Pfffff het was de planning om een rustige dag te hebben, nou geheel mislukt dus. Heb al 3x een poging willen doen om hier op het forum te komen maar kwam iedere keer wel weer wat tussen. Met Quinn naar de fysio geweest, dit gaat heel goed zelfs. Daarna Quinn de fles en toen naar bed, het arme kind had vanaf 10 uur niet meer geslapen dus was doodop. Toen belde het ziekenhuis me terug voor een afspraak te maken, ze hadden de ha gebeld om te vragen of hij het echt nodig vond dat er snel een afspraak gemaakt moest worden, mijn ha was hier heel duidelijk over JA, hij wilde het liefst voor het weekend nog. Maar dat is niet gelukt, maar maandag om half 3 in het ziekenhuis zijn. Ik ben erg benieuwd. Mn schoonmoeder is nog langs geweest, tussen door vluchtig nog wat huishouden gedaan, Nu is de oom van Piet hier voor een radiator op te hangen en aan te sluiten en om de cv na te kijken. Schoonmoeder weer weg, Quinn weer zo op bed leggen, ergens nog eten maken aarrggggggggggg Ben zo terug om te reageren, ga eerst even Quinn op bed leggen. rennen vliegen en weer opstaan wahah
ja zoiets had ik ook, maar ze vroegen zich af of er wel zo spoed achter moest, anders had ik over ruim 3weken pas gekunt, en dit wilde mn ha niet hebben
hoi! Ik wip even snel binnen voor het eten. Ik ben helemaal gesloopt, vandaag op pad geweest voor kleding en een nieuwe bril voor Erik. Fysiek een hele marteling voor bekken en rug. En psychisch misschien nog wel meer Nee, zonder gekheid.... Ik ben - waarschijnlijk als één van de heel weinige vrouwen - totaal NIET dol op winkelen, sterker nog.....ik zie er de lol dus echt niet van in. Op vakantie of zo, of in een speciaal winkeltje snuffelen vind ik dan nog wel leuk. En er is 1 soort winkel waar je mij wel met gemak uren achtereen kunt dumpen : een boekenwinkel! Zalig, daar kom ik dus nooit naar buiten zonder buit Maar kleding shoppen Dat vind ik dus echt een ramp! Maar goed, in het kader van investeren in mijn relatie en het mijn mannetje een plezier doen, ben ik dus mee gaan shoppen met hem. Erik helemaal blij, ik (daarom) voldaan maar gesloopt. (wat dat betreft zijn de rollen bij ons niet echt traditioneel verdeeld, , Erik vindt het namelijk - en dat is voor zover ik weet totaal niet typisch voor het mannelijk geslacht - heerlijk om lekker lang en uitgebreid te shoppen. Hij kiest op zijn gemakje, doet aan vergelijkingen tussen dat ene mooie hemd in die ene winkel en dat andere in die andere winkel etc. En dan moet ik me dus bedwingen om geen spelbreker te zijn, ik vind het namelijk al snel goed zeg maar 8). (als iemand mijn man eens wil lenen voor een dagje shoppen...geef maar een gil ) Yindi ligt nu lekker in haar bedje en zometeen eten we lekker ovenfrites met salade en vegetarische schnitzels. Jummie! Gisterenmiddag en avond waren een hel, in die zin dat Yindi aan 1 stuk door gekrijst heeft, behalve op de momenten dat ze bij me aan de borst dronk. Ik werd er helemaal tureluurs en wanhopig van. Snapte totaal niet wat ze wilde en niet wilde. Heb gewoon een potje mee zitten janken op een gegeven moment. Ik weet achteraf nog niet wat het was. Nog een reactie op de vaccinaties? Een regeldag? (gisteren 11 x gevoed) Gelukkig is die dag voorbij en is ze vandaag om op te vreten zo lief. Oooooh, wat heeft mijn meisje toch een prachtige lach, om te smelten! Jaja, ik ben echt verliefd op Yindi Ook alvast wat spulletjes in huis gehaald voor het kraamfeestje zondag. Ik begin er nu toch wel wat zin in te krijgen. Lekker pronken met mijn meissie. Tegelijkertijd vind ik het maar zo-zo. Al die mensen die voor ons komen, al die belangstelling. Ik vind dat best lastig om mee om te gaan. Maar goed, zal vast wel loslopen. Meiden, ik ga - voor zolang het duurt, want het eten is zo klaar - eens even bijlezen. Weet niet of ik nog kan reageren vanavond. Zo niet, wordt het morgen. Vandaag even echt goed investeren in mijn relatie. We hebben het vandaag als vanouds fijn samen, hoop ook heel fijn avondje samen te hebben. Dusssss... In ieder geval allemaal alvast een hele fijne avond en tot later!
Herkenbaar Indigo! Hester zit precies in dezelfde dip denk ik, haha! Opa en oma hebben vandaag op haar gepast, maar ze was redelijk obstinaat de hele dag. Huilen, jengelen, vertikken om te slapen en steeds hongerig. Dus dat klopt wel, die sprong, haha. Ik ben zelf gesloopt na een dagje 'werken' (lees: koffie drinken met allerlei collega's en bijkletsen). Helaas moet ik het nog tot ca. 11 uur uitzingen om H de fles te geven, want Wim ligt ziekjes op bed (normaal is dat zijn shift, zeg maar). Pffff ik hoop dat ik mn ogen open kan houden ....
Morgen vroeg gaat Timo voor het eerst in de "routine" naar oma, ben benieuwd hoe lang het duurt voor we de deur uit zijn (dat wordt wekker zetten, moeten uiterlijk om half 8 weg ). Om 8 uur komt het zoontje van een vriendin, daar moet ik dan even op passen. Als hij weer opgehaald is, ga ik (eindelijk) Timo's paspoort halen bij burgerzaken en misschien een klein rondje door de stad fietsen (hmm, weer-afhankelijk!). En 's middags mijn mannetje weer halen. Een drukke dag dus wederom!
Toch maar even snel bijgelezen. Ga nu gezellig doen met mannie Roelie, wat vervelend dat je Jens even totaal niet snapt. Dat gevoel had ik gisteren met Yindi en dat voelt ontzettend machteloos. Kan me voorstellen dat je je effe helemaal hebt teruggetrokken in je cocon. Dikke knuffel voor jou! Dees, dus Quinn 'klooit' ineens met de hoeveelheid voeding. Kan het geen sprongetje zijn of een griepje onder de leden of zo? Misschien wel goed om even advies in te winnen ja, zoals je het beschrijft zou het inderdaad wel eens spruw kunnen zijn. Mooie babygym! Ah, ik lees dat het inderdaad spruw is. Fijn dat er nu iets aan gedaan kan worden. Het verbaast me trouwens dat er zo verschillend wordt omgegaan met klachten als spugen en kokhalzen door cb's en artsen. Ik kreeg hier dus op het cb te horen: spugers zijn (ge)dijers. Terwijl Yindi dus ook gewoon 3 uur na de vorige voeding (soms 4 uur) nog een hele golf zure melk uitspuugt op het moment dat ik haar uit bedje haal Wencke, heerlijk toch zo'n lekker lui dagje?! Tot wanneer heb je nog verlof? En wat een prachtig ventje die Thije van jou. Helemaal geen dikzak hoor, gewoon een heerlijk borstvoedingbaby als je het mij vraagt Melina, dus jouw ventje krijgt al tandjes? Wow, dat is snel. Maar goed dat je geen borstvoeding geeft Je sollicitatiegesprek komt al dichterbij dus. Maar even afwachten joh, voor hetzelfde geld gaan ze toch akkoord met je wensen. Katja, hoe is de kopersavond bevallen? Leuke buurtjes? Sammie, lijkt erop dat het babyzwemmen wel een succes is bij jullie. Leuk hoor! Blondie, tuuuuuuuurlijk mag je mee minimeeten. Gezellig! En fijn dat je geen klachten hebt. Houden zo! Peetje, en natuurlijk ben jij ook gewoon van de partij bij de zuiderse minimeet. Gezellig! Tari, goh, door wat je schreef herinnerde ik me ineens weer dat onze kraamverzorgster benoemde dat Yindi een dimple heeft. Er is daarna nooit meer over gerept, niet door de huisarts, verloskundige, gynaecoloog en cb. Vreemd he? Want ze heeft inderdaad een soort tweede gaatje in haar onderrug. Zou ik hier toch eens naar moeten informeren dan bij het cb? Debby, ja leuk joh, komen jullie toch gezellig samen naar Maastricht? Dan kunnen de mannen zich lekker met elkaar vermaken. Enne Ryan 12 weken alweer...proficiat! Muriel, al even kunnen 'proeven' aan het weer gaan werken vandaag. Pfff, lijkt me niet mis. Gelukkig heb je nog even respijt! Ilse, meid wat klote dat het slapen weer zo moeizaam verloopt. Ik hoop voor je dat het gewoon even wennen is voor je dat Angelina lekker doorslaapt en dat jij nu ook snel een goede nachtrust vindt. Fijn dat Angelina goed reageerde op de prikjes, is niet prettig om die naalden in je kleintje te zien verdwijnen he?! Ik had het vannacht en vanochtend even helemaal gehad met de borstvoeding Ik ben zo intens moe, dat ik er een moord ( ) voor zou doen om eens een hele nacht te kunnen doorslapen of s'ochtends uit te slapen. Maar dat zit er dus helaas niet in. Ik had daar dus even echt de pest over in, was zo moe, stond te wankelen op mijn benen toen ik Yindi uit bedje haalde. Maar gelukkig maakt haar stralende lach op zo'n moment heel veel goed en ben ik mijn moeheid zo-goed-als vergeten Ik ben benieuwd wat de mensen allemaal voor Yindi mee gaan nemen op het feestje. Niemand vraagt iets, alleen een vriendin van Erik die de keus gaf: jurkje of jasje? Nou, doe dan maar jurkje, een jasje dat ik niet mooi vind is toch wat lastiger... Had laatst dat mijn moeder kleertjes had gekocht, waar ze zelf vantevoren aan de telefoon al helemaal lyrisch over was. En ik vind ze eerlijk gezegd niet mooi. Dat is best shit, want ja...wat doe je dan? Eerlijk zeggen of niet? Geniale uitspraak van je schoonmoeder Maria! Dafje, fijn dat het zo goed gaat met Fenna tijdens de oppasdagen. Gwen, leuk filmpje van Mika! Wat Sanadome betreft...Voor mij maakt het niet veel uit qua datum. Maar een woensdag is wel het fijnst, ivm oppas voor Yindi. En het is inderdaad wel fijn dit zo snel mogelijk vast te leggen. Ik pas me wel aan aan de meerderheid! Fijne avond allemaal. Liefs, Indigo
Naar aanleiding van de opmerking van peet over vakantie in t zuiden...misschien tot handiger om de date verzetten? 13februari dan?
Nog even voor de statistieken: 61cm 5435 gram En nu ga ik doen wat ik vandaag al veeeel eerder had moeten doen..m'n bed in! Truste!
Jemig Melina, das een lekker Salaris. Dat verdien ik nog niet eens met mn hbo opleiding en 8 jr ouder! Doe je goed!
Pff echt heb geen moment rust vandaag! ja nu kan ik even zitten Quinn zn nieuwe bakerzakken zijn eindelijk binnen, hij groeide uit de andere en niet zo beetje ook hihi
Hoi hoi, Pfff wat een dag, merk dat het slecht weer is aan de kinderen. Ben helemaal gesloopt zeg. Ze waren niet echt heel vervelend maar gewoon super druk op momenten dat het mij niet uitkwam. Tevens was Adriaan weer voor de zoveelste keer heel laat thuis, Nou ja, 18.30 uur vind ik toch wel erg laat. Dat betekend dat het avond eten en eten met de kids op mijn schouder komt, 3 kinderen zoet houden tijdens het eten maken en opeten is toch altijd lastig. O weer lekker aan het klagen, sorry hoor meiden, maar ja morgen weer zo'n dag, eigenlijk nog erger, want Adriaan is morgen heeeeel laat thuis, tja cilinderkop van de auto van zijn broer is stuk en dus geen gemakkelijk klus, gaat ook onze zaterdag kosten. Baal als een stekker! Indigo; Ik zou het toch na laten kijken, heeft ze ook haar op haar onderrug? Muriel geloof het zeker dat je gesloopt ben, is toch een heel ander ritme dan thuis. En dat is toch even wennen. Shit ben het even kwijt wat er nou nog meer was....... Moest net ook nog even mee met mijn broer, had iemand tegen zijn auto aangezeten. Moest even schadeformulieren invullen, voor mij bekende stof, dus ja toch maar even mee. O hier trouwens een probleem, Estrélla wil niet meer uit de fles drinken. AAAAAHHHHHHH, ze vertikt het gewoon. Kan ik weer BV weggooien. Nou ja dan Zefanja morgenochtend maar op laten drinken.