Zo Angelina is ook lang hoor. Estrella word dinsdag weer gewogen, ben benieuwd in die paar dagen tijd. O bah de beruchte prikken. Zo sneu vooral omdat ze er nu 2 moeten, hadden die jongens nog mazzel.
Hee Ilse, heb je genoeg 'kleed' oid om de kids even op te leggen voor de pics? Of kun je nog een boxkleed tijdelijk gebruiken daarvoor? Dan neem ik het onze ook mee.
Eshter, mooie opbrengst je kolven. Goed hoor. Vooral met zo'n 1e werkdag. Was het een probeer dagje of ben je nu weer aan het werk? Lief dat ze je toch gemist hadden. O lekker hoor die chocoladetaart? Hmmmm...... Roelie lekker toch even in slaap vallen. Tja alleen je planning klopt nu niet. Denk dat dat wel goed komt bij je. Heerlijk hoor dat die grote broer Lars zijn broertje een flesje kan geven. Zo trots al een pauw natuurlijk.
hihi lieve foto's! Melanie, wil je nog wat foto's mailen? En Debby ook? Ja, ik ben niet lastig Die foto met Fenna, daar staat ze niet echt voordelig op haha.. ach ja.. die eerste is wel heeeeeel schattig he, hand in hand haha
Even tussentijdse update: 16 zitplaatsen staan gereed, plus wat bijzettafeltjes. Ik heb boven een voed cq verschoonhoekje ingericht. Oja, euh, jullie nemen wel zelfs de luiers/doekjes/hydrofielen etc mee he? Thermoskannen staan klaar, melk en suiker ook, thee ook. Denk dat ik er zo wel zo'n beetje ben.
Daphne op die ander bij mij staat ze huilend. Vond deze wel lief hoor. Maar ik zal wel even wat mailen. Zo ilse een hele catering gebeuren zo. Je hebt het er maar druk mee, vind het dan ook echt super dat het bij jullie kan en mag. Zo lief van jou en Willem. Echte kanjers hoor. Wencke, hoe gaat het me je broer, en helemaal gelijk dat hij voor gaat hoor. (tip) Vergeet iemand morgen niet de kinderen mee te nemen naar de meeting, kunnen de andere mama's het stukje van Wencke lezen.
Dames, ik hou het voor gezien voor vandaag, ik duik mn bedje in. Ik heb erg zin in morgen, maar zie er ook wel beetje tegenop dus ik hoop dat jullie me wel helpen hoor. Dus tot morgen, ofwel in Amersfoort ofwel online. Ciao, truste!
Komt wel goed hoor, ik weet de weg wel een beetje in jouw keuken! Enneh... Willem is er ook nog (hihihihihi). Echt superLIEF van jullie dat jullie je huis weer openstellen voor de meute!
wow Melanie, wat een bolle toet. Ze lijkt op jou, of niet? Dan bedoel ik niet de bolle toet, maar de uitdrukking in haar gezicht.. lief hoor! En die Ryan is ook een snoeperd! haha.. die lijkt volgens mij meer op papa.. Fenna weet ik niet..
Ik zal m in ieder geval meenemen (als ik het niet vergeet, haha), dan leggen we 2 boxkleden naast elkaar, dan moet het toch wel (een beetje) passen? Een echte babypuzzel wordt het dan, haha!
haha wat goed gezien van jouw Gwen, inderdaad Estrella is precies mij. (Zefanja trouwens ook) Ik vond Ryan ook erg op Arnoud lijken. Hoe was je werkdag?
ik ga ook mijn oogjes van binnen bekijken.. ff douchen en dan.. zzZZzzZZ (hopelijk ) Dames, heel veel plezier morgen!
Ik ook niet hoor Gwen, de een zegt dit de ander dat en zelf weten we het ook niet, ze lijkt op haarzelf Misschien een precieze mix tussen ons tweeen, het beste van ons allebei haha.. Melanie, die is schattig!