November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    bel je schoonma anders even

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    vitamine D?

3. Niet meer actief

Soms zou ik dat ook wel willen hoor, hoewel ik het ook wel een heel bijzonder moment vind, als ik aan het voeden ben. Dan zit ik echt te relaxen en te genieten van mn kleine meisje. Vooral als ik haar in rugbyhouding heb, dan ligt ze op haar rug en kijkt me recht aan, zo ontroerend!

Maar uit handen geven kan dus wel, mits je gekolfd hebt en genoeg voorraad hebt.

Hee even iets anders..Maria, net zo'n taalgek als ik..is het nou kolfTe en gekolfT of kolfDe en gekolfD? Ik kom er niet uit..hellupie :) Hoe zat dat nou met het kofschip enzo? :D

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat je dat tegen mij zegt? Die brengen zo de hond bij ons...ze gaan vanavond even weg :(.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Peetje: mag ik vragen wat voor medicijnen je krijgt?

6. Niet meer actief

Oh wijffie, zo zat ik gisteren ook, zat gewoon mee te janken beneden! Dus kan me je gevoel zo goed voorstellen. Weet dat je echt niet alleen staat in dit gevoel, hoewel je daar nu niks aan hebt. Knuff!

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik gok op kolfde met een D dus.

8. Niet meer actief

Ja geef jij die niet dan? Als je BV geeft, moet je vit K en D bijgeven, K vanaf dat ze een week oud zijn en D vanaf dat ze 2 weken oud zijn.

Hoe zit dat met de andere BV mama's dan?

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Geen probleem hoor Debby; ik slikte voor we probeerden zwanger te raken blijvend antidepressiva. Efexxor laagste dosering. Ik kan ook goed zonder, maar ik pieker nogal veel.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    intuitie zegt d

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hier in slaap gevallen tijdens het slaapje van Sharon, daarna weer twee uur met dr rondgelopen, ik denk dat ze krampjes heeft :(, ze heeft ook al een paar dagen niet gepoept... getsie, misschien kan het CB me helpen, maar ik durf al bijna niet meer te gaan na alle negatieve berichten... :(

Over BV geven: Ik heb het ook geprobeerd, maar Sharon wilde niet 'happen' aan mijn tepel en dus heb ik het alweer snel afgebouwd, ik was een uur bezig met aanleggen, toen flesje maken en kolven en had bij het kolven ook maar 40 cc ofzo... dus chapeau voor de BV mama's... alhoewel FV ook zeker voordelen heeft ja :)

Ohh Debby, wat vreselijk vervelend voor je, als ik de gebruiksaanwijzing had, had ik hem gestuurd naar je :(, maar helaas, die heb ik ook niet.. Is het een regeldagje? (Zegt de leek), heeft hij misschien last van krampen? in ieder geval een dikke knuffel van mij...

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    alleen k

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet het niet meer waar hij last van heeft. We hadden extra medicijnen gekregen tegen zijn reflux, maar deze moesten na de voeding en heeft meneer net zo hard weer uitgespuugd. En volgens mij bloedt hij ook uit zijn mondje...en ik sta er zooo alleen voor heb ik het idee.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o debby meid dikke knuf.
    Komt dat bloed niet van de medicijnen of zijn spruw? Echt vervelend dit voor jullie zo blijft er weinig over voor het genieten? Hoop voor je dat Arnoud snel thuis is.

Maar wat ging er mis bij het CB dat je zo overstuur bent meis?

Maria, vit. K en D, deze laatste moet vanaf dat ze 14 dagen oud zijn.

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wat ik wel eens doe Debby als Quinn zich zo rot voeld een beetje lauw water te drinken geven, misschien heeft hij flink last van zijn slokdarm, Quinn is dan zo stil

16. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Idd vitaminen K & D
    wij geven nu ook al K (en dat vind ie vieeeeees)
    Zondag beginnen we met D

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) grappig als ik jullie verhalen altijd lees over de schema en cc's dan denk ik juist blij dat ik BV geef. :) Zo zie je maar weer. Iedereen heeft hier haar weg dus gevonden.

Ik vind het niet vervelend dat ik de voeding uit handen kan geven, vind dat juist een voordeel van BV. Oke je moet het dus altijd zelf doen en je kan dus niet zonder haar de deur uit. Maar dat vind ik dus geen probleem.
    Vind dat ook het speciale van BV, eventjes zij en ik weer samen. Niemand anders die het kan doen. Vooral omdat ik er nog 2 heb lopen, moet ik er dus op letten dat zij niet alle aandacht op slokken. Op deze manier heb ik eventje lekker wat eigen tijd voor Estrella, zo ook 's morgens na de voeding van 6.00 uur. Adriaan is dan te werk en ik laat haar dan lekker bij mij in bed liggen, gezellig eventjes met zijn 2tjes.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We gaan vanavond evenkijken waar dat bloed door komt.En ik zal later mijn verhaal over het cb even doen, Ryan zit nu op schoot. Ik denk dat alle spanningen hier even teveel zijn....

19. Niet meer actief

Haha, vindt ie dat zo vies joh? Angelina merkt volgens mij niet eens dat ze t binnenkrijgt, ik druppel het gewoon in dr mondje en ze reageert totaal niet! Die vit D schijnt een anijssmaakje te hebben, benieuwd hoe dat gaat, ga t straks maar even geven ;)

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Morrighan die vit. K is ook VIES, heb het zelf eens geproefd, omdat ik het lepeltje daarna aflikte, o echt smerig. Ik doe het dus ook voor de voeding zodat ze daarna dus een lekkere smaak binnen krijgt.

Deel Deze Pagina