Wat een heerlijk weer is het vandaag! We kunnen lekker weer de deur uit, hoera! Trouwens... als ik al die verhalen lees over fijne sauna-daagjes.... dan wil ik ook! Gauw maar eens boeken... Geniet er van, meiden!
Hier wilden ze dat dus juist wel , terwijl ze hier ook kant en klare bedjes hebben. Ik vind het namelijk ook een gesjouw hoor iedere keer die kinderwagen mee...
Ja lekker he die saunadaagjes. Ik ga volgende week mij ook lekker laten verwennen in de aqua-sana. Hmm heerlijke massage. Maria: Toch wel leuk van het cb dat je reclame mag maken. Er zullen toch vast en zeker wel mensen zijn die het prikbord bekijken?
Moest eigenlijk mijn kast opruimen, maar ben begonnen in de kast van Ryan...hahaha. Maatje 56 (boxpakjes) eruit en kijken wat ik nog in maatje 62 moet bijkopen zeg maar. Zit ik nu ff foto's te bekijken, ja, mijn kast moet ook nog , zie ik een foto van de geboorte van Ryan en toen had hij een pakje aan dat toen nog ruim zat, zoooo lief!
ahhhh lief hoor heb net het babyhuis gebeld want onze voorwiel blijft lek gaan, naar de fietsenmaker geweest die zegt t ventiel dus ik bellen krijg gewoon een heel nieuw wiel goeie service duurt alleen wel 2 weken maja als ik deze band oppomp doet hij t 2 dagen dus 2 weken doen we t maar zo
oh ja ilse wij zitten al in maatje 3 pampers. gebruik acti fit die laten tenminste geen afdrukken in zijn dijbeentjes (hij heeft mijn dijen )
Ben je gek, dr ligt geen was want mijn ma heeft al de was al gedaan... Ik ga gewoon schone kleren wassen om hem te testen