Nou meneer had zijn fles in 10 min op, pfff die had honger zeg! Hij ligt nu eindelijk tevreden in zijn box, want ja waarom zou je willen slapen he
Goedemorgen meiden Quinn heeft uitstekend geslapen, hij slaapt trouwens nog steeds! Dat vaaf een uurtje of 23! Daar en tegen heb ik geen bal geslapen, heb 2 uur nog voorbij zien komen Denk je lekker op tijd naar bed te kunnen, en Piet had de Quinn dienst Maar dat mag de pret niet drukken, vandaag heerlijk relaxen Geen idee hoelaat ik thuis ben, of dat ik vanavond nog online kom zie ik dan wel. Meiden ga aan me koffie laatste spullen inpakken en op naar Jen! Fijne dag allemaal!
heey meiden ik kom ook hoor naar de meeting.moet ik nog iets meebrengen? ik ga vanmiddag voor een laptop kijken dan ben ik weer meer op het forum (hoop ik) rayan ligt nu te schommelen,heb de stand veranderd en nu vind hij hem wel leuk.en de kids zitten aan hun boterham. dees en jen veel plezier vandaag ,ik kom vanaaf ff lezen hoe het was. hier normaal ook maar 1 poepbroek per dag en gister was het 3 keer raak. vannacht heeft rayan doorgeslapen,maar 2 dagen ervoor vergat hij wat dat was. ben echt benieuwd naar al jullie beebjes.
roelie neem jij de jongens ook mee? dan zal ik een bal meenemen kunnen ze in de tuin een balletje trappen.
Goedemorgen! Ook hier een heerlijke doorslaper...van 23.00 uur tot 07.00 uur! Net een flesje gegeven en nu ligt ze weer heerlijk op 1 oor... Ik zit ff aan mijn ontbijtje en kopje koffie, zometeen even opfrissen en aankleden en dan ga ik Dees oppikken op het station. Dan nog even naar huis voor een bakkie en op naar Roosendaal! Tot vanavond!
Wakker worden! Zo ik ben er alweer, na de fles van 22.00 viel Jens eindelijk in slaap maar hij was wel mooi wakker toen ik om 6.15 zijn kamertje opliep...raar kind Vandaag de fysio ik ben benieuwd, zijn hoofdje is al wel een stuk minder scheef maar buikliggen is hier geen favoriet dus misschien nog wat extra tips... Gwen: Jens lijkt idd erg op zijn broers, ik zie vooral Lars erg terug maar soms ook Niels wel...ik geloof dat we een mixje hebben gemaakt Ik ben benieuwd wat het CB zegt over die voeding want volgens mij mag jij ook wel rijstebloem aan de fles gaan toevoegen inmiddels. Dees en Jen heel veel plezier vandaag! (wat zal het lekker rustig zijn op het forum ) Ruby gezellig dat je ook komt neem je je agenda mee dan gaan wij gelijk onze minimeet ff plannen! Ik neem Lars en Niels trouwens niet mee want dan passen Melina en Vangelis er niet meer bij in de auto Meiden ben er vandoor Jens is nog steeds wakker dus ga hem in zijn eskimo pakkie hijsen en mee naar school nemen. Tot laters! xxx Roelie
Goedemorgen! Ik heb erzin in Debby, moet ik nog wat meebrengen? Fenna heeft ook weer goed geslapen, alleen zij en ik werden wakker van het snoer van de stofzuiger. Jeroen had hem netjes opgerold en op de stofzuiger gezet, maar om 5:00 uur is hij op de grond gevallen met een klap. Ik schrok wakker, en Fenna ook. Jeroen niet, die sliep gewoon door. Ik wist ook eerst niet wat het was, tot ik op de overloop de stofzuiger zag staan en toen kon ik de link wel leggen. Daardoor was Fenna al aan het wakker worden om 5:00 uur en was ze om 6:00 uur echt wakker en begon ze te huilen. Speentje gegeven en toen om 6:30 de fles gegeven. Straks om half 10 in de auto en dan hop naar Debby. Debby, ik zat vannochtend te denken, het is bij de grote rotonde bij A naar rechts zeker? En staat het dan ook al op de borden?
morgen meiden, nou toch maar gisteravond nog de was opnieuw gesorteerd en opgevouwen. Estrella lag vanaf 20.00 uur al in slaap, heb haar maar niet wakker gemaakt voor een laatste voeding, ze was eindelijk in slaap die dag. Om 2.00 uur is ze wakker geweest en nu ligt ze nog te slapen. Helaas kwam Zefanja ook weer om 1.30 uur. O heb daar wel af en toe heel erg de balen van en kan dan wel bijna huilen. Ruby, he meid leuk om weer wat van je horen. Hoe gaat het verder? Roelie lieve foto's van Jens. Hier dus ook vaak dat ik niet eens tijd heb gehad om te douchen. Hoe gaat het verder met je drukke week, hou je het wel vol zo? Gwen nog ffies werken vandaag en dan zit het er op meid. Voor de rest weet ik het even niet meer, ga zo klaar maken voor school, want ik denk dat Estrella vlak voor vertrek wakker word. O ja Dees en Jen heel veel plezier vandaag!
Dees en Jen, veel plezier vandaag! Roelie, leuke foto's van Jens zeg, lekker koppie hoor, zo stralend.
Esmay is trouwens ineens onwijs hard aan het groeien sinds ze weer beter drinkt! Haar maatje 56 begint ineens spontaan te klein te worden! Moet eens even snel wat rompers in 62 en 68 gaan inslaan... Gisteren heeft ze 3 x 130, 1 x 150 en 1 x 60 gedronken! Vanmorgen begon ze ook weer goed door de fles helemaal leeg te drinken, da's dus 135 cc! Ben benieuwd of ze het vandaag bij papa ook zo goed gaat doen!