ja, ik werk ook 3 dagen.. Patrick 5 dagen.. ach goed.. ik krijg t wel.. zullen er dan ook wel recht op hebben.. Ik moest trouwens wel mijn zorgtoeslag over heel 2007 terugbetalen.. foutje bedankt zeggen ze dan
Ik denk dat wij inderdaad kindertoeslag hebben gekregen, maar dat is op basis van alleen Jeroen zijn loon, maar daar hebben we dus geen recht op. Dat zullen ze wel weer terug willen hebben, maar die sukkels bij de belasting rekenen steeds mijn loon niet mee.. terwijl ik inmiddels al meer dan een jaar werk en we het echt hebben opgegeven steeds. Maar zowel bij de huurtoeslag als de zorgtoeslag als de kindertoeslag rekenen ze mijn loon niet mee.. snap er niets van!
ja wij krijgen ook steeds zorgtoeslag, waar we dus geen recht op hebben, moeten we vast ook een keer terugbetalen.. maar voorlopig snappen ze er niets van bij de belasting..
Ik ga richting bed, morgen een "lange" reis voor de boeg, ga lekker een dagje minimeeten met Esther . Fijne avond iedereen!
breek me de bek niet open over de belasting... begin voor jaar een xxx bedrag gekregen van ze ivm koop van ons huis. Eind vorig jaar konden we alles terug betalen. FOUTJE. Nu hebben ze diezelfde fout weer gemaakt. Maar eer die herstelt is zijn we weer een paar maanden verder. Dit keer hebben we het geld alvast opzij gezet...
Wij sluizen alles meteen door naar de spaarrekening.. kunnen we meteen rente ervan trekken Maar idd.. je moet het uiteraard terugstorten ook al geef je aan dat je er geen recht op hebt en dat duurt inderdaad heeeeeel lang voor ze dat verwerkt hebben.. pff lang leve de bureaucratie...
Ik ga jullie ook verlaten, ga m'n bedje opzoeken en mn dochter voeden en in bedje stoppen..tot morgen!
Sanadome, Nijmegen: (onder voorbehoud van datum) Ilse (liefst woensdag of weekend) Lindapooh Blondie Esther Indigo Dafje (weekend, evt donderdag/vrijdag) Jen (vrijdag/zaterdag) Tari Debby (zaterdag/zondag) Petra (maakt niks uit) *9 dames*
goede avond, ik ben er ook weer even. Ik heb alles bijgelezen en had een heel verhaal getypt, maar even niet opgelet en poef weg! Ik ben vandaag bij CB geweest voor de prikjes. Ik maar vertellen dat het beter ging met Martijn, en Martijn krijste een uur lang alles bij elkaar. (ik was dus niet echt overtuigend volgens mij hahaha) Ze willen me dat stevig ouderschap aanpraten, net alsof ik een of ander wrak ben ofzo. jakkes. Vanavond 1e les babymassage gehad en martijn deed het heel goed! Hij is nog wat ontdaan van de prikjes. We gaan hem nu even lekker in bedje leggen. ik heb trouwens het idee dat hij met de aventflessen meer lucht binnenkrijgt dan met de difrax, iemand dit idee ook?
Goedemorgen, Moest er even tegen opstaan, maar nu ben ik wel de 1e die een berichtje plaatst \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Eerlijk...nee, ik moest er niet tegen opstaan, maar moet straks naar Esther, dus wel vroeg op . Ik heb echt zo lekker geslapen vannacht, voel me weer helemaal uitgerust (was ook hard nodig kan ik wel zeggen...). Verder weinig te melden eigenlijk, hahaha. Haaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllooooooooooo is er al iemand?
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Jennie~22 januari 11.15 Esmay CB + 1e vaccinaties Tari ~ 22 januari 10.30 uur Estrella KA Sammie2~ 22 januari 11:30 uur babyzwemmen Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 23 januari 1 dagje werken i.v.m. overdracht van vervangster Muriel~ 24 januari 09:45 uur eindcontrole VK (zeer verlaat) Dafje~ 24 januari 10:00 Fenna ZH rontgenfoto heupen Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Roelie~24 januari 10.00 bezoek cb ivm stevig ouderschap Blondie~ 25 januari Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Indigo~ 27 januari Kraamfeestje Yindi Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB MissyM~28 januari 11:45 controle ziekenhuis oogjes Indigo~28 januari Indigo wordt 34 jaar Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Stasia~ 29 januari weer werken Sammie2~ 29 januari 11:30 uur babyzwemmen Muriel~ 30 januari 10:45 uur terugkom-ochtend met yoga-babies MissyM~ 31 januari weer werken Esther~31 januari CB 2de prikjes Sammie2~ 1 februari eerste keer KDV Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Sammie2~ 4 februari weer werken!! Ikke1981~ 4 februari Ikke1981 Jarig 27 jaar {|= Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Debby~ 6 februari 1e werkdag bij nieuwe werkgever Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Yindi 2e vaccinaties CB Jennie~ 1 maart hopelijk weer aan het werk Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Indigo~ 21 maart Erik jarig Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|= Jennie: succes bij het CB! Hopelijk heeft Esmay niet al te veel last van de prikjes. Melanie: succes bij de ka! Ben benieuwd of ze er iets aan kunnen/gaan doen. Listy: veel plezier met babyzwemmen! Hoe vindt Timo het eigenlijk, nog steeds leuk?