November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    1-0 voor mama na 45 minuten afwisseldn jengelen, gewoon huilen, brullen, krijsen en doezelen SLAAPT Jens nu...boven in zijn bedje precies zoals mama het wil :)

Nu moet ik zo wel de jongens van school halen zul je zien dat ie weer begint net voor ik de auto instap... :(

*houdt naam lekker geheim nanananananana*

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja, voor Daphne en Melanie:

Jullie kan morgen bij ons achter het huis parkeren, daar is een grote parkeerplaats. Je mag dan ook gewoon achterom lopen ;).

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie, super meid dat ie nu eindelijk lekker slaapt, ik durf het niet te hardop te zeggen, maar.....

Haha Estrella doet dat dus ook vaak, wil ik net de deur uit gaan voor school, hoor ik haar huilen, tja ik laat haar dan ook niet liggen.

Merk wel dat Estrella wat jengeliger is door haar prikjes, ook echt een zielig huiltje,

goed dat je het zegt Debby, voor het parkeren.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ff aardappelen schillen.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grote auto's kun je er ook makkelijk kwijt ;)

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) :)

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Roelie, Melanie, Laten jullie de baby dan thuis als je de andere kindjes van school haald?
    Niet veroordelend hoor, maar ik durf dus al niet de vuilnisbak (clickoding) weg te brengen omdat hij dan alleen thuis is. Zou me wat meer zekerheid geven als jullie dat ook doen eigenlijk haha

Ben trouwens best zenuwachtig voor zaterdag, gek hƩ ik chat al zo lang met jullie maar vind het wel eng.....pas ik er wel tussen dat idee zeg maar, durf ik wel wat te zeggen haha

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha Melina jij en niets durven zeggen, kom op meid het is echt gezellig hoor!

Om eerlijk te bekennen laat ik Estrella wel eens even alleen thuis, alleen als ik zeker weet dat ze nog slaapt. Heb haar de 1e dagen wel wakker gemaakt, maar ze was hierdoor zo van slag en humeurig.
    Ik kijk en luister wel altijd voordat ik de deur uit gaat en zorg dat ik zo snel mogelijk weer terug bent. (ik weet dat er vaak commentaar op is en dat het niet echt goed is, want ja stel je voor dat er wat gebeurd).

Dit doe ik ook als ik met de hond moet wandelen, Zefanja en Estrella slapen dan. Tja je moet soms wat.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dit doe ik dus alleen 's morgens vroeg, tussen de middag neem ik haar wel altijd mee.

10. Niet meer actief

Heerlijk in bad gedobberd met mijn dochter die om 14.00 uur alweer wakker werd...Daarna op het gemakje aangekleed en flesje klaargemaakt. Ik dacht laat ik eens kijken hoever ze komt als ik 150+5 schepjes doe...

Met een tussenstop, omdat mevrouw haar broek volscheet, heeft ze 150 cc opgedronken! Nu ligt ze prinsesheerlijk te slapen, maar zometeen, als ik mijn broodje unox op heb, ga ik haar even overleggen naar de kinderwagen om even naar het centrum te lopen...

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    jen wat super van Esmay. Heerlijk als ze weer goed drinkt he. Dat is in ieder geval al binnen.

Muriel hoe gaat het vandaag bij jouw meis? Drinkt Hester al wat beterder? en kan je het nog een beetje aan?

12. Niet meer actief

Ik laat 's morgens ook de hond even snel uit als Esmay goed ligt te slapen. Even 5 tot 10 minuutjes moet kunnen dan...

Inderdaad Melanie; Je moet toch wat...
    Kan moeilijk die hond een hele dag zijn beentjes bij elkaar laten knijpen :)

13. Niet meer actief

@Muriƫl; Ik herken Hester's gedrag maar al te goed! Precies hetzelfde als wat Esmay deed en die is er nu dus sinds een paar dagen overheen...
    Heeft met tussenpozes waarin ze ineens wel weer goed dronk ongeveer een week of 2 geduurd. Heel veel sterkte meid! Ben benieuwd wat het CB zegt!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    WAt goed zeg Jen, dat Esmay de fles leeg dronk! ben inderdaad benieuwd hoe het met Hester gaat...Muriel...waar ben je ;)?

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    jen hoe is het met je hoofdpijn?

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    3 hoeratjes voor Esmay !

17. Niet meer actief

OVER ! :whistle: \:D/ :whistle: \:D/
    Dus ik ga zo even lekker naar het centrum wandelen...

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o lekker meid, heeft het bad toch geholpen. Wandel ze!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker? Hier regent het...

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dees en Jen morgen de heerlijk ontspan dag voor jullie, o lekker hoor, vooral als het buiten zo regend.

Deel Deze Pagina