Ik had het ook met de handkolf dat hij ineens niet vacuum meer trok. Heel toevallig hadden we toen net de lactatiedeskundige over de vloer en die legde uit waar het aan lag. Er zit namelijk zo'n rubberen rondje met een soort sterretje in je kolf dat kan je zo eruitdrukken, dan valt hij in de fles (heel handig NOT!) En dat rubbertje zat niet goed meer, die dus opnieuw erin gestopt en voila! Hij deed het weer. Ik zou even alle onderdeeltjes nalopen als ik jou was en dan kijken of het weer naar behoren werken wil.
daphne ik had dus precies het zelfde. Alleen bij de electrische is dit anders, maar misschien zit die ook niet goed, scheef of de silliconen kussen zit niet goed, zuigt ie ook niet vacuum
Vergeet helemaal te reageren op jouw vraag Muriƫl. De foto's krijgen we volgende week zaterdag pas, maar als ik ze heb zet ik ze wel even in mijn album!
Hoe is het met je kids Melanie? Uitgeteld? En dan morgen nog op school... Houdt Angelus het nog een beetje vol? Of vindt hij het alleen maar geweldig?
Oh ik moet afsluiten van Jeroen Morgen de eerste dag werken. Heb er eigenlijk wel zin in, maar ben wel heeeeel benieuwd hoe Jeroen het gaat doen en of ze zich gaan vermaken met zijn tweeen, Fenna en Jeroen Vast wel haha.. Ik vroeg nog: heb je nog vragen ofzo? Nee, zei hij en anders stel ik ze wel op het forum Nou ik ben er morgenavond pas weer, dus meiden niet teveel kletsen, want dan houd ik het nooit meer bij tijdens mijn werkdagen
ze zijn inderdaad uitgeteld, maar ze hebben vandaag heerlijk met het nieuwe speelgoed gespeeld en lekker ontspannen filmpje gekeken. Lekker op tijd naar bed (19.00 uur). Hij vind het nog steeds leuk en morgen mag hij trakteren op school. Moest vanavond nog monsters verjagen. Zefanja is tegenwoordig erg bang. Dus ja toen maar een speciale mama-anti-monster vest gebruikt. En de monster een schop onder zijn kont gegeven. Hoop dat het gaat werken vanacht. Zal van de week even de foto's van vrijdag naar je toe mailen.
Vroeg ik me ook af, heb net met verwondering/verbazing zitten kijken. Gevolg is wel dat ik het volgende week ook wil zien! Leuk om te lezen dat de meeting gezellig was! Hier ook een druk weekend achter de rug (oa droger die ineens de geest gaf.. zou het aan het forum liggen?). Ga dan ook nu heerlijk mijn bedje opzoeken, trusten!
Dames, even een laatste berichtje van mij. Alles is ingepakt. Ga nu lekker douchen en dan naar bed. Vrijdag of zaterdag kom ik weer gezellig kletsen. Enne......Niet te veel pagina's vullen he? Moet ik ze allemaal bijlezen
hoi hoi stasia welk cp park gaan jullie? wij gaan met 2 weken naar hochsauerland in duitsland. zijn daar voor 3 jaar terug ook geweest veel plezier. groetjes sandra
Deze kan ik jullie niet onthouden! Kwam hem ergens anders op het forum tegen! http://babyboombabies.kidzsite.nl/ Te downloaden op; http://www.carrouselmusic.nl/downloads.htm
Ik duik mn bedje in, Angelina ligt al lekker te pitten en Willem waarschijnlijk ook...nu ik nog. Truste!
Goh, ik was gisteravond de laatste en vandaag de eerste? Angelina ligt nog te pitten, ik zit even op mn gemakje wakker te worden voor ik weer ga voeden enzo. Net de mail voor de mamadoos gehad overigens.
Goedemorgen! Geen probleem om mijn bed uit te komen hier, heb er al twee weken naartoe gewerkt dus dat scheelt. En heb er eigenlijk ook well weer zin in. Ben wel benieuwd of ik nu anders tegen de kids aankijk, als mama zijnde.
Echt wel, ze sliep al weken tot een uur of half 6 zo'n beetje, maar sinds een paar dagen gaat ze dus 7 uur ook nog voorbij. Ze is nu wakker, dus ik ga naar boven. Werkze Daf!