hier nog niet ongesteld geweest, maar dat komt door de BV. Maar het zou volgens mij best kunnen hoor Melina. He Rachel dat is minder leuk nieuws. Gelukkig sturen ze je wel op tijd door. Stasia leuk pakje hoor. en Deniz lekker laten slapen hoor.
Zo heb hier weer extra werk gekregen, de jongens hebben de opgevouwen wasmand en andere kleding van de zolderverdieping naar beneden gegooid. Tja ze waren ook iets te lief aan het spelen samen. Ik had nog niets te doen. zucht........ kan ik het weer opvouwen. Estrella is al de hele middag huilerig, geef haar vanavond een zetpil en lekker in badje. hopelijk gaat het dan beter.
Oooooh wat erg...foei jongens! Ik hoop dat Estrella vanavond een beetje rustiger is en lekker slaapt. Zo zielig!
Rachel een spreidbroekje dat is niet niks, maar weet dat Fayenne er alleen maar beter van wordt. En bij het kruidvat kunnen ze inderdaad door de stront zakken.
whahah ja nogal verslavend, maar nu heb ik echt genoeg (maar dan nog) IK heb het met veel dingen hoor, ben geen krent echt niet, maar vind mezeld een dief van mn portomenee als ik niet doe hiihi. Zeker nu geld vliegt me de zak uit. Moet nog erg wennen aan onze nieuwe uitgaaf patroon, hebbben meer meiden daar "last" van eigelijk?
Piet gaat morgen even de cb bellen, Quinn komt nu al 2 dagen het liefst om de 3 uur voor zijn eten. Komt dus opneer dat hij 6 flessen krijgt, keertje is inderdaad niet erg. Maar hij heeft echt honger gewoon. We hebben nu maar de voeding weer aangepast 180 water(kreeg hij al) 5 forte+ 1 normaal Eerst was het overdag 4 forte+ 2 normaal Het is werkelijk een hongerlapje zeg. Maar eens kijken hoelang hij hierop gaat doen deze ronde
hihihihi ohww mag er niet om lachen, arme jij kan je weer opnieuw beginnen! ahww arme Estrella, stomme prikjes ook, kuffel dr maar lekker en idd een zetpil doet wonderen
Volgens mij is 6 voedingen op een dag normaal Deesje. En hij geeft het zelf aan dus ik zou daar gewoon op vertrouwen. Neemt niet weg dat je er goed aan doet het CB te bellen.
ja dat snap ik, maar hij zit ook met zijn hoeveelheid voeding, Ik weet even niet hoe dat nou berekend word met vocht enzo, is dit met voeding of zonder voeding
Hoi hoi, hier gaat het weer wat beter, Jons is weer lekker thuis. Iemand vroeg naar de diagnose van de postnatale depressie; dor HA vastgesteld, ik slik antidepressiva. Ook het CB weet dat. Vandaag was Martijn in het begin heel erg huilerig daarna beter. Mijn schoonmoeder gafd hem de fles, maar deed de speen steeds terugtrekken en weer in de mond duwen; gevolg halve fles kwam er weer uit! Wie geeft dan ook zo de fles?! Melanie: Wow estrella groeit echt hard! Esther: balen dat je schoonfamilie hun ideeën zo bot opdringt! Martijn slaapt ook bij ons op de kamer hoor! Serafijntje: borsten hier nog steeds groter dan voorheen Roelie: hoe vind jij toch de tijd om zo'n lange teksten te posten? echt goed zeg! Melina: hier nog niks, ik twijfel zelfs of ik wel een 1e keer heb gehad Dees: ze mogen zelfs meer dan 1000cc per dag. Ik zou me niet druk maken 6 voedingen is heel normaal, 8 voedingen is zelfs nog wel normaal. 6x 180 is geen probleem hoor, het kan een groeispurt zijn, Dan heeft hij een tijdje extra behoefte en dat neemt weer af. Martijn donk vanaf dat de kraaamhulp wegging tot 5 weken oud 900cc per dag! En nu 675 gemiddeld. Het CB zei tegen mij als hij honger heeft gewoon geven, je laat een kind niet honger lijden
Wat een boefjes zijn Zefanja en Angelus...alsof je niet genoeg te doen hebt! Petra, fijn dat Jons weer op 't honk is! Hoe lang blijft hij nu bij je? Je staat gelukkig onder goede begeleiding. Wat zul jij het bij tijd en wijle moeilijk hebben, meis. Petje af voor je, hoor Hier heb ik JP zojuist uitgezwaaid naar Oostenrijk. Altijd ff stil dan in huis. Vincent was helemaal afgepeigerd van vanmiddag met Jolanda en lag te 'spinnen' in zijn slaap. JP liep de hele tijd te dralen of hij hem nu wel of niet even zou pakken voor een knuffel voor vertrek. Normaal vinden we dat dat een beeb gewoon ongestoord moet kunnen slapen, maar nu vond ik het zo sneu dat ik de knoop maar heb doorgehakt voor hem. Toen hij zo even zat te kroelen (Vincent heeft het niet eens gemerkt en tukte lekker verder), schoot hij ineens vol....aaahhhh dat vond ik zo lief! Hij heeft zelfs speciaal foto's meegenomen en ervoor gezorgd dat we met beeld kunnen Skypen met elkaar....Heerlijk toch, zo'n man?!
ahww Esther wat heerlijk, schiet er zelf even vol van! Peetje: Misschien inderdaad een groeispurtje en ik geef hem ook gewoon voeding hoor, honger is honger idd. Ik dacht eigelijk dat 1000cc de max was, of ligt dat aan het lichaamsgewicht? Soms is het allemaal zo onzeker makend. Het cb bellen kan geen kwaad en Piet wil graag bevesteging en ik ook hoor daar niet van.
wie zit er weer te sms'en met Quinn hij is namelijk vanaf half 4 aan het "klooien" Wij wil niks, huilen, huilen en nog eens huilen. Zelfs bij ons zitten bied geen troost, ohwww weet het evven niet meer, gevolg enorm prikkelbaar. Zal het nog steeds naweeën van de fysio zijn, een vroeg sprongetje, ahhhhh ik weet het niet meer.
Jeeeee Jens heeft vandaag een huildag volgens mij ben echt gesloopt nu zit eindelijk aan de koffie Pffffff.......tis dat ik geen behang heb anders had ik 'm er achter geplakt word er even gek van Nou ja hij is nu ff stil in de vibrawip, met speen én gloedjenieuw tutdoekje Zou net die ene bestellen die Deniz ook heeft, krijgt hij eentje van de Rabobank en hij was er op slag verliefd op heb hem nog nooit zo zien schaterlachen Jammer genoeg is dat vandaag het enige waar hij om kan lachen Hopelijk morgen een betere dag! Melina: ja ik laat Jens wel eens liggen als ik de jongens ophaal, mits hij slaapt. Ik vind het ook niet ideaal maar het is een afweging, ik ben binnen 10 minuten heen en terug, ik draag een briefje in mijn jaszak met mijn gegevens erop én dat er een baby binnen ligt mocht er wat gebeuren, ik laat geen apparaten ofzo aanstaan, de kans dat er iets gebeurt is gewoon heel klein. Ik vind dat dan niet opwegen tegen Jens wakker te maken en uit zijn slaap en ritme te halen... Als hij wakker is gaat hij wel gewoon mee. Vanmiddag toen ik weg ging om 14.55 sliep hij, ik kom binnen om 15.05 brullen...tsja dat voelt dan wel klote, maar hij ligt veilig boven in zijn bedje er kan niks gebeuren en ik laat hem anders ook wel eens 10 minuten huilen hij overleeft het wel denk ik dan maar... Jen: wat goed van Esmay zeg! En fijn dat je hoofdpijn over is! Ik wens jou en Dees morgen een heerlijke verwendag toe lekker van genieten! Babykleertjes: ik kon het niet laten...heb 2 nieuwe setjes maat 68 voor Jens gekocht bij de Hema zo leuk...en ik ging vanmiddag nog ff bij Hans Textiel kijken (pyama's voor Lars maat 146 maar dus nergens te krijgen he! ) die had extra korting op alle afgeprijsde artikelen. 1 artikel = 10 %, 2 artikelen 20%, 3 artikelen 30% en 4 artikelen 40% Nou had ik alleen maar 2 boxpakjes zegt die cassiere joh neem dan nog 2 paar babysokjes erbij, kosten maar 50 cent en dan krijg je 40% korting ipv 20%! Dus ik heb 2 boxpakjes en 2 paar sokjes voor 5 euro Nu die pyama's voor Lars nog ik snap niet waarom er nergens maat 146 te krijgen is? Maria wil je mij ff een foto mailen van een voedingsarmband? Die mail ik die ff door naar mijn ex-kraamhulp kan zij 'm ook aanbevelen! Rachel: wat vervelend dat Fayenne een spreidbroekje moet...dat is idd geen leuk nieuws... Melanie boefjes Tsja als ze te stil zijn moet je meestal ff kijken Hoe is het nu met Estrella? Dees: de wijkverpleegkundige hier adviseerde mij om de voedingslijn te bellen van nutricia als Jens erg vaak een 6de fles wil. Ze adviseren dan soms om over te stappen op de AR, die is eigenlijk voor hevig spugen maar is wat zwaarder dan de forte en werkt dus ook bij kindjes met extreme honger... Je zou Quinn ook kunnen foppen door wat extra water bij elke voeding te geven? Dus 210 water en 6 schepjes voeding. Ik zie trouwens dat je ook nog normale voeding geeft, je kunt ook volledig forte gaan geven toch? De hoeveelheid voeding die ze mogen is het gewicht x 150 cc met een max van 1 liter, dus Quinn zou nu 5 voedingen van 200 cc (= 180 water + 6 schepjes) mogen. Esther: aaaaaaaah lief van JP het zal voor hem ook niet makkelijk zijn zolang zonder zijn gezinnetje! * Ik ben genept heb Jens naar beneden gehaald en meneer zit nu hele verhalen te brabbelen tegen zijn nieuwe liefde: tutdoekje...er was dus niks aan de hand meneer wil gewoon gezellig beneden zijn...zucht*
dees ik denk Estrella, zij is echt uit haar doen en laten. O Esther wat lief van JP. De wasmand ligt nu op de bank, moet echt gevouwen en opnieuw uit gezocht worden, maar ik heb dus echt geen zin meer, wil het liefst mijn bedje in. Maar ja kan het moeilijk laten liggen, de lolbroeken. Petra fijn dat het even wat beterder gaat. Dees misschien inderdaad een groeispurt, dan willen ze meestal even wat meer. Had Angelus met zijn fles voeding toen der tijd ook. Ga zo afsluiten en een klein meisje troosten, lekker op bed liggen en tv kijken. Meiden fijne avond. Debby en Daphne, tot morgen Jen en Dees heel veel plezier, heerlijk meiden
Roelie is hier ook gebeurd ga ik weg niets kom ik terug huilen. Tja helaas, inderdaad een rot gevoel maar ze huilt wel vaker eventjes. Maar hier ook niets aan in huis en ook een briefje bij me.