Nee, daar heb ik geen last van. Maar ik vraag ook geen kleding aan de kraamvisite, maar speelgoed. Ik koop zelf kleren, of mijn moeder. Dus koop precies zoveel als ik "nodig" heb zeg maar...heb alleen rompertje van Lief, dat was maatje 62/68 en die past hij nu niet meer...was eerder maatje 56....
ik heb heel veel kleertjes gekregen, maar ook niet om gevraagd. veel mensen vragen niet wat je wilt hebben. ze vinden kleertjes leuk om te geven denk ik. Maarja vaak vind ik het helemaal niet mooi wat ze kopen
Eerder in de buurt van Amsterdam. Het ligt tussen Alkmaar en Hoorn. Ik moest gisteren 1,5 uur rijden volgens de routeplanner (helaas zat die er helemaal naast door de files )
ik ben heel mijn huis aan het opruimen, eigenlijk heel stom, ik wil presé an die CB vrouw laten zien dat wij die hulp echt niet nodig hebben. Waarom maak ik me daar eigenlijk druk om?
nou ja wie snapt mijn kind? binnen 10 min zijn fles leeg, tot op de druppel, nu voel ik me dus helemaal een zeur
Even snel; Heb vanmiddag tweede gesprek bij NN om 15.00 uur... Het is hier weer flesjestijd, moet me nog douchen, opmaken, aankleden en de keuken even snel soppen voordat oma om 13.00 uur voor de deur staat... Ben er vanmiddag weer! @Dees; succes bij de HA met Quinn! En NEE je bent geen zeur! Beter 10 x voor niks, dan 1 x niet wanneer het wel nodig is...
Zoals ik al had verwacht...zit ik lekker te relaxen met Ryan en te spelen, achterdeur op slot, komt mijn schoonmoeder langs. Ik had gisteravond al tegen Arnoud gezegd dat ik vandaag lekker wilde relaxen en geen zin had in bezoek of zo, dus dat ik de gordijnen wel dicht zou laten, en de achterdeur op slot, zodat niemand langs zou komen...maar de gordijnen dicht vond Arnoud een beetje overdreven, is ook wel zo natuurlijk. Dus gordijnen open, achterdeur op slot en ja hoor, daar staat schoonmoeders. Ze kwam even een kopje thee doen. Ik heb maar gezegd dat ik hartstikke moe ben en eigenlijk nog even lekker op bed wilde. Vond ze prima, geen probleem. Dus na een kwartiertje ging ze gelukkig weer weg.
Goeiemorgen. Gezellig weer hier! Muriel succes! Ilse, vervelend van je borsten..... Peet, ik denk eerlijk gezegd niet dat ze je iets willen aanpraten, maar dat ze het beste met me voor hebben. En het is geen schande als je hulp nodig hebt! Ik zou doen wat tari zegt, en idd even goed aanhoren wat zij ze te zeggen hebben. En dan kun je altijd nog nee zeggen als het je niet aanstaat!
tari, wat voor draad gebruik jij voor de armbanden? Ook memory wire? Schoonmoeders....bij welk hoofdstuk ben ik inmiddels? 266? Van de week stond ze dus onverwacht voor de deur. "ja, ik had wel willen bellen maarik dacht, ik ga gewoon en dan zie ik wel of je thuis bent" en ze was allemaal hele lieve dingen aan het zeggen over Eva en over bijzonder het was ... en toch dacht ik 'als je haar zo geweldig vindt, waarom bel je dan nooit? Waarom horen wij dan nooit iets van je?' Ow en de opmerking van de eeuw ( die ze helaas heel serieus zei) "zit er dan borstvoeding in die kralen?"
goeiemorgen allemaal, Peetje ik denk dat Maria gelijk heeft, even naar die mevrouw luisteren en kijken of ze iets goeds in de aanbieding heeft. Ik heb die hulp toen wel aangenomen. Ilse: he bah stuwing, maar je meisje slaapt dus wel lekker door nu. Dees: Zul je altijd zien als je een afspraak hebt gemaakt met de HA dat ie dan wel zijn fles leegdrinkt. Had Quinn eigenlijk reflux? Muriel: succes
Nou ben ik weer even snel moet ook zo naar de fysio met Quinn Quinn heeft heeeeel liicht spruw, kan van zelf over gaan, we moeten het in de gaten houden. Boven komt er een tandje door! En we moeten naar de KA, hij vind het niet normaal dat Quinn zolang na zijn voeding nog aan het kokhalzen is en spuugt. Hij heeft er druk achter gezet en wil dat we binnen een week een afspraak hebben
Zo ff een pauze ingelast moet toch zo Angelus op halen. Debby vandaar dat er bij mij een belletje ging rinkelen, in mijn armen sliep ze heerlijk maar zodra we haar neer leggen. Ze ligt nu nog steeds te slapen, echt ongeloofelijk. Misschien dat ze de box nu ook leuk gaat vinden, omdat ze minder moe is straks. Wel even wat kunnen doen in huis. Lekker op mijn gemakkie. En gefeliciteerd met Ryan zijn 12 wkn. Wilde mijn banner ook aanpassen naar weken maar kan me niet meer inloggen op die site. Maar eh minimeeting met Dees, gezellie! Peetje vanwege de achtergrond problemen van mijn vriend en omdat we wat strubbelingen hadden met Zefanja heb ik toen ook het CB ingelicht. Ze vroeg of we een opvoedcursus wilde doen, geheel vrij blijvend. Hier zijn ze heel behulpzaam maar zonder te dwingen of iets dergelijks. Ik weet natuurlijk niet wat het inhoud wat ze bij jullie willen doen. Maar ik had zelf zoiets het is in het belang van mijn kinderen en daar doe ik het ook voor. (zeg niet dat jij dat niet doet hoor, want je doet het harstikke goed) maar het kan nooit kwaad, wat extra begeleiding. Ga er weer vandoor. Angelus van school halen.
Zo Dees dat is goed nieuws, dus goed naar jezelf geluisterd, maar jemig al een tandje wat zijn die van jullie snel. (angelus was 9 mnd en zefanja 10) Tja dan gaan ze ook op hun speen kauwen.
Whahaaaaaaaaaa, vreemde schoonmoeder heb jij hoor Maria, heeft ze niet allemaal op een rijtje.... Sjee, Thij eis uit z'n 62-pakjes gegroeid. Hij wordt zo'n verschrikkelijke dikzak. Is wel normaal met BV toch? Hij heeft vetrollen in z'n nek, op z'n borst en achter z'n oren en op de gebruikelijke plaatsen. Maar het is wel een mooi ventje hoor! Ben iets heel anders gewend; Sofia was altijd en nu nog steeds een mager scharminkeltje. Ze zijn wel allebei heel lang. Trekt wel weer bij bij Thije toch (BV-mama's?)? Ilse, als jij je zo druk maakt dat je misschien geen goede moeder bent omdat je Angelina wakkermaakt om te drinken omdat jij op knappen staat, ben je volgens mij juist een heel goede moeder! [/url][/img]