November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

wat een ontzettend leuk filmpje zeg. Mika is een echt lekker ding

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    meiden ik wilde niemand beledigen hoor, sorry als ik het wat ongenuanceerd neerzette. Maar ik denk niet dat Blondie en Melanie het 'stevig ouderschap' hebben gekregen maar andere hulp. Tenminste Melanie die opvoedcursus is niet hetzelfde als stevig ouderschap.

Het stevig ouderschap is een begeleidingstraject van 1,5 jaar, voor mensen met echte problemen. Dat ik het even moeilijk heb wordt niet verholpen met een huisbezoek elke 3 maanden. Het is meer voor mensen die niemand hebben om op terug te vallen. Als ik hulp nodig heb ga ik via de HA naar een psycholoog. niet te vergeten dat ik ook al antidepressiva slikte voordat ik zwanger was. Ik heb gewoon een dip gehad na de zwangerschap ook door de hormonen.

maar het gesprek ging goed, en ze vond idd dat de hulp voor ons niet geschikt was. Er waren andere cursussen enz die we konden doen later die misschien beter aansloten bij ons.

dus dames echt sorry ik wilde niemand beledigen, maar dit 'stevig ouderschap' richt zich wat meer op andere problemen dan die wij hebben. sorry als ik iemand beledigd heb. Ik ben het er mee eens dat hulp zoeken goed is voor je kinderen, maar aan een huisbezoekje heb ik niks. Ik kan terugvallen op mijn familie en daar heb ik meer aan.

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    En jen, hoe is jouw gesprek gegaan?

Melina, wow.. tandjes.. nu al? Las laatst dat er in Engeland een baby was geboren die al 7 tandjes had.. pffff :confused:

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gwen wat een waanzinnig leuk en lief filmpje.
    Geweldig.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gelukkig maar Peet. En je mag mij ook altijd belllen hoor. Niet dat ik veel ervaring heb ;)

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, Eva boft maar haha..

hoe gaat ie verder met jou nu?

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Petra, nee wij hebben dat inderdaad niet hoor, heb ook niet gezegd dat we het wel hadden ;), maar is toch goed nieuws dat zij het ook niets voor jullie vond!
    Krijgen jullie nog wat anders aangeboden of niet?

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    mamamika heeft dansles gehad nietwaar?

10. Gwen, het gaat eigenlijk best goed. Ik ben denk ik een slecht moeder, want ik laat Fenna zonder problemen bij Jeroen of mijn moeder achter :( Het werken is leuk, alsof ik ook nooit weg ben geweest. Ik vind het ontzettend leuk om mijn nieuwe klasje in te richten, ga morgen op mijn vrije dag weer erheen om verder te gaan met de inrichting haha. Ach ja.. je moet wat he? Na het ziekenhuis ga ik weer effe naar school, als ik het deze week niet doe moet ik volgende week, dus ik moet sowieso een keer erheen op een vrije dag. Ach het is wel heel erg leuk, dus...

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    dank u dank u..

hebben jullie ook leuke filmpjes?

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    muahaha.. nou, slechts 3 privé lessen voor ons trouwen.. :rolleyes:

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Dat maakt je toch geen slechte moeder?! Ik heb het alleen vorige week ff moeilijk gehad.. maar vind het nu eigenlijk stiekem ook best weer lekker hoor om te werken.. tis alleen ff die regelmaat vinden he.. daar ben ik nogal gevoelig voor. Je hebt toch een heel ander ritme met zo'n kleine.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha maar het is wel te zien Gwen. Wij hebben ook leuke filmpjes maar nog niet op de pc. Hahahaha dus daar hebben jullie wat aan.........
    Zal van de week mijn best eens gaan doen.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Lieve filmpjes van Mika, lekker ding hoor!

Ja de tandjes, hij is helemaal uit zijn hum, huilt niet veel maar als hij huilt krijst hij, wil wel 20x per dag eten maar na 70cc stopt hij ermee. Heeft koorts....

Heb alles bij gelezen, maar ben alles ook weer vergeten.

Oh ja @ Daphne, ik vind het ook weer fijn dat ik straks weer ga werken hoor, even iets anders en s'avonds toch lekker vangelistijd :D

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ben trouwens gebeld vanmiddag, a.s. dinsdag mijn 1e sollicitatie gesprek, maar ze wouden in eerste instantie maar 24 uur en ik wil minimaal 32! Maar ze wou toch dat ik kwam, even kijken.

Ik wil namelijk rond de 1400/1500 netto blijven verdienen

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    leuk leuk! ben benieuwd..

maarre.. die privé lessen ben ik alweer glad vergeten haha.. dit was meer beetje improvisatie :oops:
    Mika vind dansen zo heerlijk. En dit liedje wordt ie lekker vrolijk van, zo lief om te zien! Hopelijk heeft ie trouwens wel een beetje mijn motoriek, want Patrick en dansen... :confused: muahahaha

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wie weet wat de mogelijkheden zijn! leuk zeg! wat voor functie? één van die vacatures waar ik je bij geholpen had? succes alvast in ieder geval!

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee was een andere maar heb wel die brief gebruikt :)

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    oh wow.. ben dan toch stiekem wel benieuwd of ze er iets over zeggen :)

Deel Deze Pagina