pfff ik zit te twijvelen wat ik nou zal doen met Quinn. Vanmorgen heeft hij dus weer 80cc laten staan. ook weer lopen spugen mondjes. Zal ik e de ha bellen, maar ja wat dan? Misschien even zijn mondje laten controleren. Pff lastig
Ilse je geen slechte mama voelen hoor, je doet het uist hardstikke goed. Straks lekker weer je bedje in, en hopelijk voel je je dan een stuk beter. Succes straks met de prikjes.
Goedemorgen, vanmiddag komt de CB-muts me aanpraten dat ik extra begeleiding nodig heb, en dan zal ik haar fijntjes uitleggen dat ik vind van niet hahaha. Goede nacht gehad 22.15-5.15 Maar nu huilt hij weer. ook nog geen bericht gehad van de prenatal doos, trouwens deze maand ook nog geen 'wij jonge ouders' gehad. vreemd. Melanie: ooh wat fijn dat de dimple bijna weg is, nu nog even de foto afwachten. Moet je nu nog een keer met Zefanja komen? Ilse: vervelend dat je een rotnacht had! stuwing lijkt me geen pretje. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over Angelina hoor, die slaapt na het drinken gewoon weer verder. De prikjes vallen best mee Dees"spuugt Quinn vaak dan? Martijn drinkt sommige flessen maar 80cc en andere 140cc. Volgens mij kan het geen kwaad als ze soms wat minder honger hebben.
Tja wa is vaak, het is eigelijk cotinu, ook 4 uur na zijn voeding spuugt hij nog. Hij blijft ook maar misselijk, zuur wat omhoog komt, kokhalzen. Normaal is Quinn een fijne drinker geweest, zijn flesen gingen altijd helemaal op. Alleen toen met de prikjes heeft hij anders halve dag gehad dat hij minder dronk, maar dan liet hij nog niet zoveel staan als nu. Hij loopt ook zo te kooien met zijn speen van de fles, gaat van de ene kant naar zijn mond naar de andere kant. Heb al geprobeerd om in zijn mondje te kijken, maar dat is echt onbegonnen werk bij hem hihi. Pff ik voel me echt zo'n zeur moeder om weer bij de ha aan te kloppen
Sanadome, Nijmegen (definitieve lijst): Woensdag 6 februari Indigo Ilse Muriel Petra Nog meer liefhebbers? Is deze datum nu definitief of gaan we 'm nog verzetten voor de meiden die deze dag niet kunnen? Als iemand een massage ofzo wil, moet je dat namelijk vantevoren reserveren en daar moet je niet te lang mee wachten, dus is t wel handig om de datum écht vast te zetten (en de tijd).
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 23 januari 1 dagje werken i.v.m. overdracht van vervangster Muriel~ 24 januari 09:45 uur eindcontrole VK (zeer verlaat) Dafje~ 24 januari 10:00 Fenna ZH rontgenfoto heupen Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Roelie~24 januari 10.00 bezoek cb ivm stevig ouderschap Blondie~ 25 januari Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Indigo~ 27 januari Kraamfeestje Yindi Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB MissyM~28 januari 11:45 controle ziekenhuis oogjes Indigo~28 januari Indigo wordt 34 jaar Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Stasia~ 29 januari weer werken Sammie2~ 29 januari 11:30 uur babyzwemmen Muriel~ 30 januari 10:45 uur terugkom-ochtend met yoga-babies MissyM~ 31 januari weer werken Esther~31 januari CB 2de prikjes Sammie2~ 1 februari eerste keer KDV Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Sammie2~ 4 februari weer werken!! Ikke1981~ 4 februari Ikke1981 Jarig 27 jaar {|= Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Debby~ 6 februari 1e werkdag bij nieuwe werkgever Roelie~ 7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Dafje~7 februari 9:20 Fenna CB 3e vaccinatie Ikke1981~ 8 februari Quinn CB 2e vaccinatie Debby~ 11 februari Ryan CB 2e vaccinatie Ikke1981~ 12 februari Ikke1981 weer werken Serafijntje~ 12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~ 13 februari René jarig {|= 14 februari: Valentijnsdag! Tari ~ 14 februari CB Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Muriel~ 17 februari Muriel jarig! (34) {|= Joldeg~ 17 februari fotoshoot Z'dam Muriel~ 18 februari Muriel 1e werkdag... MissyM~18 februari 14:45 CB 3e prikjes Roelie~ 19 februari 10.00 Jens cb 2de prikken Stasia~ 19 februari 15.30 diabetesverleegkundige Rachel~ 27 februari 13.00 ziekenhuis met Fayenne Indigo~ 27 februari Yindi 2e vaccinaties CB Jennie~ 1 maart hopelijk weer aan het werk Indigo~ 4 maart Indigo 1e werkdag Rachel~ 6 maart Fayenne 2e prikjes Debby~ 8 maart Debby Jarig {|= Jennie~ 19 maart Jennie Jarig {|= Indigo~ 21 maart Erik jarig Debby~22 maart Arnoud Jarig {|= Roelie~ 23 maart Niels jarig 6 jaar {|= Stasia~ 30 maart Stasia Jarig {|=
Goedemorgen, Zo heerlijk geslapen, schrok om 6.30 uur wakker van de wekker! Daarna Ryan de fles gegeven en weer lekker even op bed gegaan, wilde zooo graag tot 9.30 uur slapen, maar Ryan vond het om 8.30 uur genoeg. En nu ligt hij weer te slapen (om 9.20 uur). Nou ja...ik ben nu wakker . Daphne: werkse en ik kan me voorstellen dat je niet kunt blijven reageren als je aan het werk bent. Ik denk dat als ik straks weer ga werken, het ook veel minder zal gaan worden...maar dat is dan niet anders. Muriel: jij ook even werkse vandaag! Wat heerlijk zeg een wereldreis maken (alhoewel dat voor mij niets zou zijn, maar het klinkt wel lekker ). En wie vervangt jou dan vanaf maandag tot 18 februari? Of dan even niemand? Ik hoop dat je wallen zich een beetje terugtrekken . Ilse: oooh...ik hoop niet dat je je oude slaap-patroon weer oppakt. En ik kan me voorstellen dat je Angelina hebt aangelegd toen je borsten op knappen stonden. En zij gaat daarna toch weer lekker slapen, dus ze heeft er dan toch geen last van?! Ik vind jou absoluut geen slechte moeder hoor, vind het juist super dat je borstvoeding geeft! Succes met de prikjes vandaag!! Melanie: gezellig dat je nog wel meegaat! Omdat Ilse met Angelina niet meegaat, dacht ik dat jij er misschien ook vanaf wilde zien...Tot nu toe blijven Stasia, jij en ik over. Dees: ik zou de ha toch even bellen om het even na te laten kijken. Misschien heeft hij spruw en drinkt hij daarom slecht en aangezien zijn mond ook van de ene naar de andere kant gaat, kan dat spruw zijn...En je bent geen slechte moeder hoor als je naar de ha gaat, juist een goede moeder die op tijd ingrijpt! Petra: is Jons ook thuis als het CB komt? Want misschien wel prettig als je het samen kunt bespreken zeg maar? Kan me wel voorstellen dat je extra begeleiding niet ziet zitten, maar het is uiteindelijk toch ook jouw keuze neem ik aan? Esther: hoe is het met V gegaan gisteravond/vannacht? Heeft hij een beetje geslapen?
Ohw heb toch een afspraak gemaakt bij de ha, moet er al om 11 uur zijn. Quinn kan ieder moment melden voor zijn voeding, dus dat komt mooi uit
Debby, nee hoor ik ga gewoon mee, is misschien alleen lastig voor jullie omdat ik Estrella moet voeden enzo. Maar ik denk dat dat wel goed komt. Dees, leuke babygym hoor. Vooral in een houten uitvoering heb ik nog niet zulke leuke gezien. Peetje, heeft ze ook uitgelegd was dat begeleiden precies in houdt. Hoor het even goed even aan, je kan dan altijd nog beslissen.
Goed plan! Ben benieuwd wat de ha nu zegt...Komt Quinn nog niet regelmatig voor z'n voeding, op vaste tijden?
Dees succes bij de HA. Ga de pc uit gooien en aan de slag. Misschien nog tot vanmiddag (of straks, hihi)
Nou normaal had hij mooie tijden, maar omdat hij nu zoveel laat staan komt hij ook vaak eerder voor zijn eten. Dag schema en de mooie tijden. Kan hij natuurlijk niks aan doen.