Ik heb trouwens vanochtend nog even gewinkeld met mijn moeder en leuke kleren voor Ryan gescoord (veel van mijn moeder gekregen...). Voor mezelf niets gevonden...grrr...rotflubberbuik...
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Tari ~ 21 januari ANGELUS 4 JAAR!! Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle Dafje~21 januari 1e werkdag... Stasia~21 t/m 25 januari Midweekje Centerparcs Jennie~21 januari 15.10 uur controle KA Jennie~22 januari 11.15 Esmay CB + 1e vaccinaties Tari ~ 22 januari 10.30 uur Estrella KA Sammie2~ 22 januari 11:30 uur babyzwemmen Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 23 januari 1 dagje werken i.v.m. overdracht van vervangster Muriel~ 24 januari 09:45 uur eindcontrole VK (zeer verlaat) Dafje~ 24 januari 10:00 Fenna ZH rontgenfoto heupen Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Roelie~24 januari 10.00 bezoek cb ivm stevig ouderschap Blondie~ 25 januari Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Stasia~ 29 januari weer werken Sammie2~ 29 januari 11:30 uur babyzwemmen Muriel~ 30 januari 10:45 uur terugkom-ochtend met yoga-babies MissyM~ 31 januari weer werken Esther~31 januari CB 2de prikjes Sammie2~ 1 februari eerste keer KDV Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Sammie2~ 4 februari weer werken!! Ikke1981~ 4 februari Ikke1981 Jarig 27 jaar {|= Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Debby~ 6 februari 1e werkdag bij nieuwe werkgever Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Jennie~ 1 maart hopelijk weer aan het werk Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
haha ja dat bedoel ik dus ook, het woordje 'weer' er vergeten tussen te zetten, tja 2 dingen tegelijk willen doen, was ook even op Estrella haar site bezig (haastige spoed is zelden goed) sorry...
Zo lief, een goede vriend van m'n broer was vandaag ook mee (is een soort 2e broer voor me) en die heeft Ryan ook vastgehouden en wilde hem ook wel de fles geven. Zo leuk, want hij is geen kinderen gewend...
Hoe vond hij het om te doen Debby? meiden willen jullie nog een berichtje achterlaten in Estrella haar gastenboek? Morgen even de 8-12 wkn foto's plaatsen, heb net even de buikfoto's gedaan en haar dagboek weer bij gewerkt. Meiden ik ga mijn bedje op zoeken en lekker slapen, hoop ik.
Hij vond het echt superleuk,z at helemaal te genieten. En daarna mocht mijn broer ook nog een fles doen, dus hun dag was weer goed . Enne...alweer een berichtje achterlaten . Truste alvast meis!
Meiden wat leuk om te horen dat het een geslaagde dag was, had ook niet anders verwacht eigelijk! Ook erg leuke foto's voorbij zien komen, erg leuk en lief Hier alles lekker rustig, nou overdag dan, want Quinn is al weer in de avond aan het spoken, huilen niet willen slapen, ach dag 4 alweer, denk zeker te weten een sprong! Komen we ook wel weer overheen, nog een uurtje uitzingen dan mag hij weer eten, en dan slaapt hij weer!
Ik ga ook uitloggen en richting bed. Morgen uitslapen, 's middags komen een oom en tante van mij (de broer van mijn moeder), 's avonds uit eten met mijn schoonouders (als dank voor het vele oppassen) en dan kunnen mijn ouders mooi op Ryan passen. Weet dusniet of ik morgen nog online kom, maar anders een fijne dag iedereen en tot maandag!
ik ben er even snel, goede morgen! Esther waar woon jij dan? Ik denk dat het voor mij ver uit de richting is aangezien je meet met Debby en Melanie (en die wonen volgens mij ook ver van mij vandaan hihihi) Ik ga zo snowboarden in landgraaf, nooit gedaan, volgens mij wordt het een ramp. Jons is nu Martijn naar mijn ouders brengen. Debby: leuk gedaan die namen op de foto. Esther: vervelend voor Vincent dat het iets teveel voor hem was, sneu is dat he als je merkt dat ze gewoon doodmoe zijn. Melanie: Ik ga straks even de site van Estrella bekijken en dan laat ik zeker een berichtje achter! Dees en Jen: leuk dat jullie lekker hebben kunnen relaxen!
Goeiemoggel, Ik las dat er dinsdag alweer een minimeet op het programma staat. Als ik niet op vakantie was, was ik ook gekomen. Debby: Wij gaan morgenochtend naar Centerparcs toe dus vandaag nog lekker online. Kan jij trouwens die 2 foto's met de namen erbij nog naar mij toemailen? Melanie: Heb je gister een leuke dag gehad? O, i lees net dat het met je vader alweer wat beter gaat. Dat is fijn om te horen. Zo ga ff een boterhammetje eten en daarna Deniz wassen en aankleden. Tot strakjes.
Goedmorgen dames! Leuk om te horen dat jullie een zeeer geslaagde meeting hebben gehad! Foto's zien er echt geweldig uit! Ik zeg voortaan niets meer over Esmay haar goede drinken, gisteren was het weer waardeloos... Moet gewoon mijn mond houden denk ik... Gisteren een druk dagje gehad; 's morgens eerst teambespreking bij de honkbal, vervolgens zijn we foto's gaan uitzoeken bij de fotograaf (er zitten toch wel hele leuke foto's bij) we hebben er 1tje genomen van de cadeaubon die we gekregen hadden en nog 5 op 15x15 formaat bijbesteld. Waren wel aan de dure kant, maar ja...ze zijn zo lief! Daarna even de stad in geweest in Oosterhout, heb meteen een nieuwe jas gescoord voor Esmay! Daarna naar Opa en Oma geweest, waar Erwin's zus ook was. Aangezien het flesjestijd was hebben we dat haar eens laten doen, want dat had ze nog niet gedaan! Ze vondt het helemaal geweldig! Nou verder vandaag weinig boeiends, lekker een dagje niksen en wachten tot het morgen is. Mogen we eindelijk naar de KA!
Groot nieuws, ik ben ongesteld geworden Esther, geeft niks! Volgende keer kletsen we wat extra ik zat al een paar keer te kijken maar je was diep in gesprek met Claire. Vond het wel erg gezellig. Van sommige had ik een heeel ander beeld, het is me echt 100% meegevallen, ook dat pas ik er wel tussen. Ik had eigenlijk nooit zo naar de leeftijden gekeken maar we waren met ze 4en onder de 26! k dacht dat ik de enige "jonge" was. Maar ik kon het met de rest ook erg goed vinden. Ik vind Roelie nu echt een supervrouw, buiten een supermama! Wat een pit heb jij zeg!
@Debby, fijn dat het feestje zo geslaagd was! Die muts komt bij de h&m vandaan, een pak van 2 mutjes. Ik heb er ook de rompertjes van! Die minimeet is die dan in Rotterdam? Dat is mij ietsjes te ver...sorry! Vandaag niks bijzonders op de planning, beetje strijken enzo! Morgen wel weer een drukke dag...
@Melanie, wat fijn dat je vader toch niet opgenomen hoeft te worden. Morgen dus geen verjaardag in het ziekenhuis maar gewoon bij jullie thuis?
Hij verdwijnt wel een x hoor! Welke maat zit Ryan nu en welke maat heb je gekocht? Ik vind het zooo leuk baby kleertjes, maar heb nu alles al in maat 68, behalve rompers, en maat 74 is misschien in de zomer?! dus heb een koopstop haha