O ja, nog even de cijfers: Vincent is nu 60 cm lang en weegt 6175 gram; hij is 3 cm in de lengte gegroeid en 815 gram in gewicht in precies 4 weken tijd. Niette slekt he?
@Linda, leuk hoor dat je dan 2 uurtjes kan werken. Mij benieuwen of het wat voor je is. @Melanie, logisch dat je even geen zin hebt! Tis ook niet niks hoor, 3 kindjes. Wanneer ga jij weer werken? @Ilse, ik denk dat Angelina zelf wel aangeeft hoeveel en wanneer ze wil eten. Niet onzeker zijn, je doet het hartstikke goed. @Daphne wow wat kan Fenna al veel! Bij de geboorte van Vangelis scheen de zon . Gister hadden we kraamvisite en we hebben een Bumbo stoeltje gehad, echt ideaal.Wou jullie graag die tip geven. Vangelis kan er dus al in zitten en hij oefent dan zijn nekspieren, zet hem op de eettafel bij het ontbijt http://www.bumbo.nl/epages/bumbo_nl.sf op het werk gaat het goed, alsof ik nooit ben weg geweest! Gezellig weer hahaha Nog een uur en een kwartier. Moet zeggen, heb al 3x gedacht aan de kleine hahaha valt mee, 1x gebeld
hmmzz wordt het voedingstopic ook aardig zat nu.. jammer want haalde er wel steeds goede dingen uit.. maar dat gezever over en weer...
veel betere naam daf! Dames, mijn broek zakt af. En ik bekeek mzelf in een etalage en ik vond mezelf haast schriel. Mn benen dan. Ben nog niet eens op gewicht en heb gewoon skeletbeentjes. Heb altijd dunne benen gehad maar nu leken het wel 2 stokken. Zal wel door de broek komen en het spiegelende effect ofzo. Tis ook nooit goed Maria !
Zo, weer terug van de ha, Ryan had inderdaad last van verstopping (kan door de medicijnen tegen zijn reflux komen) en heb 2 clysma's meegekregen. Een al gegeven en daar kwam het...nu ligt hij EINDELIJK lekker te sl****, sssssstttttt....Eventueel voor morgen nog eentje, en als het nog niet goed gaat, moesten we weer bellen.
hihih maria ik zit net naar onze bijde foto's te kijken die lachebek van Quinn en dan Eva. Mooi contrast!
Ik heb het niet gedaan...Arnoud. Ik heb het zelf al eens gehad voor mijn bevalling, dus wist hoe het werkte zeg maar...
Mij is het met Ryan nog niet gelukt...zodra ik de camera pak is het over, doe ik de camera weer weg, dan gaat hij weer lachen . Hoezo mama voor de gek houden
Oh, de ha heeft destijds tegen ons gezegd dat als blijkt dat Ryan geen kma heeft, dat je de voeding dan alsnog zelf moet terugbetalen aan de verzekering...