zooooooooo gezellige dagje met mijn zus! Ik ben naar de kapper geweest en heb nieuwe schoenen gekocht, veel te duur maar na al deze ellende vond ik dat ik het wel verdiende! Mijn zus heeft martijn de fles gegeven en dat ging super! Nu helpt ze me mijn broek in te korten. Mijn zus is echt een schat. Haar man komt dadelijk ook naar hier en dan eten we met z'n 3en frietjes en daarna film kijken.
Ik zal het op het voedingstopic niet zeggen en hier dus ook niet. *opgelucht...droogt traantjes en gaat de kindjes op bed brengen* Ik heb je post aangepast! Elmo
Arme Roelie, lucht je hart maar hoor meis! Kan me goed voorstellen dat het je hoog zit. Spui maar lekker hoor!
Daar zeg ik ook niks van. Haar originele post deed echt zeer aan je ogen Elmo *over op de orde van de dag....*
Sorry Maar Elmo het is serieus niet leuk meer om op het voeding nog iets te vragen over flesvoeding of bijvoeding zonder continue van dezelfde persoon hetzelfde belerende advies te krijgen...ze mag haar mening verkondigen maar 1 keer lijkt me wel wel genoeg. Kan ze daar door een mod dan niet op gewezen worden dan het zwangerschapsforum uit méér bestaat dan alleen het voedingstopic dan dat je niet op ieder onderwerp met hetzelfde advies hoeft te reageren?
Lieve Roelie, Denk je nou echt dat wij hier helemaal niks aan doen? Er is contact geweest inmiddels (ook al eerder). Elmo *Zullen we het hier alsjeblieft bij laten. Het forum krijgt zo een hele negatieve lading.*
Jeetje wat een elende weer Roelie ik heb het allemaal gelezen, en ik kan me voorstellen dat je diep gekwetst bent. Zo ook meerdere meiden. Was best grof sommige woorden. Zal er verder niet al teveel woorden aan vuil maken. Maar Roelie ((((((((((KNUFFFFFFFFF))))))))))
Dank je wel voor je antwoord Elmo. Ik laat het hier bij en negeer die bewuste persoon verder gewoon op het voedingsgedeelte.
Dat jij nog zoveel puf vind om te moderatoren (?) met zo'n kleintje.. knap hoor! edit - modereren dus
Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk want als ze het op de nutramigen (toch?) goed doet betekent dat eigenlijk nog niet automatisch dat ze koemelkallergie heeft...als ze het op de gewone voeding slecht doet eigenlijk ook niet. Dacht ik trouwens nog aan, je hebt koemelkallergie maar ook lactose intolerantie zijn twee verschillende dingen weet ik maar weet niet precies hoe het nou zat zal ff voor je nazoeken. Maar ook met koemelkallergie mogen kindjes volgens mij gewoon nutrix?
Ik heb een voorbeeldig kind :-D Enne...wij noemen het "modderen" whahaha Ik ben ook een nov. 2007 mama....maar had niet de puf om jullie bij te houden....helaas. Elmo
Ik val morgen door de mand heb de oefeningen nou niet echt trouw gedaan Het probleem is dat hij zoveel spuugt op de buik en zij...morgen maar ff overleggen met de fysio....
nutrix zitten ook eiwitten in, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat dat koemelkeiwitten zijn.. maar dat staat er niet duidelijk op. Er staat wel op het pak dat er geen allergenen in zitten. Al weet ik niet of koemelkeiwitten onder allergenen vallen.. moeilijk... En inderdaad het goed en slecht doen op bepaalde voedingen staat los van het feit of ze wel of niet kma heeft. Daarom weten we ook niet of ze het heeft. Maar voor de vergoeding/verzekering heeft ze het wel En de nutramigen (inderdaad) is ook voor lactose-intollerantie.. dus ook dat zou nog een optie kunnen zijn...