... en weer even een korte update van mij. Ik voel me nog steeds niet optimaal, dus ik houd het even bij dit ego berichtje. Het bloedverlies is minder, maar nog steeds extreem veel. Dit heb ik nog nooit eerder in deze hoeveelheden meegemaakt bij een menstruatie, alleen maar na de bevalling en zo voel ik me nu ook. Als ik sta, sta ik te trillen op mijn benen en ik zie vlekken voor mij ogen. Ik heb inmiddels zowel de huisarts als de verloskundige gesproken en beiden zeggen dat het niet zorgwekkend is. Het gebeurt vaker dat de eerste menstruatie na de bevalling met heel veel bloedverlies en bloedstolsels gepaard gaat. En daarom voel ik me dus ook zo slap. Dat hadden ze me ook wel eens tijdens mijn zwangerschap mogen vertellen, want ik heb me gisteren toch wel flink zorgen gemaakt. (In gedachten was ik mijn 'vluchttas' voor het ziekenhuis al weer aan het inpakken. ) Dus jullie zijn bij deze gewaarschuwd dat dit kan gebeuren... (al is dit volgens mij wel heel extreem) Vannacht heb ik slecht geslapen van de pijn en ondanks de voorzorgsmaatregelen (2 onderbroeken aan, kraamverband erin, handdoek op matras), heb ik vanmorgen mijn bed kunnen verschonen. Maargoed, het positieve is dat ik me al iets beter voel dan gisteren en daarom hoef ik me volgens de vk geen zorgen te maken. Alleen als het weer erger wordt, dan moet ik terugbellen. Ik doe het vandaag rustig aan. (Op advies van de ha en van de vk, maar ik kan ook niet anders...) Misschien dat ik vanmiddag even aan de slag ga met de foto's van zaterdag, maar anders komt dat later deze week wel. Jullie houden ze in elk geval nog van me tegoed! Fijne dag allemaal (en een hele feestelijke dag gewenst voor Melanie - gefeliciteerd met Angelus) en tot later. (Ik zag allemaal leuke voorstellen voorbij komen voor mini-meets, ik ben binnenkort ook graag weer van de partij. ) Liefs van Serafijntje.
Fijn dat het 'niks bijzoneders' is Serafijn, en idd erg jammer dat ze dat niet eerder vertelt hebben. Ik denk dat ik ook aan het menstrueren ben, en dat het '' fietsen" het gewoon een beetje op gang heeft gebracht. Ik wist al dat ik met deez pil die ik nu slik doorbraakbloedingen zou hebben dus....
Hallo meiden Hier weer met Quinn naar de fysio geweest en hij was al erg tevreden, Quinn heeft bijna geen krimp gegeven dit keer, en hij had soms de grootste lol! Serafijntje, sjee zeg hou het goed in de gaten hoor, kan me voorstellen dat je je zo slap voeld. Baby te huur, heb het niet gezien, geloof ook niet dat ik het wil kijken ook. Pfff zit in een andere topic me weer eens kapot te ergeren aan die driksmama, mevrouw ik weet alles beter Even Quinn op bed leggen ben zo terug
hallo meiden hier ook een november mama. zeg, hoe krijg je dat fototje van je baby onder je naam? ik probeer het steeds maar hij blijft te groot. ik heb hem al een paar keer verkleind groetjes susan
wow maria heb de armband binnen ik is zoooooooooooo blij!hij is wel ietjes te groot, maar dat geeft niet hihi mooi ! dank je wel
Hier een dag from hell. Ik herken mn eigen dochter niet terug, ze is zo verschrikkelijk overstuur. Ik vermoed dat ze zich een weekje vergist en alsnog eventjes aan de 8-weken-sprong is begonnen. Want dit is niet normaal. Huilen, brullen, krijsen en zelfs op schoot is maar net goed genoeg. Ik ben echt moe ervan, heb nu nog meer ontzag voor mensen met een huilbaby. Als deze ene dag mij al opbreekt.... Maar hopen dat ze straks wat rustiger wordt als Wim thuis komt. Hij komt wat eerder terug, zodat ik alleen naar de fysio kan, want Hester zo meenemen, dat kan echt niet, dan word ik daar het pand uitgestuurd.
Hmmz, Serafijntje, dat is dus een schrale troost, dat 'het erbij kan horen'. Want dit klinkt wel heel erg extreem . Ik hoop dat het gauw minder wordt en je weer wat kunt aansterken, want zoveel bloedverlies put je natuurlijk enorm uit. Sterkte joh!
@Rachel: goed dat je het nog gezegd hebt, dat je het niet netjes vond, zo verlegen ben je dus echt niet hoor, haha! @Dees: Wat fijn dat Quin het naar zijn zin had bij de fysio. Wat hebben jullie daar geoefend/gedaan/geleerd? Nog handige tips weer meegekregen?
Je bent ergens een letter vergeten Maria De eerste zin bij Welkom op de site van Milky mommy staat nu Welkom op de site van Mily mommy