HOERA! De fles zit er in en H sliep ongeveer gewoon door, haha, dus die ligt al weer te maffen zelfs. TOPSCORE qua snelheid dus! (en ook een topscore qua aantal cc's, haha, eindelijk drinkt ze weer normaal). Wat een flauw politiebericht zeg, ze hadden het dus iets te serieus gemaakt, waardoor het te echt leek? Pfoe... ik kan niet meer, ik ga gauw mn nest in, niet te laat maken he dames, denk aan jullie tax qua slaapuurtjes Welterusten!
Yeps, ga straks Ryan ook naar oma brengen en daarna naar het werk. Even een paar uurtjes werken in mijn nieuwe baan. Dat meisje die nu 1 dag per week werkt is er dan, kan ze mooi even laten zien waar ze alles heeft opgeslagen en zo...
Om aan het werk te gaan zeker ja, om Ryan naar oma te brengen, nee...Ik kan hem "pas" om 10.00 uur brengen, want ze moest eerst voorlezen op de peuterspeelzaal (terwijl ze vanaf 6 februari woensdag, donderdag EN vrijdag moet oppassen vanaf 8.00 uur!), maar goed...het is niet anders. En Ryan valt juist meestal rond 10.00 uur weer in slaap, dus ik vind het nogal kloten dat ik hem dan weer wakker moet maken om hem in zijn maxicosi te gooien zeg maar... En gisteren was Ryan nogal overstuur, huilerig, slecht gedronken en zo, dus ik hoop dat het vandaag goed gaat. En anders moet ze me zeker bellen, want dan haal ik hem eerder op, want ik ga toch geen 8 uur werken. Hooguit 2 of 3 uurtjes denk ik...
Ohw ja dat is wel sneu voor hem inderdaad. Maar word hij wakker dan als je hem in zn maxi doet? Rare schoonmoeder heb je toch ook he, maa volgens mij hebben alle schoonmoeders het wel. Ik hou me hard ook vast vandaag, aangezien Quinn niet zo denderend drink enzo en veel jengeld in zn slaap. Maar als je hem gewoon laat liggen slaapt hij gewoon door. Heb hem vanacht ook een paar keer gehoord.
Timo is al lang en breed met papa onderweg naar oma, ik zit aangekleed te wachten tot mijn oppaspeuter gebracht wordt! Het ging allemaal heel soepel vanmorgen, binnen 3 kwartier helemaal klaar met wassen, aankleden, voeden en in maxi zetten en inladen . Fijne dag allemaal!
Ik denk dat Ryan last had van een sprongetje of zo, wilde alleen bij mij zitten en zodra hij in slaap viel en ik hem weg wilde leggen, was het huilen. Ik was al bang dat we vannacht helemaal geen slaap zouden krijgen, maar hij heeft om 21.00 uur de laatste fles gekregen en werd vanochtend om 6.00 uur pas wakker en heb hem even de speen gegeven en om 6.30 uur wakker gemaakt voor de fles. Meestal wordt hij even wakker als ik hem in de maxicosi zet, maar hij mag om 10.30 uur de fles, dus grote kans dat hij dan niet meer gaat slapen..nou ja, we zien het wel. Vind het gewoon irritant dat ik hem ook steeds moet brengen, kinderwagen meesjouwen, maxicosi mee...pfff... Ik hoop vooral dat ze belt als hij echt weer zo jengelig is en niet zoals vorige keer....toen was ik echt pissig!
Sammie, dat hebben jullie snel gedaan! Ben benieuwd hoe het je bevalt, een dag zonder Timo! Dees, gefeliciteerd met Quinn! En trouwens, ik heb gewoon geen zin om Ryan naar oma te brengen, gezien vorige keer. En gisteren kwam ze natuurlijk ook al en toen zei ze "morgen ben je lekker de hele dag bij ons". Dan had ze toch ook wel 1 dagje kunnen wachten en gisteren lekker niet langs hoeven komen! Ben gewoon een beetje agressief geloof ik....
Ja klinkt inderdaad als een sprong Deb, is het ook weer de periode voor. Het is inderdaad een klote tijd voor Ryan jah, hopelijk pikt hij het goed op
Eén boksbal is niet genoeg denk ik ...ach, heb gewoon de balen van vorige week ook. Dat telt ook mee.