Gwen: Fijn dat je goed nieuws kreeg in het zh. Maar er zat toch wel wat? Wat zat er dan? Misschien ben ik een beetje dom en heb je het al een keer verteld hoor Dees: Kijk uit he dat er geen rook uit die wasmachine komt Hoeveel wasjes heb je nu al gedraaid? Zo ik ga hier ook even wat aan het huishpouden doen en daarna Deniz wassen en aankleden.
zo, eva is een cocktail aan prikken rijker. Ze heeft trouwens ook de hepB gekregen omdat ik Spaanse ben.
Gwen gefeliciteerd met de goede uitslag! Linda en Patrick veel sterkte, het is ook niet niks wat jullie te verwerken hebben maar zolang er liefde is moet het lukken! Melanie: haha ik zal er om denken dat ik me zelf ook aan die regel houd Gauw bakkie koffie en dan nog ff snel de bedden van de jongens verschonen, Jens zijn badje opruimen en alvast het eten voorbereiden voordat ik vanmiddag weg moet
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan Roelie~16 januari Niels kinderarts aanvraag gedragspsychologisch onderzoek Rachel~ 17 januari Fayenne CB 1ste prikjes Tari ~ 17 januari 10.00 uur CB alleen prikjes Dafje~ 17 januari 13:45 Kinderfysiotherapeut Fenna aan huis Jennie en Desiree~18 januari dagje naar de sauna !! 19 januari MEETING Amersfoort Tari ~ 21 januari ANGELUS 4 JAAR!! Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle Dafje~21 januari 1e werkdag... Stasia~21 t/m 25 januari Midweekje Centerparcs Jennie~21 januari 15.10 uur controle KA Jennie~22 januari 11.15 Esmay CB + 1e vaccinaties Tari ~ 22 januari 10.30 uur Estrella KA Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 23 januari 1 dagje werken i.v.m. overdracht van vervangster Muriel~ 24 januari 09:45 uur eindcontrole VK (zeer verlaat) Dafje~ 24 januari 10:00 Fenna ZH rontgenfoto heupen Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Roelie~24 januari 10.00 bezoek cb ivm stevig ouderschap Blondie~ 25 januari Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Stasia~ 29 januari weer werken Muriel~ 30 januari 10:45 uur terugkom-ochtend met yoga-babies MissyM~ 31 januari weer werken Esther~31 januari CB 2de prikjes Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Ikke1981~ 4 februari Ikke1981 Jarig 27 jaar {|= Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Debby~ 6 februari 1e werkdag bij nieuwe werkgever Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Jennie~ 1 maart hopelijk weer aan het werk Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Jennie~ 19 maart Jennie Jarig Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
hoi hoi, hier een goede nacht gehad, 23.00-5.00-8.00 Gisteren naar I am Legend in de bios geweest, was aardig maar ik had er meer van verwacht. Ik wil net gaan strijken maar Martijn huilt alweer. Jons komt morgenavond thuis uit Perm. 9 maanden beurs: gaat niet lukken, jons is dan 3 weken naar Kiev. aankleden: om tijd te besparen kleed ik Martijn altijd 's avonds om, en niet 's ochtends. Dus de avond van te voren schone kleertjes aan, op de een of andere manier spuugt hij 's nachts zelden. Badje eens per 2 a 3 dagen Linda: wat rot voor jou en patrick zeg! Mannen zijn zoiezo al geen praters, maar zoiets binnenhouden kan nooit goed zijn. weg van je kind: heb ik eigenlijk weinig last van, ik ben al een aantal keren een aantal uurtjes wat gaan doen zonder Martijn. Gisteren naar de film, uit eten en boodschappen doen. Een dagje shoppen. Gwen: ooh wat een goed nieuws! Roelie: het was niet helemaal zonder condoom hoor, we hebben later wel een condoom erbij gepakt. Zou Hope ooit nog komen?
whahaha nou dan word gek als er rook uit komt hihi Ik zit nu aan was nummer 8 (geloof ik) Heb er nog wel 3 te gaan. Maar ik ben zo in de wasgebeuren dat ik eigelijk alles even lekker wil wassen Lekker fris
Heb net even snel in Quinn zijn kast zitten neuzen, ik was even vergeten dat ik in mn zwangerschap ook een hele kleding pakket had gekocht. Voor maat 68 en 74 ben ik echt klaar, hij heeft schandalig veel gewoon. Eigelijk zou ik het een en ander moeten uitzoeken, maar ik vind gewoon alles leuk. Dan komt er een deze dagen nog een pakket aan, hopelijk zit daar meer 62 in, want daar heb ik eigelijk heel weinig van (vergeleken met de rest) Over wassen gesproken, ik ga mezelf een wassen hihi
Goedemoggel. wow die verwendag klinkt heel verleidelijk. maria, ik kon je foto niet zien tari, de foto van estrella deed het bij mij ook niet (kan aan mijn slechte interntverbinding liggen) gwen, succes in het ZH en bij de hypotheekadviseur. Gelukkig was het goed nieuws in het ZH, weer een zorg minder. Roelie: succces bij de ka vandaag Linda: veel plezier met het uitzoeken van je zomervakantie. En ook heel goed dat Patrick in ieder geval een beetje zijn gevoelens heeft geuit. Ook heel verstandig om eventueel hulp te zoeken. Dikke knuffel Rachel: succes met Fayenne op het KDV, komt helemaal goed hoor. In ieder geval sterkte die 4 uurtjes. Murmel: goed bezig die Hester van jou, half 8 is toppie! Maria: kreeg Eva dan 3 prikken of toch maar 2 dat die HepB ergens aan toegevoegd was. STerkte vandaag, hoop dat ze er niet teveel last van heeft. Ik ga vanmiddag op visite bij mijn vriendin van de Mavo, heb haar al 14 jaar niet meer gezien. Ze is moeder van een tweeling. (had haar via Hyves gevonden) Dat word een middagje herinneringen ophalen. En morgen mag ik eraan geloven, morgen ga ik alvast een dagje werken . Ik word ingeleerd omdat ik bij mijn nieuwe baas begin en dan kan ik rustig beginnen. Daarna ga ik 2 februari voor het eerst weer werken.
Goedemorgen! Hier ook weer een goede nacht achter de rug! Ben na de eerste fles nog even heerlijk terug in bed gedoken en werd om 10.00 uur wakker....Heerlijk! Gwen; Wat fijn dat er niets aan de hand is! Hopenlijk kan de KNO arts meer voor je betekenen zodat je wel van je klachten afkomt.. Sammie; Succes bij het CB vandaag! Roelie; Jij heel veel sterkte vandaag bij de kinderarts! Het lijkt mij ook niks als er een etiketje op je kind wordt geplakt, maar het opent vaak wel deuren waardoor er goede manieren gevonden worden om ermee om te kunnen gaan en dat is dan wel weer heel fijn! Peetje; Wat fijn dat de nachten steeds beter gaan! En morgen komt Jons weer thuis, heerlijk! Heb je het een beetje vol kunnen houden alleen? Muriel; Wow lekkere lange nacht! Heerlijk meid, hopen dat ze dit blijft doen en dat het geen eenmalige actie was...! Linda; Meid wat vervelend dat het even niet zo soepel loopt. Wel goed van patrick om (een deel van) zijn gevoelens op tafel te leggen en dat jullie er mee aan de slag gaan. Misschien inderdaad niet onverstandig om daarbij hulp te vragen! Het is niet niks waar jullie doorheen moeten meis! Heel veel stertke en een dikke knuffel! Rachel; Dat zal best wennen zijn een halve dag zonder je kleine meisje! Wel fijn dat je die mogelijkheid hebt! Stertke... Dafje; veel plezier vandaag! Planning; hmmm ben ik eigenlijk nog helemaal niet mee bezig, komt nog wel. Heb natuurlijk nog zeker een maand voordat ik aan de slag moet... Debby; Wat een schattige foto van Ryan! Dees; Veel plezier weer met het wassen! Geloof dat ik iedereen wel heb gehad zo...(zo niet sorry) Geloof dat ik vandaag niet zoveel ga doen...moet even een paar boodschapjes halen en eigenlijk wat strijken en verder kan het me even gestolen worden... Heb gisteren al genoeg gedaan!
Maria: Hier heeft Deniz ook hep B erbij gekregen omdat Ibo Turks is. Debby: Je kan ook via deze site voor 12,50 kaartjes bestellen. Volgens mij geen bezorgkosten (moet nog ff goed kijken) http://ticketservice.rai.nl/default.aspx?ID=7025
Blondie, dagje werken,,,,ik heb vrijdag een eerste dagje. Ben bang dat ik er moeite mee heb om er inhoudelijk weer in te komen. Ben zo'n zeef.... Linda, jij en Patrick hebben al zoveel doorstaan, jullie zijn een wereldteam! Maar inderdaad moeten beiden over gevoelens praten anders blijft er geen team over. Goed dat jullie dat onderkennen en er aan werken. Toppie! Over relatiestrubbels gesproken; heeft er iemand nog iets van Indigo vernomen? Gwen! Wat een opluchting voor jou! Na 4 nachten heel lang slapen, heb ik Vincent gisteren op zijn eigen kamertje te slapen gelegd voor de nacht (ipv kinderwagenbak naast mij). Helaassssss.....om 3 uur kon ik beide trappen op stommelen en hem gaan voeden.... Vanmorgen zijn we samen in bad geweest met de easybath. Echt superleuk en heel goed te doen alleen! Planning voor als ik weer aan het werk ga , hoef ik niet heel erg over na te denken omdat wij oppas aan huis hebben. Dat is wel relaxed. Petra, lekker dat Jons weer bijna thuis is. Jean-Paul vertrekt morgenavond naar Oostenrijk. Hier schijnt het zonnetje, dus ik ga zo lekker wandelen met Maris. Liz moet voor haar eerste consult naar het CB en ik wandel even mee. Misschien mag ik Vincent nog wel even wegen ook
http://www.deltababy.be/products/nl_easybath.html Dit is 'em! Echt super! Zou 'em maar gauw gaan gebruiken, want hij kan er maar tot 8 kg op/in
ja die heb ik ook, krijgen z het niet koud daarin? martijn is pas 4600 dus dat lukt nog wel even hihiih wat me moeilik lijkt alleen hoe stap je zelf uit bad met je baby in je handen?