Ziet er heerlijk uit daar in Nijmegen, Ilse Komende vrijdag ga ik met Maris in Schiedam hier. Als het niet op een te korte termijn is, dan wil ik wel mee, hoor. Mijn portemonnee vind het niet zo leuk als ik dit soort daagjes vaker dan eens in de 6-8 weken doe Hahaha, gekke Quinn, kauwen op zn speen! Vincent vindt tegenwoordig dat ik hem aan moet kijken bij het drinken. Kijkt mama niet, dan slaat hij tegen mijn borst aan om vervolgens de tepel los te laten en mij een stralende lach te geven...Rare jongens van de 8ste
Hahaha groot gelijk toch, het is veel fijner drinken als mama hem bewondert En ik heb geen haast hoor, ik wil gewoon binnenkort eens even lekker een verwendagje doen, dat doe ik veel te weinig (euh..nooit eigenlijk)
Gewoon met de normale lakens. Het is echt heel simpel (maar wel lastig te beschrijven in woorden). Zal eens kijken of ik er een foto van kan maken morgen, mocht je dat willen.
Kan het iedereen aanraden hoor om te doen! Even een heerlijk een dag ontspannen, het zou ieder vrouw moeten doen na een bevalling
Schiedam is toch vooral een sauna-complex, of niet? Het gaat mij vooral om de baden, ik ben niet zo'n sauna ganger maar hou wel van thermaalbaden, bubbelbaden etc...en dan zit je in Sanadome goed dus
Ik heb t laken eigenlijk gewoon dubbelgevouwen en dan boven in het bedje gelegd en de deken er languit opgedaan. Je ziet 'van buiten af' dus niet dat het lakentje maar kort ligt. Ze ligt dus op de ene helft van het lakentje en onder de andere helft. Klopt dat zo?
http://thermenholiday.nl/index.asp?cid=5 In Schiedam veel sauna's, maar ook een heerlijke Hammam (met massageritueel te boeken ) en bubbelbaden. Meestal komt het erop neer dat ik 1 a 2 rondes in de sauna doe en de rest in de baden doorbreng of lekker in de tuin, naast de massage(s). En natuurlijk de inwendige mens niet vergeten.
Ja, ik heb het lakentje alleen ook nog teruggeslagen over de deken heen. Het lijkt inderdaad alsof het gewoon is opgemaakt.
Ziet er goed uit daar Ilse! En kan het iedereen aanraden! Ik zie dat ze daar ook behandelingen hebben voor het verminderen van "de" zebraprint! Vind het ook wel leuk om eens een dagje te gaan relaxen met meerdere meiden, maar zoals Esther al zegt...niet al te vaak, dat vindt mijn portomonnee ook niet zo geinig...
Ja dat heb ik ook, want heb zo'n rand waar LIEF op staat en dat is dus nog weer teruggeslagen zodat het zichtbaar is..
Hier een zeer vermoeiende dag vandaag...Esmay is echt vreselijk huilerig (tot krijsen aan toe) ontroostbaar, wil niet slapen maar is wel vreselijk moe...Denk dat ze zelf ook genoeg begint te krijgen van haar benauwdheid, kijk dus heel erg uit naar morgen en hoop dat er oplossingen komen...
Sanadome is op zich dus 23euro voor een dagkaart, dat is dan voor alleen alle baden en sauna's en dergelijke. Daarnaast kun je uiteraard allerlei behandelingen doen, dat is dan flink kassa..