Helaas moet ik voor de 13e afzeggen, dan heb ik een wendagje met het KDV met Hester... Maar zal het echt drukker zijn in de vakantie? Gaan mensen daarheen met hun kinderen? Of komen er dan alleen mensen die in het onderwijs werken?
Hey meiden, Gesprek ging weer goed denk ik....heb er niet echt een gevoel bij. Helaas moet ik nog even afwachten tot het definitieve oordeel, omdat het gesprek met 2 personen was wilden ze eerst met elkaar overleggen wat ze van mij vinden en dan laten ze via de recruiter weten of het doorgaat... Uiterlijk volgende week dinsdag hoor ik of ik mag komen! Had willen reageren vandaag, maar er stond ineens visite voor de deur waarvan ik vergeten was dat ze zouden komen... Ben nu gesloopt en ga zo een flesje geven en lekker naar bed Alvast welterusten allemaal!
Indigo: heb je het bedje van Yindi aan de achterkant wat hoger staan? Dat wil ook nog wel eens een beetje helpen. en als ze echt golven spuugt zou ik toch eens bij de HA navragen over reflux. Maria: verdien je dat niet? Ik dacht dat basisonderwijs ongeveer hetzelfde betaalde als voortgezet, ik werk 0,9 (90%) en verdien 1650 netto
vakantie/drukte/sanadome: die woensdag is net de dag na carnaval, en geloof me veel mensen nemen met carnaval vrij hier in het zuiden.
Melanie: 18.30 is laat hoor! zeker omdat de meeste kids rnd etenstijd hun drukke moment hebben. ik vind het knap hoe jij dat zo doet met 3 kinderen, daar heb ik echt respect voor! Jen spannend dus!
nog even een leuke foto, Estrélla samen met mama achter de pc. Tja je kan niet vroeg genoeg beginnen.................
nee een staartje in, wil het weer laten groeien, maar zit net op een rot lengte. Niet echt een charmante foto van mezelf maar ja ach ook die dagen zitten er tussen
ja lekker bij de hand al, gaat wat worden als ze 15 is, Zo heb mijn banner ook maar even omgezet naar weken. Iedereen vroeg hoeveel weken ze is, ehhh nou......? Maar nu weet ik het 11 weken en 1 dag! hihih
Ik ga haar zo maar wakker maken, want ik kan ECHT niet meer (erg he, na een dagje werken... ben echt niks meer gewend )
je bent wel wat gewend, maar dat niet meer. Was op je werk denk ik rustiger dan thuis? Tenminste bij mij altijd wel. Je hebt gelijk, lekker wakker maken en naar bed, naar bed zegt duimelot....... Haha sorry was even melig, ik ga ook afsluiten en lekker naar mijn bed. Meiden weltrusten, slaap lekker Ik ga slapen, ik ben moe, sluit mijn oogjes beide toe. Maantje houdt ook deze nacht, over mij getrouw de wacht, SLAAP LEKKER! (hahaha dit versje deed mijn mama altijd met ons en wij doen het nu met onze kinderen)