Fietsen gaat hier ook nog niet echt geweldig Paar keer geprobeerd, maar het is gewoon niet prettig. De VK had nog gecontroleerd, maar is niks kapot. Ze zei wel dat de 'ketting niet goed gesmeerd is' doordat ik BV geef. Dat zei ze eigenlijk niet letterlijk, maar zo past het beter bij het 'fietsen' Het ruikt hier trouwens LEKKER! Naar chocoladetaart dusssss Werken viel me reuze mee vandaag. Heb het best naar mijn zin gehad en ze hadden me gemist (zeiden ze....) Ook het kolven ging super...250 ml in 10 minuutjes en Vincent is lief geweest voor Inge en heeft goed uit het flesje gedronken. Nu gauw de taarten afbakken, eten en dan naar mijn vader...zijn vriendin is vandaag jarig...Zo krijg ik natuurlijk niet de tijd om mijn mannetje te missen met zo'n schema
Mensen, mijn broertje heeft een ongelukje gehad en ligt in het ziekenhuis in Groningen. Het is niet ernstig, maar morgen mag hij weer naar huis en ik ga dus naar Groningen. Vind het echt heel k*t van de meeting! Maar wil hem niet alleen naar huis laten gaan (ouders zitten in Z-Amerika).
***Debby kijkt verlekkert naar de chocoladetaart van Esther, maar beseft dan dat ze allergisch is voor chocola ***
Jeetje Wencke, ja je broertje gaat dan voor hoor! Begrijpelijk, wel jammer.. Muriel, ik denk dat het gewoon een flinke sprong is. Fenna heeft ook twee weken met haar flessen zitten prutten, de tweede helft deed ze ook moeilijk en liet ze vaker wat staan en duurde ook heeeeeeeeel lang. Het gaat nu eindelijk weer wat beter. Ja, ik ben weer thuis! En het was gezellig. Doen we nog eens! Volgende keer bij mij? Fenna is wel moe, die zal lekker slapen strakkies Ze vond het speelgoed van Ryan toch wel erg leuk... dat wippertje van welk merk was die nou debby?
Goed om te horen dat je weer veilig thuis bent! Ik vond het ook erg gezellig, en Ryan ook, die ligt heerlijk te slapen . En volgende keer bij jou, lijkt me gezellig! Ik ben zeker van de partij . En welk wippertje bedoel je? De wipper of de schommelstoel?
Ik wil ook nog wel wat drinken meenemen naar de meeting trouwens hoor! Heb nog pakken sap staan.. evt nog cristal clear. Fenna ligt ook alweer te slapen, flesje gedaan om half 6, toch maar weer gewone schema aangehouden, ze begon alweer te jammeren, ws van moeheid, dus flesje en hop naar bed. En ze slaapt nu al (binnen 2 minuten ) Hoe bedoel je moe... Melanie, ik heb niet eens gedag gezegd, bedacht ik me.. echt erg.. excuses! Je hebt echt een lief zoontje. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen! En Estrella is ook een lieverd, ook best een makkelijke meid. Ryan is echt een slaapkop trouwens he? Heerlijk hoor. Die slaapt door alles heen haha.. zelfs door twee jammerende dames
Die schommelstoel is inderdaad van Fisher Price . En de reactie van Jeroen van oh jee, wat leuk of oh jee...niet weer iets
dat laatste haha.. nou hij loopt hier wel binnen haha, hij heeft zijn oude minionderdelen op mp gezet en zijn modelvliegtuigjes en nog wat kastjes en hout van zijn ouders.. maar er wordt hard geboden haha. Dus ik vind dat we daar best even wat van mogen gebruiken voor Fenna.. het gaat tenslotte om haar ontwikkeling en ze kan hem heel lang gebruiken en de volgende ook
Wencke, jammer dat je er niet b ij kunt zijn maar natuurlijk gaat je broertje voor. Maria, zou het toch even in de gaten houden en anders naar de HA gaan.
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA 19 januari MEETING Amersfoort Tari ~ 21 januari ANGELUS 4 JAAR!! Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle Dafje~21 januari 1e werkdag... Stasia~21 t/m 25 januari Midweekje Centerparcs Jennie~21 januari 15.10 uur controle KA Jennie~22 januari 11.15 Esmay CB + 1e vaccinaties Tari ~ 22 januari 10.30 uur Estrella KA Sammie2~ 22 januari 11:30 uur babyzwemmen Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 23 januari 1 dagje werken i.v.m. overdracht van vervangster Muriel~ 24 januari 09:45 uur eindcontrole VK (zeer verlaat) Dafje~ 24 januari 10:00 Fenna ZH rontgenfoto heupen Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Roelie~24 januari 10.00 bezoek cb ivm stevig ouderschap Blondie~ 25 januari Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Stasia~ 29 januari weer werken Sammie2~ 29 januari 11:30 uur babyzwemmen Muriel~ 30 januari 10:45 uur terugkom-ochtend met yoga-babies MissyM~ 31 januari weer werken Esther~31 januari CB 2de prikjes Sammie2~ 1 februari eerste keer KDV Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Sammie2~ 4 februari weer werken!! Ikke1981~ 4 februari Ikke1981 Jarig 27 jaar {|= Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Debby~ 6 februari 1e werkdag bij nieuwe werkgever Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Jennie~ 1 maart hopelijk weer aan het werk Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= Zo, de agenda er maar even bijgezocht .
Wencke, wat jammer dat je niet naar de meeting komt. Logisch dat je morgen naar Groningen gaat, natuurlijk gaat jouw broertje voor. Vind je het leuk om binnenkort eens af te spreken voor een mini-meet? Zwolle - Apeldoorn is maar een half uur.
in het voorjaar hou ik me ook aanbevolen voor een mini-meet! misschien dan ook met Natas erbij Maria, hoe gaat ie nu met de bloeding? Lijkt me niet goed.. Wencke, beterschap voor je broertje! De keus lijkt me ook makkelijk! p.s. nog even lachen: http://www.tu.tv/videos/la-broma-del-bmw
uiteraard ben je ook welkom, al woon je niet echt in de buurt dames, alvast heel veel plezier morgen! Ryan is trouwens wel een sjanserd hoor... al die dames maken zijn hoofd op hol volgens mij Hoe zou het met Dees en Jen zijn? helemaal uitgeteld.. =P~