Vind je de nenuco stinken? Ik heb ook een kuub nenuco gekregen. Rob vind hem ook niet lekker ruiken. Ik kan er wel mee leven. ZAoals hier alle kinderen naar zwitsal ruiken, ruiken in Spanje alle kinderen naar Nenuco.
is het niet een idee om een x martijn maar gewoon te laten huilen? des noods zet je muziek aan dat je hem even niet hoort?
Eigenlijk wel ja...maar we beschouwden hem eigenlijk toch altijd nog als collega. Met feestjes en zo is hij er toch wel vaak bij.
Ik vind het wel redelijk, maar Jean-Paul vindt het zum kotsen. Zwitsal vind ik ook niet geweldig. Babies horen lekker naar baby te ruiken, zoo min mogelijk parfummetjes dus (in mijn ogen...naja neus dan).
Ik heb dus een rugzak vol gekregen. Nenuco voor op de haartjes. Nenuco voor in bad, nenuco voor op de billen nenuco nenuco nenuco.. Mijn moeder heeft ook LITERS over onze hoofdjes gesprenkeld....
Zo kreeg ik van de week een heel Zwitsal pakket...Ach ja, je moet ergens mee wassen ... Maar mocht ik iemand nog blij kunnen maken met wat Zwitsal spullen (bijvoorbeeld de haarlotion, want daar heb ik nu 2 flesjes van).....
Sorry, even iets anders...(kom ik weer ). Ben bezig met mijn zwangerschapsdagboek en nu noemden wij Ryan altijd Pietertje (niet wetende dat het een jongen zou worden, maar omdat we een keer op de echo een arm zagen bewegen, alsof hij aan het borstkrollen was). Nu vind ik zo'n leuk cartoontje, die plak ik er dus bij:
mochten er nog zwangeren onder ons blijken te zijn.. dan heb ik nog een hele fles van die buik/borsten/billenbalsem van welleda en een grote tube zwitsal buikbalsem. Maar hopelijk maar even geen zwangeren.. Over zwangeren gesproken, Melina weet jij al meer?
Jen: gefeliciteerd! Peetje, kop op, je doet het super! Esther: ik zag dat je een doekjesdispenserding-meeneemformaat over hebt. Wat ik afvraag: hoe gebruik je die dan? Bestaan er kleinere verpakkingen met doekjes, of doe je er losse doekjes in (lijkt me toch niet?) Mijn kleine man is toch wel wat van slag van de prikjes (of het ligt aan mij). Hij oogt slaperig (anders bijna nooit overdag), maar eenmaal in bed gaat hij niet slapen. Hij huilt af en toe en dan kijkt hij weer rond en dat wisselt dan af. Hij ligt er nu al een uur. Denk dat ik hem er maar weer uithaal en bij me op bank neem tijdens ATWT...