Hangt ervanaf welke het is hoor, er zijn er 2 geloof ik en alleen een van die 2 gaat groot genoeg voor mij. Dus als het 'de andere' is heb ik er niks aan.
Haha, en ik word afgezet door Wim, die doorrijdt naar zijn ouders, dus dan kunnen we er nog eentje afvinken .
toch nog even tijd. Mijn vader moest vandaag naar het ziekenhuis ivm oorproblemen en een schimmel bij zijn oor, die zich al meer uitbreidde. Blijkt dat ie wondroos heeft en nou moest ie eigenlijk meteen worden opgenomen om aan het infuus met antibiotica te liggen. Maar ja dat wilde mijn vader dus niet omdat morgen Angelus zijn 4e verjaardag viert. Dus nou moet hij morgen om 10.00 uur in het ziekenhuis zijn voor een nieuwe oortampon met antibiotica. Zodat hij morgen nog erbij kan zijn en dan word hij zondag opgenomen. Mijn vader balen, want ja maandag is Angelus echt jarig en dan zouden ze langs komen. Tevens is hij bij mijn broer aan het verbouwen omdat daar in april een kleintje bij komt. Dus nu gaan we maar met taart naar het ziekenhuis maandag. Zodat hij er dan toch een beetje bij is. Zo even een heel verhaal. sorry wilde het toch even kwijt. Jen en Dees fijn dat jullie zo genoten hebben, trouwens wij werden ook goed verzorgd bij Debby....... Meiden van de meeting morgen heeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier!
stoer broekje stasia. O verwendagje heerlijk. Vond het vandaag al verwen. lekkere broodjes, lekker snoepjes (chocolade? sssst zal niets zeggen hoor Debby..) gezellig zitten kletsen en een zoet kind die heerlijk cars mocht kijken.
Jeetje Melanie das niet fijn. Maar dan moet het toch behoorlijk ernstig zijn aangezien hij naar het zh moet. Ik heb met kerst ook wondroos gehad maar kreeg een antibioticakuurtje van een week en nu is het weg.
Ilse wil eerst zien welke het is hoor, heb vanmiddag eentje van maxi cosi geporbeerd maar dat lukte me niet zo goed in mijn uppie.
hij heeft al 2 kuren gehad. maar het slaat niet aan zit al inwendig. voelt inmiddels als een brandwond. Hij moet ook uitkijken met de kinderen. Daar baalt hij het meest van, nu kan hij ze niet knuffelen.
hij eigenwijs?! NEEEEEE HOOOORRRRR Meestal doen we de taart en kado's met de 'hele' familie maar dat gaat nu niet lukken, en mijn broer komt ook later omdat die nu mijn oma moet halen. Dus nu met zijn 5en de kado's dooen. Zal wel vreemd zijn. O we zijn wel een kleffe familie hoor.
lief he, maar ja zijn klein kinderen zijn hem dan ook alles, dat heeft de laatste jaren er echt door heen gesleept. Anders had hij het denk ik al lang op gegeven.