November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Je baby ligt in een laagje water met zijn lijfje (niet met zijn hoofdje) en krijgt het dus niet koud. Het kussen vormt zich helemaal naar hem en kan dus niet omkiepen. Je kunt dus zelf eerst het bad uitgaan en je afdrogen, terwijl Martijn nog even lekker ligt te dobberen. Wel in de gaten houden, natuurlijk. En als je zelf warm en droog bent, til je hem er gewoon vanaf. Echt een fluitje van een cent en heel gezellig!

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hoi meiden,

werd gemist zag ik, ik lees alles mee maar als ik even wil gaan reageren gebeurt er wel iets waardoor k geen tijd heb.

heb echt even hele drukke dagen! Nu ga ik echt ontbijten want ik verga van de honger.

Hier nog even snel wat ik onthouden heb:

Roelie, gister een test gedaan weer negatief nou ik wacht nog wel 2 weken, vind het zo erg zonde van het geld :rolleyes:
    Ik sta om 10:00 klaar! Ik hoop dat je het makkelijk kunt vinden...

Ilse, hoeveel flessen vruchtensap moet ik meenemen denk je? 3 of 4 ofzo?

Gwen, gelukkig niks aan de hand!En ik ben nog in afwachting van de sollicitaties, heb er wel 6 verstuurd ofzo! Gelukkig maakt het nie zoveel uit wat voor baan het is, als het maar leuk is.

Maria, ben echt superblij hoor en wacht vol spanning op het armbandje. Hoe is het met Eva na der prikjes?

Melanie, ik denk dat ik het ook zo ga doen, eerst zelf me dingen dan Vangelis de fles geven en dan naar het werk.

9 maanden beurs, geen idee nog. Misschien wil ik tegen die tijd wel mee, ben nie zo goed in vooruit plannen!

Blondie, veel plezier op je nieuwe werk.

Linda, wat vervelend van jouw en Patrick, maar goed dat hij heeft gesproken eindelijk! Waar ga je heen met vakantie? Ik ben ook al aan het neuzen...

Daphne, wat ga je doen op je werk?

Muriel, eens zal het doorslapen beginnen hé misschien is dit wel jouw nacht ;)

nou de koffie is klaar!

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooh mijn vervanger heeft de handdoek in de ring gegooid, nu moet er weer een andere docent gezocht worden!

4. Klinkt als een heel handig ding Esther!

Ik heb gestofzuigd en Fenna omgekleed en dan hup naar oma en nu ligt ze nadat ze de fles heeft gekregen in bed (haar eigen bed, op haar eigen kamer, wat een luxe hihi) Ze heeft even geprotesteerd, maar ligt nu lekker te slapen. Het ritme gaat hier gewoon op dezelfde manier verder. Fijn hoor. Over een uurtje ga ik naar mijn werk, is hier aan de overkant :) Wel makkelijk. Zo nog even een boterhammetje en dan weg... voelt nu toch wel vreemd om Fenna hier achter te laten bij mijn moeder, hoewel het niet de eerste keer is, maar omdat ik nu echt naar mijn werk ga misschien toch anders.. kweet niet.. als ik bezig ben straks zal het wel goed komen en gewoon lekker aan de gang gaan, maar nu...

Omkleden 's avonds gaat hier niet werken, want hier wordt 's nachts wel regelmatig gespuugd. Maar ja we hebben dan ook een fijne spugert haha.. Net had ik haar uit bed gehaald en een schoon shirtje aangedaan, nog geen half uur later is haar hele shirt alweer zeiknat aan de bovenkant van het spugen.. tja.. zo gaat dat de hele dag.. en ach je raakt er aan gewend. We hebben nu iig minstens 20 shirtjes dus nu mag ze spugen :)

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    spuugt ze door en slabber heen nog haar shirt nat? :confused: wow!

6. Niet meer actief

Kan niet op gang komen hiero....maar moet toch echt even boodschapjes gaan doen zo...

Ga eerst maar eens even lunchen, dan douchen en dan zal ik er toch echt even aan moeten geloven en aan de wandel. Gelukkig is het een stuk beter weer dan gisteren!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

MIJN PCTJE IS ER JOEPIE DE POEPIE

Zo dat moest er even uit. Ben nu de batterij aan het opladen en daarna gaat tie aan! Eens kijken wat hij allemaal kan.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    eind du lijk stasia :)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Linda: jeetje meid, wel fijn natuurlijk dat Patrick een (deel) van zijn gevoelens kenbaar heeft gemaakt, maar niet zo fijn dat hij dat heeft opgekropt! Heel veel sterkte en inderdaad...misschien een beetje hulp erbij!

Melanie: Ryan is altijd om 6.30 uur wakker, omdat hij gewend is dan de fles te krijgen...Of eigenlijk is hij vaak rond 5.00 uur al wakker, maar dan geef ik hem zijn speen en dan valt hij weer in slaap tot 6.30 uur. Nou ja, ga morgen eens proberen eerst de fles te geven en dan weer op bed te leggen. Dan mezelf te doen en daarna hem pas aan te kleden. Misschien dat dat beter werkt...en hij moet natuurlijk ook wennen. Nu legde ik hem steeds om 6.30 uur weer op bed en mocht hij slapen zo lang hij wilde...meestal tot 9.00 uur. Dus dit is voor hem ook even wennen misschien. We gaan het gewoon proberen. En badderen doe ik ook om de dag hoor en danmoet ik maar even kijken of we het een keer 's avonds doen of zo.

En mijn schoonmoeder haalt Ryan hier op als het goed is, dus wacht tot hij wakker wordt zeg maar. Maar ik twijfel nog steeds of ik dat wel fijn vind. Dan is ze natuurlijk in ons huis terwijl wij er niet zijn. Niet dat we iets te verbergen hebben, maar toch...En Ryan gaat natuurlijk ook 2 dagen naar de creche. En bovendien moet ik Ryan nu ook bij haar brengen, dus misschien dat ik dat wel zo laat.

Voor de meiden die ook de baby's naar de creche brengen, nemen jullie de kinderwagen ook mee, zodat de kleine nog in zijn eigen bedje kan slapen zeg maar?

Gwen: oh wat fijn dat er gelukkig niets aan de hand is :thumup:! Maar er zit dus wel iets...wat is dat dan? Oh zie dat Stasia dezelfde vraag stelt, hahaha

Maria: hoe reageerde Eva op d'r prikjes?

Rachel: het is even wennen de eerste keer je kleintje wegbrengen, maar het went hoor...alhoewel...;). Heb je nog iets van de Kruidvat gehoord?

Blondie: veel plezier bij je vriendin! Klinkt gezellig!!

Stasia: zullen we daar dan apart gewoon een kaartje bestellen? Dus jij je eigen kaartje en ik, dan maken we beiden kans op die gratis pampers :). Joehoeeeeeeee, eindelijk is de pc dan toch gearriveerd :)

Esther: wat is de easybath? En hoe doe je het dan met afdrogen? Oh, zie net een foto :). Ziet er relaxed uit...maar hoe doe je het dan met afdrogen? Eerst hem en dan jezelf? Oh, lees ook dat antwoord al, hahaha. Wij hebben zo'n aquasit voor Ryan gekocht, maar hij vindt daar helemaal niets aan...althans de laatste keer nog niet...

Melina: lief filmpje hoor van Vangelis!

Zo, ben al bij mijn bijna-oude-baas geweest (wel vreemd hoor), heb mijn kerstpakket gekregen (kan zelf iets uitzoeken, is zo'n soort bon), heb boodschappen gedaan, broodje gegeten en billendoekjes bij de Kruidvat gehaald :D. En straks nog...kast opruimen, stofzuigen en badkamer. Nou ja...hoef vanavond niet te koken, we eten weer bij mijn schoonouders, dus dat scheelt :).

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat voor laptop heb je eigenlijk gekocht Stasia? Wij zijnook aan het kijken voor een andere, eentje speciaal voor foto's en video's (weet het merk ff niet..dat regelt Arnoud altijd ;))

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Vooralsnog reageert ze goed.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Leuk filmpje Melina. Dat Rompertje heeft Eva trouwens ook.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja....ik vergeet het steeds te vragen...

Ik spaar de Etos babyzegels EN de Zwitsal zegels. Mocht iemand deze niet sparen, maar wel hebben, mag ik ze dan?

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Debby: Ik heb een Packard Bell notebook gekocht. 120Gb harde schijf 2 GB werkgeheugen geintregeerde webcam en microfoon, 5 in 1 cardreader, dubbellaags dvd brander. Zit nog wel meer op maar dat weet ik allemaal niet hoor.

Ja lijkt me het handigste om ieder een kaartje te bestellen.

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0

Hihihi ik spaar ze ook :D

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ook de zwitsal zegels.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik mag trouwens reclame maken op het CB voor mn armbandjes.
    Nadeel, het prikbord hangt op gang op een niet echt zichtbare plek.

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou ja elke reclame is reclame... :)

gewoon heeel groot doen en veel kleuren en voorbeelden

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Owwww wat een snoezige SCHOONZOON heb ik, Melina, hier krijgt Hester vast vlindertjes van in haar buik, hihi.

@Debby: volgens mij willen ze bij onze creche echt niet dat je de kinderwagen mee brengt, want ze hebben daar kant-en-klare bedjes. Anders komt het er helemaal vol te staan met wagens, kan me niet voorstellen dat ze daar blij mee zijn?

Deel Deze Pagina