November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo Angelina is ook lang hoor.

Estrella word dinsdag weer gewogen, ben benieuwd in die paar dagen tijd.

O bah de beruchte prikken. Zo sneu vooral omdat ze er nu 2 moeten, hadden die jongens nog mazzel.

2. Niet meer actief

Hoelang was Estrella bij dr geboorte? Angelina 51

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hee Ilse, heb je genoeg 'kleed' oid om de kids even op te leggen voor de pics? Of kun je nog een boxkleed tijdelijk gebruiken daarvoor? Dan neem ik het onze ook mee.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eshter, mooie opbrengst je kolven. Goed hoor. Vooral met zo'n 1e werkdag. Was het een probeer dagje of ben je nu weer aan het werk?

Lief dat ze je toch gemist hadden.

O lekker hoor die chocoladetaart? Hmmmm......

Roelie lekker toch even in slaap vallen. Tja alleen je planning klopt nu niet. Denk dat dat wel goed komt bij je.
    Heerlijk hoor dat die grote broer Lars zijn broertje een flesje kan geven. Zo trots al een pauw natuurlijk.

5. hihi lieve foto's! Melanie, wil je nog wat foto's mailen? En Debby ook? Ja, ik ben niet lastig ;)
    Die foto met Fenna, daar staat ze niet echt voordelig op haha.. ach ja.. die eerste is wel heeeeeel schattig he, hand in hand haha :)

6. Niet meer actief

Even tussentijdse update:

16 zitplaatsen staan gereed, plus wat bijzettafeltjes.

Ik heb boven een voed cq verschoonhoekje ingericht. Oja, euh, jullie nemen wel zelfs de luiers/doekjes/hydrofielen etc mee he?:)

Thermoskannen staan klaar, melk en suiker ook, thee ook.

Denk dat ik er zo wel zo'n beetje ben.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Estrella was 54 cm, maar wel erg ruim gemeten dus ik denk dat het zo'n 52 cm was.

8. Niet meer actief

Geen kleed dat groot genoeg is voor 13 baby's hoor :confused:

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Daphne op die ander bij mij staat ze huilend. Vond deze wel lief hoor. Maar ik zal wel even wat mailen.

Zo ilse een hele catering gebeuren zo. Je hebt het er maar druk mee, vind het dan ook echt super dat het bij jullie kan en mag. Zo lief van jou en Willem.
    Echte kanjers hoor.

Wencke, hoe gaat het me je broer, en helemaal gelijk dat hij voor gaat hoor.

(tip)
    Vergeet iemand morgen niet de kinderen mee te nemen naar de meeting, kunnen de andere mama's het stukje van Wencke lezen.

10. Niet meer actief

Dames, ik hou het voor gezien voor vandaag, ik duik mn bedje in.

Ik heb erg zin in morgen, maar zie er ook wel beetje tegenop dus ik hoop dat jullie me wel helpen hoor.

Dus tot morgen, ofwel in Amersfoort ofwel online.

Ciao, truste!

11. oja en ik wordt ook gebracht, dus hier ook geen auto op de parkeerplaats :)

12. oh meer dan 3000 berichten alweer.. kletskous dat ik ben :)

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    deze vond ik ook wel lief.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ilse truste meis.

Daphe kletskous, hihihi.

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Komt wel goed hoor, ik weet de weg wel een beetje in jouw keuken! Enneh... Willem is er ook nog (hihihihihi).
    Echt superLIEF van jullie dat jullie je huis weer openstellen voor de meute!

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wow Melanie, wat een bolle toet. Ze lijkt op jou, of niet? Dan bedoel ik niet de bolle toet, maar de uitdrukking in haar gezicht.. lief hoor! En die Ryan is ook een snoeperd! haha.. die lijkt volgens mij meer op papa.. Fenna weet ik niet.. :oops:

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik zal m in ieder geval meenemen (als ik het niet vergeet, haha), dan leggen we 2 boxkleden naast elkaar, dan moet het toch wel (een beetje) passen?
    Een echte babypuzzel wordt het dan, haha!

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha wat goed gezien van jouw Gwen, inderdaad Estrella is precies mij. (Zefanja trouwens ook)

Ik vond Ryan ook erg op Arnoud lijken.

Hoe was je werkdag?

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik ga ook mijn oogjes van binnen bekijken.. ff douchen en dan.. zzZZzzZZ (hopelijk :p :oops: )

Dames, heel veel plezier morgen!

20. Ik ook niet hoor Gwen, de een zegt dit de ander dat en zelf weten we het ook niet, ze lijkt op haarzelf :) Misschien een precieze mix tussen ons tweeen, het beste van ons allebei haha..

Melanie, die is schattig!

Deel Deze Pagina