Ehm.... misschien moeten we om te geloofwaardig te houden toch ook Tikkel, Tessel en Teigetje wat stemmen gaan geven, haha
Ik nu ook wel weer, maar was eerst wel ff flink over de zeik. Gelukkig was het de grill, waardoor alleen de bovenkant van de sterilisator gesmolten is. De spenen en de fles hebben het wonderwel overleefd. Maar als de tijd meer dan 8 mins was geweest, had het wel eens kunnen gaan fikken enzo, hartstikke link!
Melanie: Ja mijn boom staat al!! Knap hoor van Angelus dat hij vannacht zonder luier droog is gebleven. Dees: ik zag dat je ook wildekomen naar de minimeeting. Ik kan je evt. wel ophalen hoor. Woon in Delft dus zo ver is dat nu ook weer niet. Esther: Hotel NY lijkt mij ook wel ontzettend leuk. En als ze een rookvrij gedeelte hebben is het goed toch? Mochten er mama's zijn die willen roken hoeven ze alleen maar even naar het rookgedeelte te lopen. Zo ga ff verder met het huishouden.
Muriel: Ik heb hier helemaal in een deuk gelegen om die stunt van Wim. Gelukkig dat je er nu ook om kan lachen.
Zo ook maar even klagen; Breng ik net Angelus naar peuterschool en wil weer weg gaan, krijg ik te horen dat ik vandaag hulpouder ben. Nou dacht ik niet is mijn reactie, misschien iets te fel. Zeg ik ben 4 wkn terug bevallen van een dochter, wat denken jullie zelf. Hadden ze toch ook wel zelf kunnen bedenken. Ga daar Estrella toch echt geen BV geven. Stelletje ....... Nou was de mama van volgende week zo lief om het nu te doen, maar dan ben ik volgende week als nog de klos, of dat wat uitmaakt. Adriaan gebeld om maar een middag vrij te regelen, maar weet niet of dat gaat lukken. GRRRRRR, heb al genoeg aan mijn hoofd, kan ik dit ook weer gaan regelen. zo dat lucht op zeg! O muriel ik had op teigetje stemd hoor!
Melanie, wat goed van Angelus! Hij wordt zeker een grote jongen! Hij zal ook wel voelen dat mama er nu weer een kindje met een luier bijheeft, dan kan hij wel zonder! Owh, Dees, dat schiet echt niet op zo! Misschien moet je Piet inderdaad een dagje alleen laten, MET Quinn, ZONDER wasmachine (en ZONDER andere schone kleren natuurlijk!)... sterkte! Muriel, ik snap de poll niet... moet ik dan stemmen op wie Hester lijkt? Lijkt me ook niet superwenselijk dat Tikkel ineens aan de leiding gaat, wel?
Alles beter dan papa in ieder geval En Tikkel is wel een OK-e kater (want het is mijn kater, itt de andere 2, die van Wim zijn, haha).
He meiden! Nou ben met Esmay naar de manueel therapeut geweest, ze heeft geen KISS ! Toch wel fijn om te kunnen uitsluiten. Gelukkig gaat het al wel een stukje beter met haar alleen overdag wil het nog niet zo lukken....Morgen voor de zekerheid naar de HA om te kijken of ze ook geen verborgen reflux heeft, want die symptonen lijken weer op die van KISS.... Als het dat niet is, dan is het gewoon aandacht opeisen en zullen we geduldig moeten zijn en haar wat langer laten huilen als ze naar bedje gaat en het er niet mee eens is.... Mini-meeting; het maakt mij ook echt niet uit waar we naar toe gaan dan! Hotel NY is wat mij betreft ook wel ok dan....en de 20ste is ook geen probleem!
O jee Muriel heb ik ook nog op zijn kat gestemd, dus ja toch een beetje papa dan ook, haha. Maar ik denk dat hij vanavond niet meer zingt hoor dat liedje, na die stunt met de magnatron. Vind het voor Angelus dan achteraf wel weer sneu dat mama niet kan helpen. Maar ja kan mezelf echt niet splitsen. Hebben ze de 19e ook nog een kerstdiner, harstikke leuk, maar ja van 16.00 tot 17.30 uur. AH ook handig gekozen, maar niet echt. Maar ja dan hoef je er niet bij te zijn als hulpouder. Jen fijn om te horen dat het geen KISS is.
hoi hoi @Ilse.. Ik vind het nu nog heel moeilijk te zeggend at Daylian deze aandoening niet heeft, maar alles gaat gewoon goed en de artsen kunnen echt niks bijzonders (afwijkends) vinden dus moet gewoon op de artsen vertrouwen dat het goed is, al vind ik dat soms nog wel heel moeilijk... maar ik ben nu wel zo ver dat ik wel denk van oefff alles is goed met hem en hij mag echt bij ons blijven.. maar komt ook omdat ik ene ander gezin heb leren kennen en die hebben helaas dus 3 kindjes gehad met deze aandoening en alle 3 zijn ze na 6 maand ong. overleden.. en dat verhaal van hun spookt steeds door mijn hoofd, maar die mensen helpen mij ook door deze moeilijke periode heen want we hebben nu al een geruime tijd een heel leuk mail contact. en idd woon in de buurt bij jou, en ben ws in het zelfde zh bevallen als jij hihi.. althans als ik het goed heb was je ook in het zh bevallen toch? @linda... wat fijn zeg dat jullie toch nog een fijne avond hebben gister ook al waren der wat moeilijke momenten bij, maar vind het heel knap van jullie, dat jullie ondanks het grote verdriet toch deraan mee doen ondanks dat het op laatste moment is besloten .. @maria... hihi die tas vergeten, zou dus ook echt een actie van mij zijn hoor, dus wees gerust hahah .. en helemaal in het begin als net nieuw baken moeder hihi.. nog beterschap overigens... @peetje.. knuff, jammer dat je mannetje gister nie zo tactisch was terwijl jij aan het koken bent.. wat dat betreft ben ik hier ook 24 uur per dag met Daylian bezig, alleen bij ons kan het gewoon ff niet anders, mijn mannetje maakt lange dagen ivm zijn werk vroes op en laat thuis, en daarna gaat ie gelijk door naar ons nieuwe huis om daar nog ff de klusjesmannen te helpen met klussen.. dus ja eer dat hij hier op bed ligt gisteraaf was ie om 22.30 thuis en moest toen nog eten, dus eer hij op bed lag was het 0.00 uur en om 4 uur ging zijn wekker weer.. dus dan gun ik zijn rust ook wel.. en in het weekend doen we de nachtvoedingen om en om.. ik de ene nacht en hij de andere .. dus kan ik ook 1 nachtje bijkomen.. las net je andere berichtje, Daylian heeft ook zo'n dagje gehad toen ie ook een weekje oud was, is dat niet zo'n geheten regeldagje? want dat werd er tegen mij gezegd.. maar kan me heel goed indenken dta je het ff niet meer zag zitten en wat een schat van een mamsie heb jij zeg dat ze langs komt door de regen heen.. top hoor! .. en kop op je komt er wel weer @tari... jee wat een actie van de psz zeg!.. dat snappen ze toch wel dat je nu niet kan helpen jeetje zeg! .. hoop dat je voor volgende week een oplossing hebt zeg @murmel.. ik moest stiekum ook een heel klein beetje lagguh .. maar jee wat zullen jullie balen zeg! .. en net wat je zegt als het wat langer had geduurd wie weet wat er dan was gebeurt.. @jen.. fijn zeg dta je meisje geen kiss syndroom heeft.. hopelijk kom je gauw der achter wat er met er aan de hand is .. ik moest vandaag voor het eerst met Daylian naar het CB, normaal kan ik hele goed met die mensen daar op schieten althans toen met Evert wel, maar we hadden zo'n inval mutts op het CB en die liep te zeuren of we wel wijs waren om nu te gaan overhuizen of dat niet paar maandjes later kon.. duhhhh, dacht dat ze dacht dat we een geldboom in de tuin hadden staan.. en ook hoe het met Evert ging en bl abla bla en dit was nie goed en dat was nie goed .. tuurlijk ik kom niet voor Evert naar het CB dus zei ook van hallo, ik ben hier voor daylian...(weet wel wrom dat zo komt deze vragen over evert, ik heb namelijk de schoolarts geweigerd vorig jaar en dat staat ook in verbinding met het CB) en wrom ik niet in het zh van harderwijk was bevallen, want ze vond het nie nodig om naar amersfoort te gaan, en ik had ook best thuis kunnen bevallen.. yeah sure, met onze achtergrond.. en wrom ik niet zoveel vriendinnen had, kreeg namelijk ook de vraag of ik wel es leuks deed met vriendinnen en of die mij wel es konden ontzien ivm verhuizing enzo, dus heb ik haar maar ff haarfijn verteld dat ik sinds vorig jaar, na het overlijden van Ghislaine geen enkele vriendin hier in het dorp meer heb zitten, ze hebben me allemaal laten vallen stuk voor stuk, omdat ze na 3 maanden wel vonden dat ik genoeg gehuild had voor mijn meisje .. heb wel vriendinnen verders maar niet hier in dit gat.. gohh werd ff een party kwaad op dat mens en heb ff mijn scheur goed los getrokken :wall: :wall: en ben zo op gestapt heb daylian weer aangekleed en ben weggegaan, dus zal dalijk wel foon krijgen van de wijk verpleegkundige... met haar kan ik tenminste wel opschieten.. dus jullie lezen wel weer was een heel fijn bezoekje .. verders wou ik een hele hoop doen vandaag, maar der komt helemaal niks uit mijn handen, mijn woonkamer is een grote puinzooi, alles staat vol met ingepakte dozen en dozen die voor de helft vol zijn enzo .. ben blij als het zo ver is volgende week .. liefss miranda
Zo miranda, heb jou bezoek aan het CB met open mond zitten lezen, wat een ............wijf zeg. Wat gaat haar dat in godsnaam aan. Je komt inderdaad voor Daylian en niet om afgezeken te worden door haar. Zou meteen een klacht tegen haar indienen wat onproffesioneel (of hoe je het ook schrijft) Echt ongeloofelijk. Die maakt het wel heel bont!
nou ik had het er ook net met mijn man der over, dta ik een klacht wou gaan indienen hier tegen want vind het na der over nagedacht te hebben ook heel raar dat ze zo deed vanmorgen.. maar gefeli met haar 1e maand hihi.. liefss
Ik doe de voedingen en het verschonen snachts gewoon zelf, tegen de tijd dat ik Willem wakker zou hebben ben ik al klaar dus is net zo snel Overigens, vannacht om 3 uur ging ik haar voeden en om half vier was ik weer terug, legde haar en mezelf weer in bed en toen begon ze een beetje te dreinen. Wordt Willem wakker, wil opstaan en zegt..ik zal haar even gaan verschonen! Euh..schat, we komen net terug in bed, dus je bent een half uur te laat..haha, hij had er dus niks van gemerkt