Melina doe maar vloeibare make up hoor, want we kunnen niet hebben dat Hester over Ryan gaat dromen, o nee hoor, die is bezet.
ik kan niet morgen nog naar de winkel, dat ga ik niet redden.. wellicht kan ik jeroen er nog op uit sturen, maar ik weet niet of hij dat wil We kijken even..
zeker balen maar heb het hem niet laten blijken. O muriel even een foto van Ryan met Estrella, laat maar even goed aan Hester zien.
Wat heeft Estrella een lekkere bolle toet joh, lijkt wel een beetje op dat wijffie van mij Ook slagroom zeker?
O ilse ben benieuwd hoe het morgen gaat met zoveel kleintjes. Ben ook benieuwd hoe ze de dag er na zijn, hahah....
hahaha ja bolle toet, echt erg he. Hier ook stiekum slagroom en een vreetzakje. Hoe gaat het met Anglina? Slaapt ze nu door?
enne wel allemaal naar de camera kijken he. dus eentje moet even voor clown spelen. Jammer dat ik er niet bij ben. Tja fotografie is mijn hobby had het wel een uitdaging gevonden. Groot kleed neerleggen allemaal in een rondje er op, een iemand op een stoel staan (of trap, hihi) Denk alleen dat de ploeg te groot is of een groeps foto met alle mama's en baby's.
Hoe groot/zwaar is Estrella nu? Angelina slaapt in principe al weken tot een uur of half zes, perfect eigenlijk, want dan is Willem toch al op, haalt haar uit bed, verschoont haar en brengt haar naar mij om te voeden. Daarna brengt hij haar weer terug naar bed en slaap ik weer verder. Alleen vannacht was ze even in de war en kwam ze om half 2 al
word heeel erg krap en ze 'meppen' elkaar dan ook meestal. Hmm zit nog even te denken voor een andere optie. Tja of net zoals een school foto, 2 rijen en de baby's op schoot, zien we ook wie bij wie hoort.
Zo dat doet Angelina goed zeg. Echt super mooie timing van haar. Estrella woog donderdag 6550 gram en 62 cm.
Zo hee, das flink! Angelina was maandag 5170 gram, ik schat dat ze zo rond de 60cm zal zijn. Woensdag weer naar CB, voor de prikjes..brr..dan zal ze ook wel weer gemeten worden, neem ik aan.