November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zo te lezen was het erg gezellig gisteren, de fotos zijn erg leuk.
    En wat heeft (volgens mij is het) Yindi veeeel haar!
    Prachtbabys..

Oktobermama's al ;( niet te geloven

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ben een paar keer in sanadome geweest, maar vond het nogal klein :rolleyes:
    maar wel heerlijk om ff te ontspannen! :)

3. Niet meer actief

Ah, ik hoor dat t eten klaar is, dus ben er vandoor..na t eten moet ik écht mn vloer gaan doen..bleh, gewoon totaal geen zin in, daarom stel ik t telkens uit hihi.

Tot laterzzzz

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou heb wel wat printjes in de aanbieding hihi

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ilse eetsmakkelijk!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohww jen balen dat Esmay een baaldag heeft, hopelijk morgen meer duidelijkheid, mag wel eens.
    Was trouwens wel geschrokken van haar benauwdheid hoor,poeh

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o wat lief van jullie, ga er helemaal van :oops: :oops: :oops: .

Maar ik vind jullie ook allemaal lieve, super mama's!

8. Niet meer actief

Klein? Wow, ik vond t juist zo enorm :) Misschien ben jij een groter complex ergens anders gewend ofzo?

9. Niet meer actief

Ben ik ook weer effe. Yindi net in bed gelegd na lange drinksessie bij mama aan de borst. Ze is ineens heel erg op contact met mij gericht tijdens het drinken, ligt me de hele tijd aan te kijken/te bestuderen. En als ik dan terugkijk, krijg ik een big smile. Zalig gewoon! Het drinkt alleen niet zo lekker door :rolleyes:

Muriel, goed dat je vandaag naar je lijf geluisterd hebt! Je hebt dan ook een erg heftige dag achter de rug zeg. En ja, die hormonen willen dan inderdaad nog wel eens voor tranen zorgen. Niks mis mee hoor! (ik ben trouwens stiekem wel een beetje jaloers op jullie minimeet-afspraak :oops: )

Katja, ik ben blij te lezen dat de bloeding wel al een stuk minder is geworden, maar ik sluit me aan bij de andere meiden. Ik zou voor de zekerheid toch even bellen met de huisartsenpost. Sterkte ermee meid, lijkt me echt schrikken hoor.

Ilse, dat moment van pinkje zuigen tussen Martijn en Angelina was inderdaad wel heel erg vertederend hoor :) Ik hoop dat Erik het op foto heeft, ik heb de foto's nog steeds niet gezien. Maar jullie krijgen ze in ieder geval allemaal per email zodra het hier geregeld is met de foto's. Ik ben in principe wel te vinden voor nog een keertje een minimeet hoor! En een verwendagje spreekt me op zich ook wel erg aan. Goh, ik zou er echt van opkikkeren denk ik.
    Maar ik zie er ook wel tegen op me naakt onder de mensen te moeten begeven. Dat vond ik voorheen altijd al moeilijk, laat staan met hangbuik met tijgerprint en lekkende boobs :(
    Daarbij ben ik sinds de bevalling nog geen moment van mijn dochter gescheiden geweest en ik zie daar ook best wel tegenop, de verantwoordelijkheid uit handen te geven en dat liefie te moeten missen. Maar ik besef wel dat het belangrijk is dat ik hier niet al te lang mee wacht, en het niet te laten aankomen op het moment dat ik moet gaan werken. Nou, om een lang verhaal kort te maken; ik zie het toch best wel zitten om met een hele groep meiden naar de sauna te gaan. Lijkt me wel wat... (vraag me wel af hoe dat dan moet met de borstvoeding?) Wie weet kan ik mijn schroom overwinnen en een heerlijke dag hebben?!

Goh Ikke, wat grappig die Quinn van jou! Enig idee waarom hij op zijn speen kauwt als je kijkt? Enne, roddels.....ik heb ze ook gemist hoor?! En ik was toch echt van de partij ;)

Jen, ik wil je alvast veel succes wensen morgen. Ik hoop voor je dat het iets oplevert voor je meisje.

Amaranta, nee hoor, Yindi heeft amper haartjes. De 'dame' met die prachtige haardos is Nynke. Ik weet niet of je mijn bericht gelezen hebt? Ik zie het wel zitten, een voedingsarmband te gaan dragen. Jij maakt die toch nog steeds of niet? Dan houd ik me aanbevolen voor een bestelling zodra je er tijd voor hebt. Kun je me laten weten welke kralen etc. je allemaal in de aanbieding hebt?

10. Niet meer actief

Indigo, voor wat betreft je schroom over in je nakie rondlopen, Sanadome is een badkleding complex, alle baden en sauna's enzo zijn in badpak ipv in je nakie. Ik ben zelf namelijk niet zo'n 'naaktloper' en ga daarom eigenlijk alleen naar zo'n complex. :)

En qua bv..ik denk dat ik gewoon in een kleedhokje ga zitten kolven ofzo ;) Zou alleen niet weten hoe ik de melk moet bewaren, zou wel zonde zijn om dat weg te gooien natuurlijk, misschien iets van koeltasje mee ofzo?

11. Niet meer actief

@Claire; Ik lees net op de site van sanadome dat badkleding daar verplicht is! Ik was ook in de veronderstelling dat alle sauna's ed een blote konten beleid hadden, maar hier dus niet! :)

@Ilse; € 23,- is inderdaad niet eens zoveel....Moeten we misschien toch maar eens gaan doen... :) Moet ik alleen even kijken hoe ik daar in godsnaam ga komen, want ik heb geen auto tot mijn beschikking...

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Claire, leuk dat je jullie er gisteren ook waren, had het wel leuk gevonden om je te ontmoeten. Maar heb in ieder geval je gezicht op de foto's voorbij zien komen, dus toch al wat vertrouwder.

Hoe vonden Erik en Willem het?

En dat lachen tijdens het drinken, vind dat zo schattig, hier gebeurd dat dus ook en dan gaat ze vrolijk weer verder.

Muriel meid, even rustig aan doen hoor! Was ook wel erg druk zo voor je gisteren, maar wel super dat je het gedaan hebt.

Serafijntje, meid denk je wel even om je ijzer gehalt? En als je het niet vertrouwd gewoon de HApost bellen.

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    In Schiedam hebben ze een aparte ruimte voor het kolven en kun je je melk daar in een koelkastje laten zetten. Zelf heb ik de luxe dat ik beschik over een kolfrugzak met koelelementen, waar de melk wel 12 uur goed gekoeld in blijft.

Wellicht hebben ze in Nijmegen ook een dergelijke ruimte en service?

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hmm dat Sandome klinkt dan wel prettig en niet zo duur. Dat spreekt mij zeker aan.
    Waar is dat?

15. Niet meer actief

Angelina begint ook vaak te lachen tijdens het voeden. Niet erg praktisch, want dan laat ze dus los...maar wel erg schattig ;)

16. Niet meer actief

Ik heb ze eerder vanavond gemaild met een dergelijke vraag, dus wie weet...

17. Niet meer actief

Nijmegen

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    a lees net nijmegen, hmm eens met mijn twin-mama bespreken (ivm gezellig samen rijden) :)

19. Niet meer actief

Ja leuk joh, ik zou t echt tof vinden om dat met een groepje te doen. Dan ben je tenminste ook niet in je eentje als iemand een behandeling gaat doen ofzo.

20. Niet meer actief

Ik weet toevallig dat Debby niet zo van de sauna's is, maar aangezien er hier meer baden zijn en badkleding verplicht is.... ;)

Zou wel supergezellig zijn! En dan zie ik julli ook eindelijk een keer! :)

Deel Deze Pagina