peetje zullen we samen instorten ......... Estrella is vandaag dan wel rustig, maar ja een ander jongentje vraagt behoorlijk aandacht, maar oke het is aardig opgeruimd in huis, zo ff snel stofzuigen.
Jemig Peet... Kun je niemand anders even bellen? Ik kan nu helaas niet komen anders kwam ik even langs. je mag overigens mij wel bellen om even te spuien
hebben jullie dat ook wel eens; ik kan soms gewoon echt niet meer. Ik wist natuurlijk al dat Jons deze baan had voordat ik zwanger werd, maar soms is het gewoon zo zwaar.
Zwemluiers koop je bij de Drogist. Kruitvat heeft ze ook in eigenmerk. Jen: Dat is goed nieuws zeg! Gefeliciteerd dan met je nieuwe baan. Debby: ow dat weet ik niet of je die zwembroekjes met ingebouwde luier hebben, heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Peetje: Ik heb dat ik kan niet meer gevoel gelukkig nog nooit gehad. Hoop het ook nooit te krijgen. Ow wat typt mijn nieuwe pctje toch fijn. Moet alleen wel heel erg aan Vista wennen. Ben alles kwijt zeg maar.
peetje niemand neemt je dat kwalijk hoot, lijkt me ook erg zwaar, als je partner lang van huis is, vooral met een kleintje en als je hem dan wil bellen om eventjes je hart luchten en je kan hem niet bereiken. Ik vind het al vervelend dat Adriaan pas om 18.30 uur (op zijn vroegst) thuis is. Betekend hier dan ook dat ik het avond eten en bed klaar maken vaak alleen moet doen. Meid lucht je hart maar even, daar zijn we voor.
Lief van je Maria, maar ik moet het zelf oplossen. Instorten kan nu gewoon niet meer nu er een kleintje is. Even doorbijten
Aarrrgghh ik kan de ruil/geeflijst voor zaterdag niet meer vinden....ben teruggegaan tot pagina 520, maar volgens mij kijk ik er overheen ofzo...Helluppie
Jeetje meis...wat vervelend! Als je even wilt schreeuwen of zo, je mag me altijd even bellen! Ik kan me voorstellen dat het zwaar is nu Jons een week van huis is en alles op jouw schouders terecht komt! Heb je niet even iemand in de buurt die even kan helpen?
Ja, en zelfs met hydrofiel doek erbij lukt het ons niet om het tegen te houden.. Huishouden, ja hier ook veel peper in mijn kont. Heerlijk hoor.. ik vind het heerlijk om lekker te huishouden, terwijl ik dat voorheen vreselijk vond. Heb van de week ook de kledingkast eens even goed uitgemest.. oude kleren op een stapel, mag mijn schoonzus uitzoeken of ze nog iets voor haar dochter erbij vindt zitten en anders gaat het naar mijn andere nichtje. Lekker hoor.. nu heb ik weer heeeeel veeeeel ruimte voor nieuwe kleren haha. Wow Ruby, Rayan groeit ook goed zeg! Lekker hoor! Jeetje Dees, arme Quinn.. dat schiet inderdaad dan niet op met oefenen. Zielig voor em dat het pijn doet. Hoop dat het allemaal effect heeft en dat het beter wordt zodat hij lekker verder kan ontwikkelen. Whahah ik las UITstrijkje.. Suf hoofd van mij Debby, zwemluiers kun je bij de kruitvat halen, eigen merk. Sammie, jeetje Timo wordt ook groot zeg! Gaat dat hard zeg! Hihi viswijf heb je je oren dichtgehouden? Jen, gefeliciteerd! Super zeg! Aah, Peetje, spui maar lekker hoor, tuurlijk wordt je daar moe(deloos) van. Even afleiding zoeken is goed. Maria, ook al zon megagroeibaby Die novemberbabys kunnen er wat van! Stasia, heerlijk je nieuwe computer is er! Vista is inderdaad heel fijn, wel even wennen inderdaad. Zo ben naar mijn werk geweest, ze waren allemaal heel druk bezig met studiedag en ik ben lekker rustig aan de slag gegaan met mijn nieuwe klasje. Heb een bureaustoel gekregen van een collega, wel zo handig. Er staan nu een heleboel reservestoelen en tafels in mijn lokaal die gaan er deze week nog uit en dan kan ik volgende week na schooltijd mijn klas een beetje gaan inrichten Heb er erg veel zin in!
Zo lief, was vandaag dus op gesprek bij mijn bijna-ex-baas en het was een heel geod gesprek. Daarna belde een collega uit Heerhugowaard (we hebben een vestiging in Alkmaar en Heerhugowaard) of ik daar ook nog even langs kwam. Dus ik vroeg of ze iets wilde vertellen of zo, nee ze wilde Ryan nog even zien. Dus ik heb afgesproken dat ik morgen wel even langs rijd. Was ik net lekker de badkamer aan het schrobben (ja, ja, alles is gedaan!), ging de telefoon. Dus ik dacht Arnoud om te vragen hoe het ging, maar nee, een ex-maat van het werk. Een oudere man, is vorig jaar met pensioen gegaan (was ook al over de 65!). Hij was op de kerstborrel, maar wij waren er niet. Hij had een cadeautje gekocht voor de baby, zooo lief! We hadden hem een geboortekaartje gestuurd, maar vaak weet hij niet meer wie wie is zeg maar. En we hadden niets gehoord, geen kaartje of zo, dus wij dachten dat hij niet meer wist wie ik was en van wie dat geboortekaartje dus kwam. Dus nu komt hij morgenochtend ook even met zijn vrouw naar Heerhugowaard om de baby te bekijken en het cadeautje even te brengen, want hij had ook gehoord dat ik weg ging . Lief he!
Ik heb in de aanbieding voor zaterdag: Witte linnen doek met 4 zakken erop gestikt om aan de box oid te hangen voor speeltjes ofzo Polsrammelaartje met konijntje (blauw) Klein kratje voor 6 flessen met Winnie de Pooh Fles Nenunco Spaanse eau de cologne Tube PureLan voor schrale babyhuid / tepels Bibi fopspeen dental 'papa is the best' Bibi drinkspenen brede hals S (voor thee staat erop) Doekjesdispenser groen (dun meeneemformaat) Aangebroken flesje Zwitsal babypoeder Fleecedeken wiegformaat geel/groen Melkpoedercontainers 3 gestapeld van de Hema Melkpoedercontainer (3 voedingen) van Nutrilon
Nou ik ga ff opruimen hier. Vriendin komt straks eten maar de tafel ligt zo vol met al die computerzooi dat we niet eens kunnen eten.
Wow, Eva groeit dus ook goed, heerlijk joh! En wel fijn dat je wel goed aanlegt en zo..maar vervelend dat je nu dus niet weet waar het wel aan ligt...
Als er iemand die niet naar de meeting komt interesse heeft in 1 van de spulletjes, dan kunnen we het misschien per post of minimeet regelen.... Peetje, kop op meis! Je bent een kanjer! Deb, lief van je gepensioneerde toekomstige ex-collega (zeg ik het zo goed?)
Maria, Abba doet t super! Nu maar hopen dat de pijn toch eens gaat verdwijnen Stasia, kwam jij nou ook zaterdag? Zullen we anders weer samen rijden vanaf Bodegraven?
Weer een break en ben nog niet klaar. Quinn vond trouwens dat ik niet genoeg was had, en heeft eens lekker de boel onder gescheten, fijnnn whahha. Nou ga ik zo alleen nog debank uit elkaar halen en van zn plak halen (het moet, het moet, het moet) Maar even wachte tot Quinn op bed ligt hihi... Ove Quinn zijn nekje, is allemaal nog te herstelle, veel rek en strek oefeningen, maar ik mag nog niks doen. Moet zeggen hij kijkt nu wel de andere kant op, joepie! Peetje meis, gooi het er maar lekker uit hoor! Zijn we ook voor toch! Roep en scheld wat je maar wilt, het is ook gewoon zwaar Dikke knufff Shit nou weet ik de rest niet meer, nou ga eve mn bakkie opdrinken, dan zal Quinn ook wel naar bed willen. Snel opruimen hier in de woonkamer, dan de keuken aan kant en koken. pfffff