November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    bedankt dees.. ik lees er idd elke keer overheen

2. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Maria, erg mooi hoor die armbanden.

Muriel, over de foon is anders dan in het echt. ;)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo hey, moet even 13 pagina's teruglezen! Wat kunnen jullie kletsen (alsof we dat nog niet wisten ;)). Arnoud heeft weer zijn "papa-dag" (ouderschapsverlof) en dan gaan we vaak iets leuks doen (proberen we althans). Vandaag zijn we even naar de Prenatal geweest en naar de Woonexpress en de TrendHopper. We gaan de zolderkamer natuurlijk heeeel langzaam opknappen tot slaapkamer en zijn dus even bezig met leuke dingen uitzoeken en kijken en zo. Kleuren etc. En Ryan gedraagt zich zo'n dag ook echt voorbeeldig. Om half 3 gingen we even ergens iets eten en een overheerlijke pannekoek eten (Ryan eerst zijn fles gegeven) en na de fles hebben we Ryan lekker weer in de kinderwagen gelegd en hij heeft gewoon heerlijk liggen kijken, zoooo lief was hij! En nu zit Ryan in zijn favoriete schommelstoel rond te kijken en hopelijk moe te worden ;).

Wat trouwens leuk is...als we oefenen met Ryan op z'n buik leggen en hij is het "zat" dan legt hij zijn hoofd gewoon opzij, zo van "nu is het genoeg geweest, nu heb ik geen zin meer", draai me maar weer om of pak me op of laat me zo liggen.

Oh...schoonmoeders even op bezoek en die krijgt thee aangeboden van Arnoud, dus straks even reageren....

4. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Maria erg mooi zeg. Knap werk hoor.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou, kruidvatluiers kopen we ook niet meer.
    Heb Eva vandaag voor de 3de keer compleet verschoond.
    Helemaal onder de poep.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    even een quote van mezelf van een ander forum

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat heerlijk Maria! En vervelend zeg van die Kruidvat luiers...wij gebruiken eigenlijk altijd Pampers en die bevallen goed. Maar ik hoor toch ook wel vaak positieve berichten over de Kruidvat luiers

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    typisch dat het zo kan verschillen he,
    wj zijn juist helemaal in met de kruidvat luiers.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    goed om te horen!
    Vind het nog steeds knap hoe je het volhoud! Petje af

10. Niet meer actief

Fijn om te lezen Maria, je bent echt goed bezig, keep up the good work!

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ja de newbaby van kruidvat waren daarentegen wel weer prima

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Waren deze niet te groot dan?

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja het vreemde is dat maatje 2 van het merk pampers een afdruk achterlaat van het elastiek. Maar misschien zijn ze idd te groot ofzo.
    Ik lees in ieder geval dat je de klantenservice kunt bellen en dat je dan je geld terug krijgt. (van kruidvat dus)

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Kijk, dat is dan wel weer netjes! Zou zeker even bellen.

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    heb alleen geen streepjescode oid, dus wss gaat di vlieger niet op.
    Wij halen de luiers uit de verpakking en leggen ze in een mandje

16. Niet meer actief

Hey meiden!

Weer terug uit het ZH....

Esmay heeft, blijkt uit de foto's toch Reflux! Zoals ik al weken vermoedde en ook 2 keer heb aangegeven bij de KA! Nu dan eindelijk erkenning...

Vanaf morgen op de Enfamil AR, 4 weken aankijken dan hebben we een belafspraak. De benauwdheid heeft waarschijnlijk met de reflux te maken, omdat er ook wat maagzuur in de luchtwegen terecht kan komen..

Wanneer de voeding niet genoeg effect heeft krijgt ze medicatie en zal er voor haar benauwdheid een endoscopie gepland gaan worden in het Sofia kinderziekenhuis te Rotterdam...

Ook heeft ons dametje spruw en dus ook daar medicatie voor gekregen!
    Al met al hopen we dus over 2 weken een pijnloos en zorgeloos klein dametje in ons midden te hebben! (na ongeveer 2 weken moeten we in iedergeval vershcil gaan merken door de voeding en de medicatie voor de spruw moeten we 10 dagen gebruiken)

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Jennie, vervelend dat ze reflux heeft... maar 'gelukkig'(al klinkt dat erg raar) weet je in ieder geval waar je aan toe bent...

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zul je altijd zien.
    Heb ik zo'n gave oililytas gekocht... hebben ze nu bij het kruidvat een oililylookalike tas in de aanbieding. Weliswaar gene luiertas maar goed.
    Ga die van het kruidvat denk ik ook halen.
    Heb laatst (heel moedig0 al mn tassen die ik niet meer gebruikte) weg gegeven.
    Dus ik mag wel weer een tas aanschaffen.

19. Nou vandaag dus eerste werkdag gehad. Ik vond het echt weer leuk en gezellig. Wel heel druk met 28 koters, waarvan je er 11 nog moet leren kennen. En hectisch, maar o zo gezellig! Voelt echt alsof ik nooit ben weggeweest. Ik moet zeggen dat ik (nog) niet echt anders naar de kids kijk, maar dat komt denk ik ook vooral omdat ik vandaag vooral alleen bezig ben geweest om de boel draaiende te houden. Ben nu wel moe en ik voel ook vooral mijn benen (moe). Zit nu weer lekker met mijn kleine meid op schoot, heerlijk weer genieten van haar. Ik moet zeggen dat het werk zoveel aandacht eist dat ik geen tijd heb om aan thuis te denken. Alleen in de pauze dus.. Dus het viel gelukkig mee.

Melanie, hoe was het trakteren op school? Kon je nog met de juf overleggen?

Gwen, wow alweer 4 maanden, wat gaat het toch ontzettend hard! Feli!

Claire, jee het zit je niet mee he? Beterschap meis! Oeh spannend prikjes!

Rachel, toch wel vreemd van de kruidvat idd. Oja, de kids zijn om kwart over drie weg, maar we werken tot half vijf ;)

Serafijntje, jeetje ontzettend vervelend… kan me voorstellen dat het voor jouw gevoel wel ernstig is hoor! En natuurlijk voel je je er slap door, bij veel bloedverlies gaat je ijzerwaarde ook omlaag.. Beterschap meid!

Muriel, jeetje Hester blijft ook aan het jojo-en dus. Ik hoop echt dat ze nu eens even goed springt en dat ze morgen uitgesprongen is :) Succes ermee!

Debby, lekker he zo’n tevreden mannetje! Heerlijk ook om nieuwe spulletjes uit te zoeken!

Maria, super zeg! Wat zal jij trots en tevreden zijn :) Wij zijn ook helemaal van de kruidvat, maar ja het moet ook wel bij je kindje passen he?

Oh Jen, heerlijk dat je nu erkenning hebt. Tjonge dat je daar dan zo lang mee moet rondlopen voordat het eindelijk erkend wordt he? Die Enfamil he, kijk even goed uit hoe de ontlasting is van Esmay, want bij Fenna was het binnen 4 dagen harde keutels.. Zegt niet dat het perse gebeurd, maar ik bedoel alleen: let er even extra op, want ik zat na 4 dagen met een krijsend kind dat niet meer kon poepen!

Zo ik kan straks aanschuiven aan tafel, heerlijk, Jeroen is aan het kokkerellen en het ruikt lekkerrr!

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    daarom gebruik ik acti fit

Deel Deze Pagina