Deze babygym heb ik bij babywalz besteld, ik had ook nog weinig leuke gezien van hout. Maar toen ik deze zag was ik opslag verliefd. Ik vind die plastic dingen helemaal niks
Dat vind ik geen probleem hoor en ik denk Stasia ook niet. Die zal van het weekend wel even reageren .
ik vind dat houten speelgoed ook mooier hoor. En zo te zien vind Quinn hem ook erg leuk. Hier lijkt de bakerdoek helemaal een succes, ze ligt nu zonder problemen te slapen. O echt heerlijk. Voor heen lag ze dan al te krijsen.
Oh heerlijk Melanie! Dat zal ook wat meer rust bij jullie geven. Misschien dat ze daarom ook zo lekker sliep in jouw armen, dan heeft ze natuurljik ook minder bewegingsruimte zeg maar...
Goedemorgen iedereen. Ik heb op zich wel lekker geslapen alleen vanacht om 4.30 uur wakker geworden met knallende hoofdpijn. Maar wat in genomen en werd om 9.25 uur pas weer wakker. Vandaag lekker rustig dagje ervan maken. Eind van de middag komt mijn nichtje en dan moet ik even oppassen en daarna komen haar ouders en die blijven mee eten. Ilse je bent absoluut geen slechte moeder hoor. Ik vind het vervelend voor je dat je weer zo slecht slaapt want slaap heb je immers nodig. Succes vandaag met de prikjes bij Angelina. Ikke succes bij HA en veel plezier Quinn met je babygym. Muriel veel plezier bij je eerste werkdag ik hoop dat je het gaat bevallen.
Debby: ja Jons is erbij, en je mag kiezen idd, het is vrijwillig. Melanie: ik wil niet dat het in Martijn's dossier komt Dees: leuke outfit van quinn! h&m? succes bij de ha!
Daar hebben ze echt zo'n leuke dingen he?! Ik vind dat Quinn er super uitziet zo, echt al een stoere jongen!
Ik ben ook dol op de H&M. Zaterdag weer allerlei kleren gekocht (o.a. dat shirtje en jasje dat Ryan gisteren aanhad bij Esther - foto's in haar album) met mams voor Ryan.
Ik blijf ook maar kopen maar moet echt stoppen, want ik heb zelfs al kleren die hij nog nooit aan gehad heeft, en die nu al te klein zijn. Hebben jullie dat niet? Ik heb nu t/m 68 genoeg denk ik
Ehm...even kijken hoor . Oooh, maar 1 uurtje en 20 minuten naar Heerhugowaard, daar kan ik je ophalen met de auto