November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Maria, lekker dat de bv zo goed gaat! Eindelijk zeg!

@Daphne, gelukkig geen gemis naar huis maar een lekkere gezellige werkdag. Denkt dat mijn 1e werkdag ook wel weer erg wennen word...

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    misschien heeft één van de andere dames hier een bonnetje voor je? :D

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja precies Gwen, ik helaas niet want ik gebruik alleen maar pampers.

Hoe is het met jouw op het werk? Al weer helemaal als van ouds?

Wij gaan zo lekker uit eten...dat is echt lang geleden terwijl we voor Vangelis elke week 2x gingen, merk je wel verschil qua levenstijl, dagelijks valt het niet op maar met dat soort dingen is er toch een hoop veranderd.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heeft een van jullie kindertoeslag? of aangevraagd of gekregen?

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik ben echt zooo blij met die armband, loop er al de hele dag mee :)

6. Jeroen meldde net dat we de eerste kinderbijslag binnen hebben.. snap alleen niet waarom.. zouden het pas in april krijgen.. het is ook niet het hele bedrag, zouden ze het nu dan toch verrekenen met de geboortedag? ipv per kwartaal uitbetalen?

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    *melina gaat meteen even kijken*

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wij hebben niks gehad...

geen idee dus

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    er staat ook niks op de site..

10. oeh eten :)

11. Niet meer actief

@Daphne; Wat hebben jullie aan die harde ontlasting gedaan toen Fenna er zo'n last van had? Gewoon water toegevoegd of wat anders?

12. Niet meer actief

Zo, ik ben er ook weer even.
    De prikjes waren geen succes, mijn lieve kleintje moest er toch wel van huilen. Was gelukkig ook weer snel over, maar vooral bij de tweede prik zette ze het op een krijsen, alsof ze wilde zeggen dat ze dit toch echt wel intens gemeen vond; twee keer achter elkaar :(
    Haar lengte is niet opgemeten, dat doen ze hier blijkbaar de ene keer wel en dan weer niet ivm de belasting van de heupgewrichtjes. Jammer, had graag geweten hoe lang ze nu ongeveer is. Hoe lang zijn jullie kids? Dan kan ik het een beetje vergelijken op de foto's 8)
    Yindi weegt nu 5,5 kg. Al een hele dame dus.
    Ik heb haar net na de voeding in bedje gelegd. Ze is een beetje jengelig en hangerig nu.
    De arme schat. En mams voelt zich alleen maar erger brak dan vanochtend :(
    De oorpijn wordt steeds heviger, voel me ook echt gammel. Ik hoop dat ik vanavond wat rust kan pakken....

Nou, ik weet niet of ik hier vanavond nog zal zijn. Maar even reageren nog op de laatste pagina's. Allemaal alvast een hele fijne avond en tot later!

Amaranta, je hebt gelukkig het bezoek aan de tandarts overleefd. Klinkt nogal als een gevaarlijke gozer, dat hij uitschiet met zijn boor :confused: Ik heb mijn eigen tandarts een keer heel hard gebeten, hihihi. Vijlen van de tanden? Waar is dat precies voor? (ik ben niet nieuwsgierig hoor :rolleyes: )
    Oh, ik ga eens even snel je site bekijken. Want ik wil ook graag een voedingsarmband!
    Super trouwens dat je nu ook zo geniet van de borstvoeding. Bij mij is er ook ineens zo'n keerpunt geweest vorige week. Ik heb net als jij nog wel flink pijn bij het aanhappen, maar voor de rest gaat het nu heel goed. En ze trekt en rukt nog wel behoorlijk aan de tepels hoor, maar op de een of andere manier kan ik dat nu beter hebben. Heerlijk als zo'n klein koppie gelukzalig ligt te klokken aan je borst...

Lenthe, ook ik ben harstikke onzeker over mijn figuur. Ik ben een van de laatsten die je in badpak zult tegenkomen normaal gesproken, iedere keer weer een overwinning op mezelf om te gaan zwemmen in de zomer. Maar als we met meerdere meiden bij elkaar zijn - en we zitten in hetzelfde schuitje - dan valt het misschien wel mee?!
    Wat een lieve oom en tante zeg dat ze zo'n envelopje bezorgen! Datzelfde had ik ook met een oudoom (broer van mijn overleden opa).
    Vreemd hoor dat je nog steeds geen info hebt ontvangen van de opleiding. Gewoon blijven bellen hoor!

Goh Maria en Melina, jullie prikkelen me nu wel om ook op uitzending gemist te gaan kijken naar het programma :D

Melina, ik herken helemaal wat je schrijft over hoe je vantevoren tegen zwanger-zijn aankeek! (hier ook blond, hahaha). Ik vond bekkenklachten zo'n typische hype :rolleyes:

Rachel, lekker rustig aandoen, zodat je goed opknapt!

Jeetje Serafijntje, ik vind het inderdaad wel extreem hoor. Ontzettend klote voor je. Ik ben het met je eens dat ze daar wel voor zouden mogen waarschuwen, nu heb je toch behoorlijk in de rats gezeten. Ik ben blij dat je toch advies hebt ingewonnen hoor! Doe het heeeeel rustig aan meid, door je hevige bloedverlies kun je erg duizelig zijn en zelfs flauwvallen (gebeurde bij mij vroeger regelmatig tijdens menstruaties). Jezelf lekker vertroetelen dus. En als je het niet vertrouwt opnieuw aan de bel trekken hoor. Ook al vinden zij het niet zorgwekkend.

Dees, fijn dat het met Quinn zo goed verlopen is bij de fysio!
    En je niet teveel ergeren aan sommigen op het forum he, is niet gezond voor je ;)

Muriel, dat klinkt wel serieus ja. Pffff, ik moet er ook niet aan denken hoor, een huilbaby. Dat breekt je zo op een krijsend kind. Had Hester haar sprongetje niet al gehad?
    Een dikke houd-de-moed-erin-knuffel voor jou!

Jennie,shit zeg dat het reflux blijkt te zijn (en dan ook nog eens spruw :( ). Maar wel fijn dat het nu eindelijk onderkend is en er met een behandeling gestart kan worden. Ik hoop met je mee dat je meissie snel lekker in haar velletje zit.

Dafje wat fijn dat je eerste werkdag zo goed bevallen is! En dat je nu weer heerlijk van je lieve meisje kunt genieten, om nog maar te zwijgen over het lekker kunnen aanschuiven aan tafel nu Jeroen gekookt heeft. Geniet maar lekker van je vrije avond!

13. Niet meer actief

Melina, lekker genieten dan zometeen! Waar gaan jullie eten?

Wat de kinderbijslag betreft: ik heb vandaag een brief gekregen dat ik allerlei vragen moet invullen zodat ze kunnen bekijken of we daar recht op hebben :confused:
    Snap er niks van....
    En de opvangtoeslag moet ik nog gaan aanvragen.
    Ik ben weer eens lekker op tijd met dit soort dingen :rolleyes:

zo, nu ben ik er echt vandoor.
    Eens kijken wat ik zometeen kan eten (Erik is niet thuis vanavond).

14. Niet meer actief

Vragen invullen voor de kinderbijslag? Is dat niet die andere regeling, kindertoeslag ofzo? Zijn 2 verschillende dingen he, de een is van de SVB en de ander van de belastingdienst.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Muriel: lees nu dat Hester niet alleen met Ryan loopt te sjansen, maar ook met Jens ;)! Foei ;)....En hoe gaat het met jouw rug?

Serafijntje; hoe gaat het nu met de bloedstolsels en de pijn? Alles weer normaal?

En dan ben ik er even niet...wordt er een minimeeting gepland in Sanadome in Nijmegen EN even "geroddeld" over mijn "anti-sauna/naakt-bezoek" :-D. Maar het klinkt erg leuk...even kijken of ik dat durf....

Oh Sammie...jouw droger stuk...shit zeg! NOu ik hoop niet dat het aan het forum ligt, want ik wil onze wasmachine en droger nog wel even gebruiken. De droger is net nieuw...de wasmachine is ooit wel aan vervanging toe (verbaast me eigenlijk dat hij het nog altijd doet ;)).

Tari ~ 21 januari ANGELUS 4 JAAR!
    Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle
    Dafje~21 januari 1e werkdag...
    Stasia~21 t/m 25 januari Midweekje Centerparcs
    Jennie~21 januari 15.10 uur controle KA
    Indigo ~ 21 januari Yindi krijgt 1e vaccinaties CB

Melanie: had je al even gebeld, maar alsnog gefeliciteerd met Angelus!!

Daphne: hoe was je eerste werkdag?

Blondie: hoe was het bij de KA?

Jennie: en zijn ze erachter waardoor Esmay zo benauwd is? Hoe was het bij de ka? Oh lees net dat het toch reflux is! Ik hoop dat de andere voeding helpt...en dat het snel beter gaat!

Indigo: hoe is het met Yindi, heeft ze veel last van haar prikjes?

Linda: wow, al 1,5 kilo kwijt! Super zeg, en helemaal top dat je het volhoudt!

Gwen: wow...Mika alweer 4 maanden! Gefeliciteerd!!

Rachel: nou, ik hoop dat je alsnog aangenomen wordt bij het Kruidvat!

Zo, eindelijk bijgelezen...maar op het einde even nietmeer gereageerd. Ben echt sjaggie nu! De hele dag (was erg gezellig) en toen we thuis kwamen, wilde ik even lekker op het forum bijlezen, even tijd voor mezelf vind ik dat. Niet dus...schoonmoeders kwam langs. Daarna om 18.00 uur wilden we gaan eten en Ryan had al honger...dus Ryan de fles gegeven en daarna mijn soepje maar gegeten. En toen had ik net mijn soepje op, belt mijn broer. AAAAAAAARGGGGGGGGGHHHHHHH, dat kon ik evenniet gebruiken (kan ook wel komen omdat ik ongesteld moet worden)....kortom: het is NIET mijn dag vandaag...

Ik heb ook zo de pest in in mijn buik...ik ben lichter dan voor de zwangerschap, maar de buik zit me nog steeds in de weg. Broeken zitten niet lekker, zwangerschapsbroek zakt af... :evil:.

Nou..even lekker kunnen zeiken en meiden waarop ik niet heb gereageerd....SORRY!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Eens kijken, wat is de stand nu voor dames die mee willen naar Sanadome? Onder voorbehoud van datum uiteraard:

Ilse (liefst woensdag of weekend)
    Lindapooh
    Blondie
    Esther
    Indigo
    Dafje (weekend, evt donderdag/vrijdag)
    Jen (vrijdag/zaterdag)
    Tari
    Debby (zaterdag/zondag)

*9 dames*

Ik heb intussen reactie van Sanadome, er is een ruimte beschikbaar om te kolven, en ze dragen zorg voor de koeling van de afgekolfde melk, super service dus!

(Wij gebruiken hiervoor standaard een (af te sluiten) kuurbadruimte voorzien van spoelmogelijkheden (aanrecht, warm en koud water); voor het koelen van afgekolfde melk zorgen wij)

Ik heb mezelf er ook maar even aan toegevoegd...

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het is niet echt vijlen hoor, maar met een of ander apparaat haalt ze de tandsteen enzo weg. Daarna poetst ze ze ook met een ander soort borsteltje.
    Doet gewoon pijn aan je oren omdat het zo langs je tanden schuurt.

18. Niet meer actief

Sanadome, Nijmegen:
    (onder voorbehoud van datum)

Ilse (liefst woensdag of weekend)
    Lindapooh
    Blondie
    Esther
    Indigo
    Dafje (weekend, evt donderdag/vrijdag)
    Jen (vrijdag/zaterdag)
    Tari
    Debby (zaterdag/zondag)

*9 dames*

19. Niet meer actief

Heb t lijstje even wat 'opvallender' gemaakt ;)

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    9-maandenbeurs:

zaterdag 16 februari: Debby, Stasia, Ilse
    zondag 17 februari: Debby[/quote]

Voor de liefhebbers, er is nog plaats ;).

Melanie, volgens mij ging jij toch ook mee?

Deel Deze Pagina