WAUW! BLONDIE! Dat is een verrassing zeg, ik wist niet dat er al een mogelijkheid was dat het kon gebeuren, dus dat maakt de surprise des te groter, haha. Maar ik neem aan dat de verrassing voor jullie niet zo groot was als voor ons Heel erg gefeliciteerd, tjonge, spannend hoor, meid! Hoe voel je je?
Blondie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Blijf je nog wel bij ons?
Maar stel nou dat ze daarna net wakker wordt? Heb ik dan wel genoeg voor haar voeding? Ze heeft nu beide borsten leeg gedronken, doet ze meestal na een lange nacht.
blondie: waaaaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD MEID!! ooh wat supergaaf, remco helemaal blij zeker!! Nou hier huilt er weer een hahaha, maar ik laat hem lekker liggen. om 5.15 de fles (as usual) en daarna wilde meneer niet meer slapen (ook as usual) Dus Jons heeft hem om 5.45 mee naar beneden genomen. Hij was gisteren 56,5 cm en 4900gr. Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld. Zo raar! Maar goed na zo'n bevalling is alles raar denk ik. Misschien aan het einde van de week maar eens testen, maar ik heb zo'n gevoel van niet. Denk dat het gewoon een beetje ontregeld is bij mij. Heb ik eindelijk mijn fotoalbum binnen, duurt het superlang voordat de hema mijn foto's klaar heeft! En ik heb nou net zin om in te gaan plakken vandaag. Mijn kraamvisite heeft al 2x afgebeld, haar zoontje is weer ziek, dus nu heb ik tijd over.
Dankjulliewel allemaal en Tuurlijk blijf ik bij jullie. Ga wel Wencke stalken over het hoe en wat van 2 snel achter elkaar 8) Remco is helemaal happy en het was eigenlijk niet gepland maar we hadden zoiets van: we zien wel. Ik heb dus in december menstruatie gehad en die was ook weer normaal als vanouds, en nu ben ik het dus niet meer geworden Tari, da's toevallig
Nou, Blondie, je hebt ons wel laten schrikken hoor, hahahaha, maar volgens mij zijn jullie er wel erg blij mee, en dat is natuurlijk SUPER!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Jennie~22 januari 11.15 Esmay CB + 1e vaccinaties Tari ~ 22 januari 10.30 uur Estrella KA Sammie2~ 22 januari 11:30 uur babyzwemmen Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 23 januari 1 dagje werken i.v.m. overdracht van vervangster Muriel~ 24 januari 09:45 uur eindcontrole VK (zeer verlaat) Dafje~ 24 januari 10:00 Fenna ZH rontgenfoto heupen Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Roelie~24 januari 10.00 bezoek cb ivm stevig ouderschap Blondie~ 25 januari Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Indigo~ 27 januari Kraamfeestje Yindi Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB MissyM~28 januari 11:45 controle ziekenhuis oogjes Indigo~28 januari Indigo wordt 34 jaar Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Stasia~ 29 januari weer werken Sammie2~ 29 januari 11:30 uur babyzwemmen Muriel~ 30 januari 10:45 uur terugkom-ochtend met yoga-babies MissyM~ 31 januari weer werken Esther~31 januari CB 2de prikjes Sammie2~ 1 februari eerste keer KDV Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Sammie2~ 4 februari weer werken!! Ikke1981~ 4 februari Ikke1981 Jarig 27 jaar {|= Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Debby~ 6 februari 1e werkdag bij nieuwe werkgever Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Yindi 2e vaccinaties CB Jennie~ 1 maart hopelijk weer aan het werk Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Indigo~ 21 maart Erik jarig Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
Sanadome, Nijmegen: (onder voorbehoud van datum) Ilse (liefst woensdag of weekend) Lindapooh Blondie Esther Indigo Dafje (weekend, evt donderdag/vrijdag) Jen (vrijdag/zaterdag) Tari Debby (zaterdag/zondag) Petra (maakt niks uit) *10 dames* Overigens, wat de dag betreft..de woensdag is de rustigste dag volgens Sanadome, in t weekend is t het drukste. Daardoor heb ik toch wel een redelijk voorkeur voor een woensdag, maar heb natuurlijk geen idee of er dan nog anderen kunnen. Dus..wie kan er ook op een woensdag? En op welke termijn zouden jullie willen?
Sanadome, Nijmegen: (onder voorbehoud van datum) Ilse (liefst woensdag of weekend) Lindapooh Blondie Esther Indigo Dafje (weekend, evt donderdag/vrijdag) Jen (vrijdag/zaterdag) Tari Debby (zaterdag/zondag) Petra (maakt niks uit) Muriel (alleen doordeweeks) *11 dames* Als het doordeweeks wordt, dan wil ik ook wel mee! Dan drop ik H onderweg bij opa en oma af, haha!
WAUW Blondie! Van harte! Spannende tijd voor jullie met een nieuwe zwangerschap en Reese zijn eerste jaar!
Ilse, soms kolf ik en soms wacht ik gewoon even. Maar je hebt gewoon genoeg melk; ook als je net hebt gekolft. Volgens de LK die ik sprak, wordt de melk gewoon tijdens het drinken aangemaakt. Je hoeft dus niet 'zuinig te zijn' op je melk. Zelf heb ik wel het idee dat als je blijft kolven terwijl je beeb doorslaapt, dat je dan met stuwing blijft zitten. Je productie past zich normaalgesproken aan naar de vraag van je kindje. En als je productie toch wat terugloopt, kun je je 'verheugen' op een regeldag om het weer op te schroeven.
Rachel, succes bij de HA en met de oorontsteking van Fayenne. Je zult wel erg in de rats zitten gezien je eigen ervaring met ontstekingen en slechthorendheid
Volgende week is voor mij ook al te vol, maar de week erop kan ik wel Maar moet wel even kijken of ik Vincent ergens onder kan brengen.
Sanadome, Nijmegen: (onder voorbehoud van datum) ***Ilse (liefst woensdag of weekend) Lindapooh Blondie ***Esther Indigo Dafje (weekend, evt donderdag/vrijdag) Jen (vrijdag/zaterdag) Tari Debby (zaterdag/zondag) ***Petra (maakt niks uit) ***Muriel (alleen doordeweeks) *11 dames* *** = woensdag Zet aub even een *** voor je naam als je op woensdag kunt
Ow Blondie wat gaaf! Gefeliciteerd jij en R. Moeten we snel op de vrachtwagen gaan voordat jij weer met verlof bent! Oh ik ben echt blij voor jullie! Supergaaf!
Gefeliciteerd Blondie! Haha, was ook onze reden: dan zijn we meteen klaar. Maar ik vind het echt supergoed te doen. Natuurlijk wel druk, maar volgens mij is het ook druk als je oudste iets ouder is. Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat je je oudste misschien in september nog steeds veel moet tillen, dat moest ik bij Sofia ook en dat is wel zwaar als je heel erg zwanger bent. Maar het valt mij dus heel erg mee! Ik denk nu zelfs heel serieus over een derde kindje (nu nog niet, maar ik kan me bij nader inzien eigenlijk toch niet voorstellen dat Thije de laatste zou zijn ). Maar goed, ik denk niet dat je geruststelling nodig hebt, anders was je er waarschijnlijk nog niet aan begonnen . Geniet ervan!
Ik denk dat ik toch ook wel meewil naar Sanadome. Jullie zijn ook zwanger geweest en zullen vast wel begrip hebben voor mijn niet zo perfecte lijf, haha (stom he, dat ik me daar druk om maak - probeer het al jaren niet te doen, maar helaas...). Ik vind de woensdag ook handiger, maar moet wel proberen oppas te regelen.
Sanadome, Nijmegen: (onder voorbehoud van datum) ***Ilse (liefst woensdag of weekend) Lindapooh Blondie ***Esther Indigo Dafje (weekend, evt donderdag/vrijdag) Jen (vrijdag/zaterdag) Tari Debby (zaterdag/zondag) ***Petra (maakt niks uit) ***Muriel (alleen doordeweeks) ***Wencke *12 dames* *** = woensdag Zet aub even een *** voor je naam als je op woensdag kunt