November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dank je Ilse! Ik ga ook offline.. lekker filmpje kijken! Doeg!

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    waar is de mama foto gebleven dan? of ben ik nou zo scheel?

pff net bij Idols.. heb ff zitten janken zó mooi gezongen door Nikki.. wow!

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Poeh he wat een vermoeiende dag vandaag, maar het was superleuk!

Vincent had helaas een huildag (dat is dus wat je op de groepsfoto zag, Gwen). Denk dat het even teveel prikkels waren voor hem. Zeker omdat we gisteravond ook al een verjaardag hadden (niet zo druk als vandaag, maar toch...). Hij heeft bijna de hele terugweg geslapen, maar wel heel licht. Als ik ergens onder de 100 moest rijden, dan werd hij gelijk wakker en dan zo heel klagerig huilen. Thuis net 2x vrij vlug achterelkaar gekomen en heel goed gedronken. Ik denk dat hij nu knock out gaat tot morgenochtend. ;)

Door het huilen en onrustige gedrag van Vincent heb niet de kans gehad om even bij iedereen te gaan zitten, dat vond ik wel jammer. Rachel heb ik bijvoorbeeld helemaal niet gesproken. En Melina ook maar heel kort. Ach, ik hoorde dat er alweer over een volgende meeting werd gesproken, dus dat komt vast nog wel goed ;)

Ik zou ook graag de baby en mamafoto willen ontvangen per mail om af te laten drukken.

Nou, Vincent slaapt inderdaad, dus ik ga even gauw de hond uitlaten....Misschien nog tot zo en anders slaap lekker!

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    En toch nog 1 keer: ILSE BEDANKT! Je bent een kanjer (en Willem(pie) ook ;))

5. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Esther dat komt de volgende keer wel ik heb ook neit mer iedeeen gesproken puur omdat ik te verlegen ben haha. maar dat hadden jullie dnek ik wel gemerkt.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Ik heb de foto's gezien en al gehoord wie wie is van Esther! Echt superleuk om te zien zeg, en de baby's ook! Ik had echt van sommige meiden een hele andere voorstelling, hahaha. Ga nu even bijlezen :).

7. Ik vind het wel heel dapper dat je dan ook gekomen bent hoor! Chapeau!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het super dat iedereen het aandurfde :)! Echt hartstikke leuk meiden!

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeieavond,

leuke en lieve foto's meiden.
    Ik was er dan wel niet, maar zou het even goed leuk vinden om een foto van de mama's en eentje van de baby's te krijgen. Leuk om te zien wie wie is, het liefst met de namen erbij.

Mag dat.

Hier ook net alle visite de deur uit. Was ook geslaagde dag maar wel vermoeiend. De kinderen zijn super verwend (alle 3) en super lief geweest. Echt heerlijk. De spelcomputer was ook erg geslaagd en het lukt hem nu al aardig. Ook zijn neefje vond het prachtig.

Goed nieuws, mijn vader zijn oor was in 1 dag al zo goed verbeterd, dat hij niet op genomen hoeft te worden (tenzij het erger word) maar heeft wel medicijnen en druppels en zalf mee gekregen.
    Ze vonden het wel jammer dat ze de kado's, kaarsjes en het zingen hebben gemist.
    Was wel vreemd om het zo voor het eerst met zijn 5en te doen.

Gwen, mooie auto hoor. Zal je veel plezier van hebben.

Ilse had jij de draagzak nog overgenomen (ik hoop het niet ;) :D, duim duim)

Rachel dat was wel even balen, zo'n alternatieve route, volgens mij kreeg ik die gister van Debby ook via de tomtom. Ach als je maar thuis komt.

en meiden mooie kindjes hoor allemaal.

Debby, hoe vond je broer zijn spandoek?

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Melanie,

Ben even aan het bijlezen en reageren, dus kom zo...hahah. Gerke (mijn broer) vond het spanddoek helemaal super! Enne...ik ga dinsdag naar Esther, jij iets te doen?

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Jaaaaa Gezellig Melanie! Kom ook!
    Ik kan er geen 14 kwijt, maar als er nog dames zijn die aan willen sluiten....;)

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o shit dan kan ik niet, moet om 10.30 uur bij de KA zijn met Estrella, o dat vind ik echt jammer.

13. Niet meer actief

Balen dat ik nog steeds geen auto heb, anders zou ik ook komen!

Tari, het was de 'original' dus ik heb 'm niet genomen!

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Gaat dat niet lukken om zo snel een auto te vinden, Ilse? :p

Oww jammer Melanie!

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    linda, zou ik hem dan over mogen nemen, lijkt me erg handig ivm de jongens en boodschappen doen.
    Ik hoor het graag van je.

Esther vind het echt jammer, had je graag willen ontmoeten. Maar goed excuus om nog een keer wat af te spreken.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Melanie: hoe was Angelus z'n verjaardag? En hoezo liep het anders...? Vond hij z'n spelcomputer leuk? Oh lees nu waarom het anders liep, jeetje zeg, dat is wel vervelend voor je vader! Kan me voorstellen dat jullie maandag dan even heen gaan! En hoe lang moet hij opgenomen worden? En lekker toch zo'n kleffe familie ;). Wat heerlijk zeg dat iedereenzo goed heeft geslapen!! Oh lees net dat je vader niet hoeft te worden opgenomen, super hoor!

Jen en Dees...wat heerlijk dat jullie zo lekker hebben genoten! Super toch!! En wat heerlijk dat Esmay weer goed drinkt, ben benieuwd wat de ka maandag te zeggen heeft...

Stasia: leuke broek voor Deniz! En wanneer gaan jullie weg? Morgen of maandag?

Melina: wat heeft Vangelis een leuke muts op (op pagina 612).

Muriel: dat vindt Ryan niet erg hoor, als Hester alleen maar van hem droomt ipv van Vangelis ;). Hmmm...lees net dat het niet mag van Estrella ;). Oh heerlijk zeg dat Hester weer beter drinkt. Hadden jullie het CB nog gebeld?

Daphne: ik zal de foto's nog even uitzoeken en stuur ik ze even per mail naar je. Heb veel dubbel, dus moet even de leukste eruit zoeken, dus zal volgende week wel komen...

Gwen: grappig dat je dat ziet, dat Ryan op Arnoud lijkt, want dat klopt wel inderdaad. Dat horen we meer :). Oh Daphne, jij ziet het ook. Ik zie dat dus nooit he, zelfs niet van Ryan :oops:. Oooh die foto van Mika...wat een schatje! Oh een nieuwe auto! Gefeliciteerd, super hoor! Wow, mooie auto hoor, ziet er goed uit!

Ruby: lijkt me leuk om een keer af te spreken met een aantal meiden! En wat balen zeg dat je maar zo weinig van de verzekering terugkrijgt!

Rachel: ben benieuwd hoe het 27 februari afloopt, zet je het in de agenda?

Dees: hoe ging het vandaag met Quinn? Wat vervelend zeg dat hij weer naar jullie is gebracht...daar ging je gezellig avond met z'n 2-en...

Ilse: wat een lieve foto's van Angelina

Ik smelt echt bij al die babyfoto's ***SMELT***

Wencke: fijn om te horen dat je broertje lekker bij jullie is! Verwen hem maar lekker en heeeel veel plezier vanavond!

Linda: een bril...kan me voorstellen dat het even wennen is, maar het zal vast wel fijn zijn! Geen hoofdpijn meer en zo...

Zo, ik ben weer bijgelezen. Heb trouwens de foto's van de baby's en mama's met namen, zal hem zo even plaatsen...

En Ilse, volgens mij ligt Amersfoort een beetje uit mijn richting als ik richting Briele moet, anders had ik je gerust willen ophalen...

Wij hebben ook een erg leuke dag gehad! Gerke, mijn broer, vond het spandoek super en de slingers ook! Dus kortom: een geslaagde dag :). Toch blijft het echt jammer dat ik niet bij de meeting kon zijn...volgende keer beter (wanneer, waar ;), mijn huis staat open hoor :)).

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Melanie, hoe was de taart geworden? heb je nog een foto gemaakt?

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Goeie actie, Deb ;)

Melanie, wij hebben elkaar al eens ontmoet; de eerste keer bij Ilse. Maar ik had je graag nog eens gezien!

Deel Deze Pagina