November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heeeeeee daar ben ik eindelijk weer!

Pfffff gisteren was echt teveel van het goede: nieuwbakken mama heeft toch nog niet zo veel energie als ze dacht...

Ik vond het zo jammer dat ik zo vroeg weg moest, ik ben vast een groot deel van de roddels misgelopen :(
    Ik neem aan dat ik vast per PB op de hoogte wordt gehouden van alle nieuwtjes die daarna nog zijn uitgewisseld, hahahahaha! :)
    Ik vond het een erg leuke en bijzondere meeting.

Zo grappig dat op een gegeven moment overal in huis kleintjes lagen te slapen, haha.

En super natuurlijk dat er zoveel mama's tegelijk konden komen. EN dat het gewoon allemaal makkelijk paste in de grote woonkamer van Ilse en Willem!

Ik heb een paar leuke foto's, die ik straks aan iedereen zal mailen, en ik zal er ook nog een paar in mn album zetten.

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Maria: DANKJEWEL voor de hele leuke (en zeer welkome!) Pooh-slabbetjes, echt heel lief van je!

@Melina: Erg leuk om mijn stoere aanstaande schoonzoon en zijn moeder nu eindelijk eens te ontmoeten.
    Nog excuses dat Hester al meteen bij een ander (Jens) onder zijn trui zat te frutselen, ze is nog ietwat onopgevoed.

Vangelis zat voor mijn gevoel lekker om zich heen te kijken hoor, dus ik hoop inderdaad dat je inmiddels al wat meer gerustgesteld bent.

Wat fijn dat je ongesteld bent geworden, het moet dus blijkbaar gewoon nog even op orde komen, die regelmaat.

@Serafijntje: jemig, dat klinkt niet fijn, dat je zo hevig bloedt. Heb je inmiddels al kunnen bellen met de HA-post ofzo?

@Indigo: zo leuk dat jij en Erik er ook bij waren, wat was een heel end rijden voor jullie! En volgens mij heeft Erik zich wel vermaakt in de mannenhoek (lees: keuken), toch?

@Esther: arme Vincent, die was echt niet blij met al die drukte gisteren. Al die bezoeken zijn dan toch net wat teveel van het goede. Gelukkig konden jullie vandaag weer lekker tot rust komen.
    Ik wil binnenkort nog wel eens even minimeeten om Vincent in een goede bui te ontmoeten ;)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Debby: cool spencertje voor Ryan!

@Roelie: heeeerlijk eindelijk even een relaxte zondag voor jou! Ik hoop dat deze trend zich nog even lekker heeft voortgezet?

@Jen: heb je een voorbeeldje van de mooie foto's die jullie hebben laten maken? Ik ben benieuwd!

@Dees: sterkte met je nieuwe sprongetje van Quinn... is ie inmiddels al weer tot rust?

@Melanie: fijn dat het al wat beter gaat met je vader! Wel jammer dat je er niet bij kon zijn gisteren, maar je had natuurlijk een belangrijk alternatief.

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ben zelf gisteravond beetje ingestort.
    We waren gelukkig 's middags vrij snel thuis.
    Maar toen moest ik nog boodschappen doen voor de borrel/het dinertje waar ik daarna heen moest.
    En vervolgens bleek ik ook nog een van de meiden op te moeten halen, die midden in de Jordaan woont (hele omweg door de stad dus).
    Na de rit naar Den Haag was ik echt OP. Toen een van de meiden daar vroeg of het wel ging, moest ik huilen (die rothormonen ook), want ik zag erg op tegen de terugreis. Ik was eigenlijk te moe om auto te rijden.
    Het meisje dat met mij meereed, kan namelijk niet rijden, dus ze was van mij afhankelijk :(

Maar gelukkig voelde ik mij na een paar uurtjes en wat hapjes weer wat beter en ben ik toch nog teruggereden.
    Maar toen ik rond 12 uur thuis kwam, zat ik er wel doorheen, ik was helemaal hyper.
    Een glas warme melk en het warme lijfje van mijn dochter hebben me lekker rust gegeven en toen ben ik in een heeeeele diepe slaap gevallen!

Maar vandaag moest ik wel heel erg rustig aan doen, want mijn lijf zegt 'Neeeeeee'! Gelukkig hoefden we ook lekker niks vandaag :)

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Even een korte update van mij. Het gaat inmiddels een stuk beter: de pijn is weg (maar dat kan ook door de pijnstillers komen) en het bloedverlies wordt minder. Pfoe, ik was vanmorgen best wel geschrokken. Voordat de kraamvisite kwam, heb ik nog naar mijn ha gebeld in de hoop dat hij misschien weekenddienst had. Ik kreeg via een bandje te horen dat ik een huisartsenpost kon bellen, maar alleen voor zeer dringende en spoedeisende zaken. Tja, ik bloed niet dood... en in principe kan ik wel tot morgen wachten. Ik heb nog even getwijfeld om de visite af te bellen, maar we zitten de komende weekenden al zo vol met andere kraamvisite, dat we ook niet zomaar een nieuwe afspraak konden maken. En ach, een beetje afleiding zou me vast ook wel goed doen. Op zich ging het redelijk goed, tot het moment dat de visite wegging en ik op stond. Het bloed had zich blijkbaar opgehoopt en ik voelde het eruit stromen toen ik stond. :oops: Ik liep snel naar de wc maar het was al te laat. Gelukkig had ik een zwarte broek aan... ;) Mijn man is nu naar de andere kant van de stad, naar de enige supermarkt die hier op zondag open is, om voor mij KRAAMVERBAND te gaan halen (tampons durf ik nog niet te gebruiken en het bloedverlies is te veel om met normaal maandverband op te vangen). Niet gedacht dat ik dat zo snel weer nodig zou hebben... :( Ik doe het verder maar rustig aan vandaag. En als de pijn niet erger wordt, wacht ik nog met bellen naar de ha. Ik ben ook enigszins gerustgesteld door de reactie van Stasia. Ik merk dat het bloedverlies nu al minder wordt en ook de stolsels zijn al veel kleiner dan vanmorgen. Ik hoop vanavond weer even online te zijn om op jullie verhalen te reageren (ik heb inmiddels alles al wel gelezen). Tot later!

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :confused: Er zijn al weer Oktober-mama's... :confused:

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hee Serafijntje, het is dus nog niet minder geworden helaas?
    Ik zou morgen zeker even met je HA bellen als het zo blijft, want kraamverband is toch wel behoorlijk serieus!
    Sterkte meis xx

8. Niet meer actief

Jee Serafijtje, dat klinkt vrij heftig. Zeker als t zo veel is dat je er kraamverband voor nodig hebt. Morgen echt ff de HA bellen hoor, daar is ie tenslotte voor.

Ik heb net t bedje anders opgemaakt, in die matroos/envelop gedoe, ben benieuwd of ik t goed gedaan heb en hoe t bevalt. Ze kan nu in elk geval niet meer omhoog kruipen want dan staat ze dr koppie (mn nicht zou zeggen...dat doet ze dus maar 1 keer ;))

Intussen is t huis weer flink toonbaar, moet alleen (nog steeds :confused:) de vloer dweilen, maar de rest is gedaan, dus de visite mag komen morgen! M'n vroegere buurvrouwen uit Zaandam komen, die ken ik dus al mn hele leven, dat is dus wel leuk! Ik zie ze eigenlijk hooguit 1keer per jaar, op verjaardag bij mn ouders, dus vind t wel lief dat ze nu op kraamvisite komen.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

pfff wat gaat het toch eigelijk achterlijk snel

10. Niet meer actief

Oja en heeft iemand heeeel toevallig een foto weten te maken van het superschattige moment dat Martijn op t pinkje van Angelina lag te sabbelen? Misschien op een groepsfoto ofzo? Ik heb 'm er zelf niet tussen zitten, dus ben benieuwd of iemand van jullie dat moment heeft weten vast te leggen! 't zag er zoooo schattig uit, dat ik gewoon helemaal volschoot..lang leve de hormonen! :)

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeieavond,

jemig wat een gezellige gekwebbel, als ik dit allemaal zo lees vind ik het echt jammer van gister. Maar ja het was hier ook gezellig.
    Vandaag ook nog visite gehad en tevens de bank en de box verzet, zodat Estrélla bij in haar box bij het raam staat. Ze lag er vanmiddag 10 min in zonder te huilen. Dat was een nieuw record!

Maar eh, ik een oer-mama? Zeg we hebben toch niet zitten 'roddelen' hè?! ;) :)

Je de trema's werken eindelijk, mijn zwager heeft me even geholpen met de instellingen zodat ik ook op internet Estrélla haar naam goed kan schrijven.

ff kids naar bed brengen.

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Muriel; vond het al zo moedig van je om 2 afspraken zo op 1 dag te hebben door het hele land heen. Gelukkig kon je vandaag rustig aan doen en brengt Hester jou de rust die je nodig hebt.
    Enne...die minimeet zie ik ook wel zitten, hoor ;) Op heel korte termijn - namelijk dinsdag al - komen Debby en Ryan langs hier...dus mocht je zin en gelegenheid hebben....

Serafijntje, kraamverband nodig!? Dat lijkt me toch meer dan een zware ongesteldheid. Ik zou denk ik wel het spoednummer even bellen. Het 'ergste' wat kan geberen is dat zij het niet voldoende spoedeisend vinden en dat je morgen terug moet bellen. Maar wellicht geeft dat dan toch net ff wat meer rust.

Oh wow, nog maar een paar weekjes en dan zijn de nieuwe novembermama's er alweer! Ik bedacht me van de week dat het allemaal zo bizar is...vorig jaar om deze tijd was ik (waren wij) nog niet eens zwanger en nu mama!

llse, wij hebben ook een matrozenbedje en vind het ideaal.

13. Niet meer actief

Als er nog meiden voor een mini-meet naar Amersfoort willen komen, mag dat natuurlijk altijd hoor!

Ik heb nog geen auto, dus kan zelf helaas nog geen kant op :(

Oja en iets heel anders...heeft er toevallig een van jullie zin om binnenkort een dagje te gaan relaxen in Sanadome in Nijmegen?
    (http://www.sanadome.nl voor info)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Muriel thnxx voor de foto's super schattig al die beebs bij elkaar!
    Zijn alle mama's al weer een beetje bijkomen?
    Ene roddels? waren er nog leuke roddels, ben niet nieuwschierig ofzo hoor ;)

HIer trouwens een super relaxte dag, maar is nu even de avond af wachten hoe Quinn zich weer gaat gedragen, aangezien het al een paar avonden pet is!

Quinn heeft wat nieuws, als ik hem onder het flesje geven hem aankijk, gaat hij op zijn speen kauwen :( waarom hij dat nou weer doet heb echt geen idee, dan word hij nog boos ook dat er niks uit zijn speen komt wahha ja niet zo raar.

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Vond het ook jammer dat je er niet bij was, Melanie! Maar wij kunnen toch niet tippen aan een feestje voor Angelus ;)

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Serafijntje: poeh meid hou je het wel in de gaten, klinkt wel heel erg heftig hoor.
    Ik zou morgen zeker wel even de ha bellen, als is het alleen maar voor de zekerheid.
    Wie had dat laatst nou ook dat er een flinke nebleoding had en verplicht rust nodig had (sorry ben nog steeds een zeef)

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha zeker niet, hoe verslavend jullie ook xijn, hihihi.

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    natasja was dat volgens mij.

19. Niet meer actief

Esther, heb jij dat gewoon met je lakens gedaan of zo'n speciaal laken voor gebruikt?

20. Niet meer actief

Tari, we hebben gewoon allemaal bewondering voor jou, hoe jij t allemaal redt met 3 van die kleine koters...petje af hoor, respect!

Deel Deze Pagina