Esther, kwamen er morgen eigenlijk nog meer meiden jouw kant op? Zag wel een aantal voorbij komen die misschien ook wilden komen....En oh ja, heb je een magnetron?
9-maandenbeurs: zaterdag 16 februari: Debby, Stasia zondag 17 februari: Debby Voor de liefhebbers, er is nog plaats . Ik heb mezelf van de lijst afgehaald, zie het toch niet zo zitten eigenlijk.....met name ivm het kolven....sorry.
Dát zie ik eigenlijk nog minder zitten, tis daar altijd harstikke warm en druk en dat vind ik eigenlijk alleen maar zielig voor d'r. Ze heeft er zelf toch niks aan en gaat t daar echt niet fijn vinden, dus laat haar liever thuis. Snappie?
Ja natuurlijk! Ik kan je geen ongelijk geven, wel jammer, had je ook graag ontmoet . Maar begrijp het uiteraard!
Of ander idee...de 17e februari zijn we in Zaandam, kunnen we misschien ook iets combineren, is tenslotte een stuk dichterbij voor je.
Zin altijd . Tijd moet ik even kijken...morgen naar Esther en over 2 weken (oh, dat klinkt al dichtbij) alweer aan het werk...zal even kijken, lijkt me wel erg gezellig!
Net Willem even lief aangekeken..die wil die dag ook wel een stukje naar t noorden rijden. Dus misschien iets voor een minimeet met jou en je twinmama? En evt andere liefhebbers?
Hahaha, ik zat ook al te denken aan mijn twinmama . Ik vind het een superleuk idee! Enne...mijn huis staat open . Heeft Willem ook iemand om mee te kletsen