Zo ben ook weer veilig thuis. Deniz alvast in zijn pyjamaatje gestoken zodat ik de laatste was kan draaien vor Centerparcs. Dames, het was reuze gezellig vandaag! Ilse kan jij mij ook de groepsfoto van de kleintjes en de mama's mailen? Dafje kan jij mij de foto van Fenna en Deniz samen mailen?
Angelina heeft lekker in haar eigen bedje kunnen slapen haha. Ilse wat is een url is dat het jpg ofzo wil hier ook eens een foto plaatsen
Meiden wat leuk om te lezen dat het een geslaagd feestje was. Als ik de foto;s zie dat ben ik aan de ene kant blij dat ik de beslissing heb genomen om niet te komen en aan de andere kant hebben jullie veel in mijn hoofd gezeten vandaag. Maar misschien komt er ooit nog een meeting zonder babs om met mijn babe er bij. trouwens ik moet jullie nog een nieuwtje vertellen. ik ben donderdag bij de opticien geweest om mijn ogen te laten opmeten omdat ik heel veel last van hoofdpijn en ander kwaaltjes had. Nou ik moest dus aan een bril. Vandaag mijn montuur uitgekozen en de glazen van mijn sterkte hadden ze in huis. Dus nu heb ik mijn bril. Moet wel even wennnen maar ik merk wel degelijk verschil. ik wens iedereen een hele fijne avond
Mooie auto gwen! en ziet er lekker sportief uit. Tari, eindelijk eens een on onderbroken nacht gehad, als ze dat nu eens alle drie in hun oren knopen Dafje: echt lief van je, zeer meedenkend. Oei, Rachel Anderhalf uur over de terug weg. Dan lijkt er inderdaad geen einde aan te komen. Maar ja, niks aan te doen toch en volgende keer beter. Reese was bij thuiskomst een beetje hangerig en huilerig, dus heeft ie zijn fles iets eerder gehad en toen is hij naar bedje gegaan. Een half uur gehuild (dagelijks ritueel... ) en nu ligt ie lekker te maffen. Dames, ik vond het hardstikke gezellig en zeker heel leuk om eens de gezicht achter al die forumnamen te zien. WIJ novembermama's hebben echt wel de knapste en liefste kindjes Ilse wil je mij ook de foto's mailen 8)
een url is officeel een Uniform Resource Locator...in normale taal het adres van een pagina of bestand, de plek op het internet waar die staat dus( dus bijvoorbeeld http://www.ilvi.nl/img/angelina/groep2.jpg). Om een foto hier te plaatsen moet ie dus eerst ergens op internet staan, dan kan op een eigen server (zoals ik doe) of op een album site als photobucket of iets dergelijks. Of gewoon op je hostingruimte bij je provider. Ik hoop dat t zo duidelijk is?
Mooie auto Gwen, wat is het? Goh Linda een bril..heb je al foto? Ik herken het wel hoor, ik ben aan de bril gegaan doordat ik zo vaak hoofdpijn enzo had. Ben benieuwd.
Zo, ik ben inmiddels ook weer een tijdje thuis en heb zelfs al gegeten. Ik vond het echt een hele geslaagde meeting. Wel een beetje druk, maar ontzettend leuk om zoveel novembermama's in één keer te ontmoeten en de personen achter de berichtjes te zien, inclusief de babies natuurlijk. Echt super, en ook heel bijzonder vind ik: 'zomaar' een groep meiden die elkaar via het forum kent. Vreemden voor elkaar en tegelijkertijd ook zo vetrouwd. Ik heb al een aantal leuke foto's voorbij zien komen. Mijn foto's zitten nog op de camera en die ga ik er zo meteen vanaf halen om ze in het groot te kunnen bekijken. Helaas is het mij niet goed gelukt om alle babies er goed op te krijgen. Ik zou het erg leuk vinden als iemand mij wat geslaagde foto's zou kunnen mailen (bij voorkeur in groot formaat, zodat ik ze ook kan laten afdrukken) van de hele groep babies en natuurlijk ook van de mama's. Ik zal vanavond of morgen ook eens kijken hoe ik mijn foto's het beste aan jullie kan laten zien. Waarschijnlijk zal ik ze in mijn album zetten of naar jullie mailen.
Als iemand foto's wil showen hier maar nergens server ruimte ofzo heeft, kun je ze naar mij mailen, dan zet ik ze op onze server en mail je de url/adres wel toe, dan kun je ze plaatsen als je wilt.
Het was inderdaad heel gezellig! Leuk ook inderdaad om de gezichten bij de namen te zien! Ik moet zeggen dat ik de kinderen wel bijna allemaal van gezicht ken en daaraan herkende ik dan ook weer de mama's haha.. erg he? Stasia, de foto's komen eraan!
Ik heb de mama foto gemaild naar Dafje, Blondie, Serafijntje en Peet. Ik ga nu offline, ben errug moe dus ga even snel stofzuigen en de vloer schoonboenen en dan lekker met mn manneke bankhangen.