November 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by , Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, je zegt het goed :)

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Vind je de nenuco stinken? Ik heb ook een kuub nenuco gekregen. Rob vind hem ook niet lekker ruiken. Ik kan er wel mee leven.
    ZAoals hier alle kinderen naar zwitsal ruiken, ruiken in Spanje alle kinderen naar Nenuco.

3. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    is het niet een idee om een x martijn maar gewoon te laten huilen? des noods zet je muziek aan dat je hem even niet hoort?

4. maar als hij gepensioneerd is, is hij toch al een ex-collega?

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Ik denk dat Martijn voornamelijk drinkt, huilt, lacht en slaapt ;)

6. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Fijn dat het zo goed gaat, nu de bv iets minder pijnlijk en dan is alles helemaal perfect :)

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Eigenlijk wel ja...maar we beschouwden hem eigenlijk toch altijd nog als collega. Met feestjes en zo is hij er toch wel vaak bij.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooooh...ben weer lekker wakker :D. Dat had ik laatst met Daphne dus ook al, hahahaah.

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Ik vind het wel redelijk, maar Jean-Paul vindt het zum kotsen. Zwitsal vind ik ook niet geweldig. Babies horen lekker naar baby te ruiken, zoo min mogelijk parfummetjes dus (in mijn ogen...naja neus dan).

10. haha Debby, idd gaat goed he? :)

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Bijdehant Dafje :)

12. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik heb dus een rugzak vol gekregen. Nenuco voor op de haartjes. Nenuco voor in bad, nenuco voor op de billen nenuco nenuco nenuco..
    Mijn moeder heeft ook LITERS over onze hoofdjes gesprenkeld....

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Zo kreeg ik van de week een heel Zwitsal pakket...Ach ja, je moet ergens mee wassen ...

Maar mocht ik iemand nog blij kunnen maken met wat Zwitsal spullen (bijvoorbeeld de haarlotion, want daar heb ik nu 2 flesjes van).....

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry, even iets anders...(kom ik weer ;)). Ben bezig met mijn zwangerschapsdagboek en nu noemden wij Ryan altijd Pietertje (niet wetende dat het een jongen zou worden, maar omdat we een keer op de echo een arm zagen bewegen, alsof hij aan het borstkrollen was). Nu vind ik zo'n leuk cartoontje, die plak ik er dus bij:

15. mochten er nog zwangeren onder ons blijken te zijn.. dan heb ik nog een hele fles van die buik/borsten/billenbalsem van welleda en een grote tube zwitsal buikbalsem. Maar hopelijk maar even geen zwangeren..

Over zwangeren gesproken, Melina weet jij al meer?

16. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Jen: gefeliciteerd!

Peetje, kop op, je doet het super!

Esther: ik zag dat je een doekjesdispenserding-meeneemformaat over hebt. Wat ik afvraag: hoe gebruik je die dan? Bestaan er kleinere verpakkingen met doekjes, of doe je er losse doekjes in (lijkt me toch niet?)

Mijn kleine man is toch wel wat van slag van de prikjes (of het ligt aan mij). Hij oogt slaperig (anders bijna nooit overdag), maar eenmaal in bed gaat hij niet slapen. Hij huilt af en toe en dan kijkt hij weer rond en dat wisselt dan af. Hij ligt er nu al een uur. Denk dat ik hem er maar weer uithaal en bij me op bank neem tijdens ATWT...

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland

Laatste...wat een buik he?!

18. idd wat een buik.. ik heb van de laatste avond ook nog foto's gemaakt :) ff kijken..

19. [​IMG] De avond voor de bevalling :)

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland

Share This Page