Goedemorgen allemaal, Hier ook weer een teken van leven. Ik vind het erg leuk te horen dat jullie zoveel zin hebben in zaterdag. En dat het allemaal steeds beter met jullie en de kids gaat. En wat fijn Dees en Maria dat jullie weer een wasmachine hebben. Hier staat hij ook weer aan. Maar ik denk dat ik de eerste ben die moet vermelden dat mijn machine er mee ophoudt. Hij gaat steeds meer lawaai en geluidjes maken. Dus meiden zet je maar vast schrap voor de volgende wasmachine hype. fijne dag allemaal.
morgen, hier alweer begonnen aan mijn tweede werkdag! gisteravond lekker om 22:00 gaan slapen en vanochtend meneer om 07:00 wakker gemaakt.. poeh.. dat had ik ff nodig! Roelie, wat heerlijk dat Jens zo slaapt! Maar hoed redt jij dat dan met 5 voedingen? Ik moet Mika ook wakker maken voor de laatste voeding, maar anders kom ik nooit aan die 5 voedingen. Hoe is het gisteren eigenlijk afgelopen? Of heb ik dat even gemist door de drukte hier gisteren?
Debby/Dees, ik ben ook een échte slaapkop hoor! kan zo een uurtje of 10-11 achter elkaar doorhalen! Lig/lag er dan ook altijd vroeg in. Muriel, doe maar even lekker rustig aan! Linda, nee he.. niet ook jouw wasmachine nog eens.. t wordt een echte wasmachine-gate hier haha..
Nou hier is de volgende schoonmaakronde/woede al weer begonnen. Ik ben nu de keuken aan het uitsoppen! vraag me echt af waar ik de energie vandaan haal Ohwjee Linda jou wasmachine ook al Is het besmettelijk ofzo? Hier zit trouwens de laatste was erin. joepie! Maria en heb je je wasmachine uitgeprobeerd?
Ben er wel, maar nog steeds erg moe, geloof dat de vermoeidheid en slaapgebrek van de afgelopen maanden een beetje op aan t breken is...*gaap*. Gelukkig is Angelina de laatste dagen superrelaxed en makkelijk, dus dat scheelt. Willen de meiden die nog adres en route van mij nodig hebben, me even pb'tje sturen? Serafijntje, heb jij mn sms nog gehad ivm ophalen zaterdag? Oh en wat betreft wie hoeveel moet meenemen etc...dat weet ik net zo min als jullie, dus mag je lekker zelf bedenken Nu ga ik weer in uitrust stand..tot laters..ciao!
Nou, ik geloof dat Vincent gewoon nog lekker in de wieg wil slapen lekker dicht bij mama 's nachts Weer om 3.30 uur eruit en 2 trappen op...Terwijl hij om 23.30 uur nog een voeding op heeft. Kan toeval zijn, maar ik hou hem lekker nog ff bij mij totdat hij een week achtereen lang heeft geslapen. Erg he, alleen voor mijn gemak Vanmiddag heb ik afgesproken met de kraamhulp om nog eens gezellig na te praten. Heb er zin in!
Ff een break, Ilse verstandig meis, rust lekker uit hoor! Lekker genieten van je meissie! Esther, leuk een afspraak met de kraamhulp, lekker bij kletsen. Ik heb ook nog steeds contact met me kraamhulp. Nou ben al bijna klaar in de keuken, alleen in de kastjes heb ik dus echt geen zin in, maar dat doe ik al regelmatig. Even de laatste dingen doen, en dan eens bedenken wat ikg a doen doen whhaha Ben blij dat morgen nikshoef te doen, en de hele dag aan het relaxen ben!
Goeimoggel, Roelie: he vervelend dat je dus nog niets bent opgeschoten in het zh. Esther: Die heren gaan gewoon lol trappen achterin Peetje: Hopelijk kunnen jullie een goed plan opstellen vandaag. Wel lief dat je moeder je zo goed helpt. Dikke knuffel voor jou. Volgens mij hebben hier meerdere baby's met elkaar gesmst want Deniz was ook zo vreselijk onrustig gisteravond. Maar ja, vannacht wel weer goed geslapen en dat vind ik belangrijker.
Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort, vanaf half 11: Daphne Blondie Indigo (soep en chips) Wencke Serafijntje (broodjes/stokbrood en kruidenkaas) Roelie (chocolaatjes ) Melina (vruchtensappen) Petra (muffins) Ilse (koffie/thee) Stasia (cola light ) Muriel (quiches) Esther (chocoladetaart!) Rachel (wegwerpservies) *13 dames* MEETINGRUIL/KOOP/VERKOOPLIJST: AANGEBODEN (voor nop): - 1 ongeopend pak Kruidvat voeding [Serafijntje]==>[Melina] - 1 difrax speen S [Serafijntje] - 2 bibi antilekspenen [Serafijntje] - 1 bibi drinkspeen met brede hals, varia 3-2-1 [Serafijntje] - spuuglap/knuffel met hondenkop (tekkel?), uit kraampakket van Achmea [Serafijntje] - Pak Nutrilon standaard 1 [Maria]* ==>[Melina] - Halve bus Nutrilon Forte 1 [Peetje]==>[Roelie] - Pakje Nutrilon Standaard 1 200cc [Daphne]==>[Melina] - 1 tutknuffeltje winnie the pooh [Peetje] - tubetje Bepanthen (bijna niet gebruikt) [Roelie] ==>[Melina] - Friso bewaardoos [Muriel]==>[Serafijntjel] - Friso bewaardoos [Roelie]==>[Rachel] - Witte linnen doek met 4 zakken erop gestikt om aan de box oid te hangen voor speeltjes ofzo [Esther] ==>[Melanie] - Polsrammelaartje met konijntje (blauw) [Esther] ==>[Serafijntje] - Klein kratje voor 6 flessen met Winnie de Pooh [Esther] - Fles Nenunco Spaanse eau de cologne [Esther] - Tube PureLan voor schrale babyhuid / tepels [Esther] - Bibi fopspeen dental 'papa is the best' [Esther] ==>[Muriel?], ==>[Serafijntje] - Bibi drinkspenen brede hals S (voor thee staat erop) [Esther] ==>[Muriel?] - Doekjesdispenser groen (dun meeneemformaat) [Esther] - Aangebroken flesje Zwitsal babypoeder [Esther] - Fleecedeken wiegformaat geel/groen [Esther] - Melkpoedercontainers 3 gestapeld van de Hema [Esther] ==>[Muriel?], ==>[Serafijntje] - Melkpoedercontainer (3 voedingen) van Nutrilon [Esther] ==>[Muriel?] AANGEBODEN (voor een klein bedrag of ruilen voor iets anders): - Dubbele afkolfset van Medela (Symphony) voor electrische kolf [Serafijntje] - Isis handkolf van Avent [Serafijntje] - Avent zuigflessen 125 ml, evt. met (ongebruikte) spenen nr. 1 en anti-lekdoppen [Serafijntje] - Isoleerkoker van Avent (om flesjes in warm of koud te houden) [Serafijntje] ==>[Roelie] - Lilypadz borstcompressen [Serafijntje] - kledingsetjes (krijgen jullie per mail) [melina] *Komt niet naar de meeting, eventueel via Linda regelen
Rachel~ 17 januari Fayenne CB 1ste prikjes Tari ~ 17 januari 10.00 uur CB alleen prikjes Dafje~ 17 januari 13:45 Kinderfysiotherapeut Fenna aan huis Dames succes met de afspraken.
Is goed Roelie!We hadden eigenlijk 10 uur afgesproken maar kwart voor is ook goed hihi Is dat trouwens je volledige naam? Mijn oma heet Roelofje en die noemen we Roelie, naja iedereen ik noem der oma haha
Debby, ben je er nog? Kun je anders ff op msn komen.. over morgen... En ja, ik was al wakker, maar Jeroen is ook vrij en we hadden vanochtend financieel advies mevr. van YoungLife. Over een spaarplan voor Fenna. En zo gaan we nog ff naar jeroen's moeder, ff wat foto's maken van mini-onderdelen en die gaan dan op mp. Vanmiddag fysio en dan is de dag wer gevuld Ik ga dus ff niet reageren, want druk druk druk...
Tis hier wel weer altijd wat hoor, nu heeft Fenna weer uitslag in haar nek, exceem-achtige plekjes op haar armen en uitslag/schralen plekken in haar gezicht.. dus maar weer even de ka gebeld, wordt morgen teruggebeld.. nu ga ik er vandoor... doeg!
zo eindelijk weer terug van het CB. Estrella woog nu 6550 gram en was nu 62. Dus gaat super. Maar ja dinsdag word ze weer gewogen, bij de KA. Beetje veel van het goede, maar het is het niet anders. Bij de 1e prik gaf ze geen kick, maar de 2e was toch iets te veel. Maar dat was van korte duur dat ze huilde. Ff troosten en het was het weer over. Ze vond me een super mama Linda, oh nee jou wasmachine ook al. gaat lekker hierzo met al die wasmachines. Esther, gewoon Vincent lekker bij jullie houden hoor, zou het pas doen als hij inderdaad een tijdje doorslaapt. Hier slaapt ze ook nog bij ons in de wieg.
Melanie superrrrrrmama Fijn dat Estrella het zo goed doet, zeg. Mijn gevoel zegt ook lekker Vincent op de kamer houden nog, maar ik krijg er nogal veel commentaar op vanuit mijn eigen omgeving, vandaar mijn dubbele gevoel erbij. Jouw opmerking helpt me dan toch weer even Ik heb Indigo vandaag even een sms gestuurd. Het gaat redelijk met haar. Er begint wat rust te komen aan het thuisfront. Yindi heeft een sprongetje gehad, dus dat was wel erg vermoeiend. De deadline voor het werk heeft ze helaas niet gehaald, maar ik weet niet wat daar de consequenties van zijn voor haar. Zaterdag is ze er in ieder geval bij en ze verheugt zich enorm!
Hoi Dames, Ik heb alles bijgelezen. Fayenne moet op half 3 voor haar prikjes. Ik ben de laatste tijd minder online dit komt omdat ik een scrapbook voor fayenne aan het maken ben ja en daar zit veel tijd in Maar hij wordt mooi nog liefhebbers om het boek te zien zaterdag haha. Kom vanmiddag weer ff terug nou eten en de hond uitlaten en dan kan ik naar het CB. Groetjes Rachel
Fijn dat t weer wat beter gaat bij Indigo. Melanie: idd een supermama. Goed hoor van je meisje dat ze zich kranig heeft gedragen tijdens de prikjes =D> O ik heb zo veel zin in zaterdag. Weer nieuwe meiden ontmoten en bekenden weer terug zien.