verhalen die ik wil lezen. Maar wel goed dat Patrick zijn gevoelens (een klein beetje) kenbaar heeft gemaakt. Jullie moeten er gewoon uitkomen hoor. Idd misschien hebben jullie daa hulp bij nodig. Dikke knuffel.

Rachel:Dat lijkt me idd helemaal niet leuk om je kleintje weg te brengen maar ja het moet strakjes wel als je weer aan het werk gaat. Goed dat ze nu al even mag meedraaien.

Nou, ik ga me nu echt aankleden anders zit ik hiet over een half uur nog.

12. Linda, heb bah dat is niet echt leuk, maar wel goed dat jullie er nu wat mee gaan doen en goed dat Patrick doorheeft dat het op deze manier niet werkt.

Rachel, sterkte vandaag meis!

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Debby slaapt Ryan nog om 6.30 uur of moet je hem wakker maken, als je hem wakker moet maken zou ik hem nog even laten liggen en eerst zelf aankleden en broodjes smeren.
    Zo doe ik het hier ook, ga er daardoor wel eerder uit, maar zorg eerst dat ik zelf klaar ben en dan doe ik de kinderen. Estrella voed ik vlak voor dat ik weg. Wat wij met mijn moeder afsprak is dat de kinderen in pyjama die kant op kwamen en mijn moeder kleedde hun dan aan, vond ze nog leuk ook om te doen. ;). Misschien is dat een idee, dat je Ryan nog even lekker in zijn pyjama laat en dat je schoonmoeder hem was en een aankleed.

Het is even zoeken naar wat voor jullie het prettigste werkt.

Gwen succes vandaag met de uitslag!

Linda, ik denk dat Patrick het beste hulp kan zoeken. Zal ook heftig worden, maar zo leren jullie allebei om elkaar daar in te helpen. Kan het niet zo goed uitleggen maar misschien begrijp je me. Heb zoiets ook met Adriaan meegemaakt. Is erg lastig en vermoeiend.

Roelie, haha moest wel lachen om jou lieve berichtje. Lees je hem zelf ook even door.
    Maar Februari is goed hoor, wat heb je liever door de weeks of weekend.
    Meid ook voor jou dikke knuf en succes vandaag bij de KA. Ongeacht het etiketje wat hij krijgt, je mag trots zijn op zulke leuke en lieve knulltjes ongeacht wat een ander er van zou zeggen!

Rachel succes vandaag met het KDV, spannend hoor en als je je hart wilt luchten........

Zo was het wel even, heb in ieder geval al boodschappen gedaan, zo ff een was draaien en het huishouden doen!

Daphne, jij ook een schop onder je kont!

(debby lieve foto van Ryan, bekend nijntje knuffel)

14. haha.. ik ben aan de slag gegaan.. moest nog even wat uittypen, ondertussen kan ik het niet laten af en toe even te kijken... :)

Heb nu wat dingen uitgeprint voor vanmiddag en ga nu weer wat printen.. dus hup weer met de laptop de voorraadkast in :) ja daar staat de printer.. geen logische plek, maar je moet wat als je nog geen studeerkamer hebt haha.. gelukkig hebben we wel draadloos netwerk, dat scheelt een hoop..

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha daphne hier ook, ga de pc ook zo uit gooien anders blijf ik kijken, hihihi dan schiet ik nog niet op.

16. zo gedaan.. nu ga ik ff stofzuigen, ga om 10 uur naar mijn moeder met Fenna, kan ze meteen met de voeding van half 11 de meds geven, moet ze ook een keer gedaan hebben vind ik voordat ze gaat oppassen.. Daarna blijf ik daar en ga ik daarna naar mijn werk.. dus ben er pas over een tijdje weer denk ik.. geen idee hoe laat... veel plezier vandaag allemaal iig!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Zal ze het dan toch langzaamaan gaan begrijpen? Na een valse start om 5 uur, moest ik Hester vanmorgen om half 8 wakker maken! :whistle:
    Maarja, ze heeft zich vast gewoon een nachtje vergist, haha.

Leuke foto's komen er allemaal voorbij :) Jammer genoeg opent de link van Maria's naakte stilleven zich niet...

@Linda: goh, dat klinkt allemaal wel alsof er nog een hoop onuitgesproken verdriet zit bij Patrick, misschien is het inderdaad geen slecht idee om er hulp voor hem bij te zoeken, daar hebben jullie dan vast allebei baat bij! Sterkte meis xx

@Rachel: Ojee... een wendag, dat zal vooral wennen zijn voor jou!
    Wij mogen de eerste 2 keer pas hooguit 2 uurtjes komen, dus zo'n halve dag is meteen wel 'echt'!

@Dafje: hup, die computer uitzetten! haha!

@Roelie: heel veel succes vandaag bij de KA!

@Gwen: ik ben benieuwd naar de uitslag, ik hoop dat ze niets geks hebben gevonden (maar anders had je dat vast al meteen gehoord, toch?)

V.w.b. het plannen 's morgens: ik zou zelf Hester zo laat mogelijk voor vertrek willen voeden, zodat ik lekker eerst mn eigen dingetjes kan doen terwijl zij nog slaapt. Lijkt me wel zo relaxed. Maar het wordt inderdaad wel een flinke omschakeling, als ik weer aan het werk moet, vrees ik... daar zie ik wel tegenop.
    Niet dat werken, maar dat regelen en plannen.

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Dank jullie wel voor de lieve woorden.......

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

GELUKKIG NIETS AAN DE HAND!

Ze hebben wel iets gevonden op de scan, maar niets om me zorgen om te maken. In ieder geval kan de internist niets voor me doen en ga ik inderdaad door naar de KNO om te kijken of hij wel wat voor me kan betekenen. De internist zei ook, om je hiervoor te opereren.. het kan wel.. maar is nog lang niet nodig. Hou er wel rekening mee dat het eventueel kan groeien, en kom dan terug! Pff écht een pak van mijn hart!

Jeetje Linda, wat een situatie.. maar wel goed dat hij zelf inziet dat het zo niet langer kan. Ik wens al het beste voor jullie beide! :thumup:

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemoggel
    Heb inderdaad nog een paar uurtjes kunnen slapen, al kwam ik wel moeilijk in slaap.

Quinn heeft wel lekker geslapen en om 9 uur melde hij zich weer.
    Hij heeft nu lekker zijn flesje op, ligt lekker in de box te brabbelen. Maak hem vanmiddag eerder wakker voor zijn fles, aangezien hij vanmiddag 1 uur bij de fysio moet zijn.

Hier draait de was alweer, we gaan weer vrolijk verder :D

Gwen meis super! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina