melina en lenthe de post is vnadaag niet geweest, of althans, bij mij niet, er zijn geen kralen bezorgd. Ik heb de armbanden niet af voor zaterdag en dan komen ze via de post. linda Je bent van harte welkom morgen maar het is in principe niet nodig dat je langskomt voor de armbanden want ik heb ze dan toch niet...
Ik weet niet meer wie het was, maar er was toch iemand op zoek naar babybenz zonnebril voor de kleine?! http://www.shop.tantetootje.nl/N_frame. ... p_54-1.php
Wat is het hier rustig... Rachel, trouwens nog iets gehoord van Kruidvat of heb je ze zelf even gebeld?
Ik veroordeel t niet hoor, je moet wat met 3 kinderen, zoals de hond uit laten ja hoe moet je dat anders als je man ook niet thuis is. Ik heb dat dus met de bak ophalen, chris is er dan niet en dan moet ik toch min 5 weg...
Mijn ex-kraamhulp (Jolanda) vond de voedingsarmband echt helemaal geweldig en gaat 'em aanprijzen bij haar kraamvrouwen die BV geven! Maria, hoe wil je dat mensen bij je kunnen bestellen? Via e-mail of via een pb hier? Dan geef ik dat weer door aan Jolanda.
Hoi Dames, Ik had om half 3 een afspraak bij het CB op 5 over half was ik aan de buurt. En om 16u liep ik pas de spreek kamer uit Ik had het namelijk nog even op het CB gehad over Fayenne's voorkeurshouding. Dit blijkt waarschijnlijk mer haar heupjes te maken hebben. Ik moet morgen naar de HA voor haar heupjes en een doorverwijzing voor het ZH om een echo te maken van haar heupjes. Zoals de arts van he CB zo zag moet Fayenne een spreidbroekje. Haar prikjes vondt ze niet zo geweldig was alleen maar huilen pas in de auto was ze stil. En nu is ze knock out! Even nog over de Kruidvat ik heb vanmorgen gebeld en zou vandaag terug gebeld worden maar weer niks gehoord ik bel morgen nog een keer en als ik dan nog niks weten kunnen ze barsten. Ik zou namelijk zaterdag al gebeld zijn maar ze zeggen tegen mij dat ik dat verkeerd begrepen heb. Dus ik weet het ook niet meer. Over het alleen laten van je kindje. Ja ik doe het ook weleens heb hier namelijk ook een hond die ook niet graag de hele dag haar beentjes bij elkaar wilt houden Dus Fayenne is ook wel eens ff alleen maar net wat andere dames zeggen als ik zeker weet dat ze echt goed slaapt.
Rachel: Is het nu al zeker dat Fayenne een spreidbroekje moet? Of moeten er nog meer onderzoeken gedaan worden? Jeetje dat is nou niet echt het nieuws wat je bij het CB wilt horen Ben benieuwd over het Kruitvat. Wel vreemd hoor
Trouwens ik zit met een dilemma. Deniz ligt heerlijk te slapen maar als ik zijn kamertje in loop komt de poeplucht je tegemoet. Maar om hem nu wakker te maken voor een schone broek?
Stasia nee is nog niet zeker maar de arts van het CB zei dat ik er wel vanuit moet gaan omdat haar enen beentje 1.5cm langer is dan de ander. moeten nu morgen naar de HA voor verwijzing echo en dan weet ik het zeker.
Hahaha stasia, dat heb ik ook wel eens gehad hier. Ik heb Vincent gewoon laten slapen. Als hij er last van zou hebben, had het me vast laten weten door een keel op te zetten. Rachel, lijkt me geen pretje een spreidbroekje. Maar altijd beter dan problemen op latere leeftijd. Raar hoor van Kruidvat.
is er iemand van jullie al voor een 2de keer ongesteld geworden? kan het zo zijn dat de 2de keer langer weg blijft dan de 1e?
Ja hij slaapt ook nog steeds dus zo'n drama zal het voor hem niet zijn. Zo ik ga even voor het eten zorgen, tenminste de frituur aanzetten. Ben daarnet heel snel naar de plus gerend want ik had zo'n zin in fietjes. Hmmmmm.
Oh dat heb ik ook wel eens bij Ryan gehad Stasia, ik liet hem dan maar gewoon slapen...zolang hij er zelf geen last van heeft...
Dees: Is het bij jou ook zo verslavend om mp af te struinen? Ik had tegen mezelf gezegd zo nu heb ik wat van die zomersetjes nu stop ik maar ik heb weer wat leuks gezien.