November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heej 2060 pag is t meeste tot nu toe :) :) (of ben ik zo blond en wisten jullie dat al)
     
  2. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    idd Tari, erg mooie woorden! Zit hier ook met de waterlanders.. dag zwangerschap.. hallo mama.. tis zo vreemd.. misschien dat ik het daarom nu wel zo moeilijk heb. Heb met jullie meegeleefd in de laatste loodjes, maar ook confronterend dat ik die niet heb meegemaakt. Nu iedereen is bevallen sluit ik ook "mijn zwangerschap" beetje af..
    Ik hoop ook zeker dat we nog lang door blijven kleppen samen! We hebben inderdaad lief, leed en hormonen gedeeld.. jullie waren (zijn) een enorme steun voor me! ook al ben ik nu even wat minder actief, hoop snel weer vol vreugde mee te kunnen kleppen! :thumup:

    Mijn lege-buik-syndroom is wel weg.. maar moet nog écht níét aan een tweede denken momenteel. Net wat de gyn tegen me zei.. 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren.. (minimaal!)
     
  3. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dit gevoel heb ik ook, ik werd mama maar zwangerde toch nog even mee..

    hoe is nu verder met je gwen?
     
  4. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    k*t met peren.. maar gelukkig heb ik mezelf wel weer even teruggevonden zeg maar.. vorige week was ik écht de weg kwijt..
    Tis wat ik eerder zei, zodra die paniekaanvallen maar weg zijn dan kan ik weer de "sterke oude Gwen" worden.. maar die moet ik nu dus weer de baas worden, tis moeilijk uit te leggen hoe ik me voel als je het gevoel niet kent..
    Maar heb een enorme motivatie om ze de baas te worden. Boven in zijn bedje ligt het mooiste wat me is overkomen en daar heb ik véél voor over!
    Dus (boze, bange, negatieve) gedachten.. here I come.. haha
     
  5. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik begrijp t wel, me moeder heeft agora fobie, straatvrees, dus ik heb t van dichtbij meegemaakt. Veel sterkte, dit is iets wat je echt zelf op moet lossen!
     
  6. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dat klinkt negatief, maar ik bedoel gewoon dat je de tijd en rust moet nemen en echt zelf moet vechten snap je
     
  7. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik ga hem voeden want hij blijft huilen :(
     
  8. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hee Ik heb het topic gevonden.

    Hope: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON DJARO JOHANNES!!!

    Hier alles goed, Martijn sliep vannacht 5,5 uur aan 1 stuk! Ik vind dat goed voor een beeb van nog geen week oud.

    Die muts van de hielprik was gisteren hier, wat een ramp! Ze na bloed af va Martijn op het kaartje van een andere baby! Het was dat ik het zag anders had het overnieuw gemoeten volgende week! Gehoortest was ook goed. Ik heb veel last van een gehechte spier, ik kan haast niet lopen met 1 been. De andere hechtingen voel ik helemaal niet.

    voor fem: Ik ben Petra (25) getrouwd met Jons (31) en mama van Martijn (6 dagen) Word je het liefst aangesproken met fem of als Mascha?

    tari: wow slapen van 21.00 tot 5.00 !! shock!!

    Serafijntje: ik ken het gevoel, hier is staan ook een crime.

    Hope: waarom komt jullie kraamhulp pas morgen en niet vandaag al?? En wat een poepie!!

    Melina: misschien proberen hem terug te brengen op om de 3 uur overdag?
     
  9. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Je hebt het gevonden! Gelukkig! Wat heerlijk zeg dat Martijn zo goed heeft geslapen! Super hoor!

    En wat een muts zeg van die hielprik! Zou toch verschrikkelijk zijn als dat nog een keer over moest! Grrr...soms zou je ze toch wat doen?!
     
  10. Niet meer actief

    Misschien gek, maar ik heb dus helemaal geen last van het lege-buik-syndroom. Ik kan me amper herinneren dat ik zwanger was, gek hoor. M'n 'bovenbuik' voelt wel heel raar, dat is nu alleen maar een dikke laag spek, waar 'niks achter zit'. Klinkt stom, maar achter mn 'onderbuik' zitten natuurlijk gewoon mn darmen, blaas, baarmoeder etc, dus dat is stevig/hard. Maar die rand boven mn navel is echt loos vel/vet, dat is lelijk. Maarja, komt wel weer, over een paar maandjes maar weer s beginnen met sporten.

    Maar de zwangerschap missen? Nee niet echt, terwijl ik een superzwangerschap heb gehad. Misschien omdat de bewegingen enzo bij mij minder duidelijk waren, door de voorliggende placenta en het extra laagje? Geen idee...
     
  11. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Dat heb ik dus 6 jaar geleden gehad.. en wil daar dus niet in terugvallen.. vandaar ook mijn motivatie ;)
     
  12. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gwen: even een knuffel voor jou! Heel veel sterkte de komende tijd en denk goed aan jezelf!
     
  13. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hey moeten we de lijst strakjes nog aanpassen? Iloon en Fem zijn er nu bijgekomen en misschien volgen er meer? Als jullie (iloon en fem)willen natuurlijk.
     
  14. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het een goed plan als ze dat willen!
     
  15. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Enne Tari je niet schuldig voelen hoor. Maar ik vond het gewoon heel mooi verwoord. Wat jij hebt geschreven zo voel ik me ook. Vind het gewoon best moeilijk om zo'n hoofdstuk af te sluiten.
     
  16. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou ik ga even een sigaretje roken........
     
  17. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Emotioneel berichtje***

    Ik zie net in mijn banner staan dat Ryan alweer 1 maand en 1 dag oud is! De tijd gaat zo verschrikkelijk hard. En Arnoud en ik hebben nu pas het gevoel dat we echt kunnen gaan genieten van de kleine man. We hebben natuurlijk "zoveel problemen" gehad na zijn geboorte, dat we nu eigenlijk pas rust kunnen vinden. Hij slaapt lekker, drinkt goed, groeit goed. En als ik dan besef dat ik dus eigenlijk de 1e maand niet optimaal heb kunnen genieten, dan vind ik dat zo jammer. Hij ligt nu lekker te slapen en als ik dan naar hem kijk, krijg ik spontaan tranen in mijn ogen! Het is zo zielig om te zien dat je baby pijn heeft, maar dat je er niets aan kunt doen! Zo oneerlijk...gelukkig gaat het nu goed en gaan we nu echt genieten!

    ***Einde emotionele berichtje***
     
  18. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij hebben we ook al een tijdje niets van Ruby gehoord? Of vergis ik me?
     
  19. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dafje: nog even over die afspraak bij de ka. Kan de ha niet zorgen dat je eerder terecht kunt? Dat je even contact opneemt met de ha en zegt dat je pas laat terecht kunt bij de ka en vragen of zij er spoed achter kunnen zetten?
     
  20. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey meiden! YEAHHH eindelijk allemaal bevallen, ik moet ook eerlijk zeggen, ik moest behoorlijk slikken toen ik de laatste berichtjes op ons oude vertrouwde topic las. :cry: Het doet echt wat met me...

    Allereerst: sorry dat ik de laatste tijd niet tot nauwelijks actief was. Maar ik ben gewoon mega-druk met alles. 1 ding is heeeeel zeker, ik blijf hier zeker weten, en ik hoop dat echt alle november mama's zich hier weer zullen melden!

    Alles gaat hier goed met de kleine. Nouja kleine, haha ze was in 3 weken tijd 1 kilo gegroeid (wat gaat dat hard zeg!) We hebben nu zo een sinterklaasfeest met onze twee meiden, dus ik ga snel wat doen.

    Spreek jullie snel weer!

    Liefs,
    Natasja
     

Deel Deze Pagina