De mac hier is helaas gesloten, daar kom je sowieso langs Best lastig hoor, hebben de afgelopen dagen al 2 keer gedacht...we halen wel wat..helaas, ze zijn aan t verbouwen dus tot 1 febr dicht..jammer hoor
Haha leuk spandoek Lars is Jens aan het voeden handig En nu moet ik echt wat gaan doen maar ben zoooooooooooo moe... Ben vanmiddag wel heel creatief geweest met chocolade en muisjes Jullie zien het morgen wel
Hey Ladies! Hier een totaal relaxte en ongelooflijk lome Jennie! Het was heeerlijk, maar wat wordt je daar duf van zeg... We hebben een erg gezellige dag achter de rug! Gaan we zeker vaker doen, alleen wel ergens anders...Alles uitproberen hè?! Esmay is vandaag lekker lastig geweest, maar ik geloof dat ik net heb uitgevonden waarom...Mevrouw heeft MEGA honger! Om 18.30 uur een flesje van 110 cc en net om 20.00 uur werkte ze nog even 60 cc weg! De rest van de dag heeft ze netjes de flessen leeggedronken, dus het gaat hier weer lekker! Op de benauwdheid na dan, maar goed dat zullen we nog even voor lief moeten nemen en we kunnen alleen maar hopen dat we daar snel een oplossing voor hebben!
Meiden Rene is thuis dus ik ga lekker douchen en vroeg mijn bedje in, moet er morgen toch wel vroeg uit Tot morgen! xxx Roelie
OK, ik neem 4 stokbroden mee. Iemand nog interesse in het boek Oei, ik groei? Heb het gekocht voor 30 euro maar een beetje spijt ervan. Hij is nog als nieuw en zou er wel graag 20 euro voor willen hebben. Heb ook nog wat spulletjes te weggeef die ik morgen meeneem. Inclusief een Baby Björn voor degene die hem wil.
Welke baby Björn heb je? Wij hebben er namelijk net eergisteren een gekocht, maar als dit nou dezelfde is, dan brengen we die andere misschien wel terug
Is t zo erg dan? Angelina heeft nu 3 nachten zonder inbakeren geslapen en zich daardoor ook weer liggen krabben in dr gezicht, maar dat zijn maar kleine plekjes. D'r berg is gelukkig ook grotendeels weg, dus mevrouw is weer toonbaar (nu dr mama nog )
BLondie heb je een foto van die baby bjorn. (hoe doe je eigenlijk de puntje op de o en een streepje op de e?) Debby en Daphne, ik vond het enorm gezellig en ik vond de kids ontzettend lief! Daphne wat een heerlijk lachebekkie is Fenna. Ryan heeft zich toch redelijk gedragen met het sjansen. Debby erge leuke foto van Ryan, morgen maar even aan Estrella laten zien, tja ze slaapt nu. Zefanja was bekaf en die hebben na een douche lekker na bed gebracht. O Daphne geeft niet hoor meid, excusses aanvaard. Pff wil nog wel meer reageren, maar eh heb nog een woonkamer te versieren, kado's inpakken. Misschien later nog ff een berichtje. Is er namelijk onvewachts wat tussen gekomen dus het loopt morgen een beetje anders dan de bedoeling is. leg het later nog wel ff uit. (debby leuk spandoek!)
Ow Jen heerlijk zo'n dagje. Ik kan ook niet wachten tot volgende week. Ga ik ook lekker een massage of iets dergelijks boeken bij de aqua sana. Trouwens mijn mammie heeft een heel leuk broekje gemaakt voor Deniz. Wacht ff ik zoek het fotootje ff op.