Melina: Dat is zeker groot nieuws! Ben je lekker van die spanning af. En ik vond de leeftijdsverschillen ook niet merkbaar gister. We zijn met z'n allen gewoon een erg gezellige club. Wil ik Deniz gaan wassen en aankleden is hij net heerlijk in de box in slaap gevallen. Nou, ik laat hem maar lekker even liggen.
Wel fijn dat ze de bril in huis hadden, ik moet altijd een hele tijd wachten! k ben ook wel in voor een zonderbabymeet hoor!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Tari ~ 21 januari ANGELUS 4 JAAR!! Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle Dafje~21 januari 1e werkdag... Stasia~21 t/m 25 januari Midweekje Centerparcs Jennie~21 januari 15.10 uur controle KA Jennie~22 januari 11.15 Esmay CB + 1e vaccinaties Tari ~ 22 januari 10.30 uur Estrella KA Sammie2~ 22 januari 11:30 uur babyzwemmen Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 23 januari 1 dagje werken i.v.m. overdracht van vervangster Muriel~ 24 januari 09:45 uur eindcontrole VK (zeer verlaat) Dafje~ 24 januari 10:00 Fenna ZH rontgenfoto heupen Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Roelie~24 januari 10.00 bezoek cb ivm stevig ouderschap Blondie~ 25 januari Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB MissyM~28 januari 11:45 controle ziekenhuis oogjes Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Stasia~ 29 januari weer werken Sammie2~ 29 januari 11:30 uur babyzwemmen Muriel~ 30 januari 10:45 uur terugkom-ochtend met yoga-babies MissyM~ 31 januari weer werken Esther~31 januari CB 2de prikjes Sammie2~ 1 februari eerste keer KDV Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Sammie2~ 4 februari weer werken!! Ikke1981~ 4 februari Ikke1981 Jarig 27 jaar {|= Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Debby~ 6 februari 1e werkdag bij nieuwe werkgever Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Jennie~ 1 maart hopelijk weer aan het werk Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
haha dat had ik ook vanmorgen. Vangelis was onrustig dus ik leg hem naast mij neer, chris is er toch niet, kan ik net goed me ogen open doen denk ik nou ga maar een flesje maken ligt hij heeerlijk te slapen Ja de spanning is weg, en ik weet nu zeker dat we er nog een tijdje mee moeten wachten. Tot juli ofzo, gewoon omdat ik weer eindelijk mezelf ben en we wat dingen op orde moeten krijgen.
Vond het trouwens wel fijn dat jullie me wat geruster hebben gesteld over zijn oogjes. Nog een weekje dat krijgen we weer die test..
Da's leuk om te horen hahahahaha He enne mooi dat je toch ongesteld bent geworden, ik weet zeker dat je ook blij was geweest als je toch zwanger zou blijken te zijn maar in jouw geval denk ik dat je hier toch net ff ietsje blijer mee bent
ja precies het was allebei goed, maar dit net ff iets beter. Anders konden we ook niet op vakantie enzo en ik wil dat zooo graag voor het eerst even meemaken met Vangelis.
Ik kom straks trouwens ff meekletsen. René is werken met Lars en Niels dus Jens en ik hebben na de fles van 6.45 nog ff gedoezeld, toen lekker gedoucht en nu slaapt Jens (na alweer een fles ) lekker in zijn wipstoel en ik zit nog lekker in pyama een broodje te eten... Wauw wat een relaxte zondag
ik heb foto's van jens in mijn hyves, maar krijg ze niet bij de november mama's er stond word geladen maar ze vertonen ze niet. ook van hester trouwens!
Ik ga zo ff wat doen hier, bedden opmaken, wasjes draaien, vaatwasser leeghalen, stofzuigen...haha hoezo relaxen? Maar goed, de mannen komen rond half 1 thuis en dan gaan we ff mens-erger-je-nieten ofzo...gewoon lekker niksen Ik denk idd dat iedereen moe is van gisteren, ik vond het super maar was echt bekaf gisteravond net als Jens, die is na de fles van 20.00 echt als een blok in slaap gevallen En hij is nu echt superlief, zit lekker te spelen in zijn wipstoel...hij begint trouwens 'andere' geluidjes te maken, naast het brabbelen ook wat gekraai enzo...pffff dan kan ik dus echt wel smelten xxx Roelie
goedemorgen dames Die minimeet lijkt me wel leuk maar moet even kijken of ik daar tijd voor kan maken, Remco is deze week nl. ook vrij en we moeten een hoop dingen regelen.
Vincent is gisteravond om 20.30 knock-out gegaan tot 5.30 uur en daarna weer vanaf 6.00 uur na de borst. Ben net met een vriendin en haar lab gaan wandelen. Vincent is nu wel wakker en ligt de brabbelen in de kinderwagen. We doen het in ieder geval rustig aan vandaag hier. Na de volgende voeding gaat mama hier eens lekker in bad ofzo. En opruimen in huis om te eindigen met een filmpje op de buis. Zoiets dus. @Melina, komt zeker goed een volgende keer Ik zat idd veel met Claire te kletsen, was wel even fijn om eens met andere BV mama ervaringen uit te wisselen
Goedemorgen meiden HIer eigelijk bijna gaan klap te melden, saai he! Quinn heeft uitgeslapen tot 9 uur na de fles van 23uur. MAg geen klagen hebben dacht ik zo he. Vandaag doen we weinig, beetje huisje doen, wassen, opruimen. Straks komt er wel even een oom van Piet even de cv ketel controleren. Misschien dat ik dat ik in deloop van de dag hier nog even kom loeren. Ach je weet het nooit bij mij Iedereen een fijne dag Liefs Deesje
Zo, ik ben net m'n bedje pas uit, ben nog steeds doodmoe. En euh, Angelina heeft wederom een record gebroken. Laatste voeding om 21:30, toen naar bed en werd pas wakker om 8uur! Lekker in bed gevoed en toen zelf weer gaan slapen en ik werd pas om half 12 weer wakker. Hemeltje, das lang geleden dat ik zo lang uitgeslapen heb. Alleen moeten we nu dus wel veel gaan doen, krijg morgen visite die hier nog nooit geweest zijn en dus ook de rest van mn huis willen zien, dus moet gaan puinruimen. En ik heb gisteravond niets meer gedaan, was té moe. In elk geval jullie bedankt voor een zeer gezellige dag en voor alle hulp, ik was echt even bang dat ik alles zou moeten doen, maar het tegendeel bleek waar. Super!!
Meiden, even een ego-berichtje zonder dat ik jullie berichtjes heb gelezen... ik werd vanmorgen wakker van de buikpijn en toen ik naar de wc liep, verloor ik veel bloed. Niet alleen vloeibaar bloed, maar ook grote bloedproppen. Ik heb 2 pijnstillers geslikt en de pijn is nu wat draaglijker geworden, maar nog niet verdwenen. Het bloed blijft maar stromen, er komen ook bloedproppen uit (best groot). Het lijkt wel of ik net bevallen ben. Kan dit een eerste menstruatie zijn? En is het normaal dat er dan ook bloedproppen meekomen? Of zou er iets anders aan de hand zijn? Herkent iemand dit? Als het geen zondag was, zou ik makkelijker even naar de huisarts bellen, maar ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. En over een uur krijgen we kraamvisite.
ikk herken het niet... misschien een stomme vraag, zou je zwanger kunnen zijn geweest? het klinkt namelijk als een miskraam