November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jammer.. je mag alsnog wel bij ons komen hoor!

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haha ik heb geen idee die dag zijn mijn gordijnen niet open geweest :)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    IK krijg helemaal geen oefeningen van mn fysio mee voor Quinn. Hebben jullie nog oefeningen die ik kan doen met Quinn
    Quinn tilt namelijk nog geen millimeter zijn hoofd op als hij op zijn buik ligt

4. Wow daar had ik overheen gelezen Esther, maar inderdaad knap gedaan van je kleine mannetie! Stiekem allemaal slagroomkindjes bij die bv-moms! :)

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahaha dat kan ik me voorstellen we zijn maar een klein clubje maar kletsen dat we kunnen :)

6. Dees, heb je het schuin liggen al geprobeerd? met zijn buik op je knieen, terwijl je op de bank zit met bijv. je benen op de tafel?

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja die heb ik vanmiddag nog gedaan, 2 tellen en zijn hoofd ligt al weer plat

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Er staat op het pak dat het bestaat uit 100% voorgekookte rijstevlokken dus lijkt mij koemelkvrij? Anders even googlen op rijstebloem en kma?

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Dees hier ook geen hyves en wat problemen met hotmail!

10. ja dat had ik al gedaan Roelie :) Ik zal nog es proberen te googlen op nutrix en koemelkeiwitten...

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik zat al weer te schelden op versatel maar daar ligt het dus niet aan hihi

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    hier ook geen hyves :cry:

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hahaha stelletjes hyves verslaafden :)
    Kom kom meiden ik heb dagen zonder internet gezeten hahahahahahaha ;)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou ik wil niet op hyves maar Quinn :) jong geleerd oud gedaan maar ja dan krijg je dit

Mare had jij geen tijd over dan zonder inet, hmzz stomme vraag denk het niet met 3 van die mooie kids

15. net weigerde bij mij de msn...

Ik lees op internet: Voedingsadviezen

Geef zo lang mogelijk borstvoeding, minimaal 4 maanden, liefst zes maanden. Begin na zes maanden pas met bijvoeding. Geef als eerste bijvoeding geprakte verse of geweekte ongezwavelde abrikozen, daarna geprakte peer, vervolgens een halve geprakte eco-banaan. Begin pas laat met sinaasappelen en kiwi. Koop biologisch geteelde groenten, die u zelf kort kookt en bij voorkeur onbespoten fruit.
    Geef bij koemelkallergie rijstebloem opgelost in rijstwater (reformhuis) en/of Nutramigen, Pregestimil, Flexical of Enfamil AR babyvoeding. Bij ernstige klachten met diarree kan Orthiflor junior (Orthica) de darmflora verbeteren.

Dan zou je dus zeggen dan het mag.. zij het dat ze natuurlijk allemaal zeggen dat het pas vanaf 6 maanden mag.. maar ja..

16. Niet meer actief

Hallo hee, stelletje kletskousen...wat een zooi pagina's er weer bij zeg ;)

Ik heb geloof ik heel wat gemist als er zelfs in ons topic gemodereerd wordt? :confused:

Schoonmama is weer weg, heeft lekker alle vouw en strijkwerk gedaan en intussen heb ik gestofzuigd enzo. Dus weer ff lekker gewerkt.

Angelina heeft al een paar dagen een gekke bui, zou haast denken dat het een sprongetje is, maar welke? Ze wil totaal niet slapen, terwijl ik haar in bed leg als ze echt slaperig is, maar na 5 minuten is ze weer wakker en begint te brullen en is dan niet meer stil te krijgen, behalve in mn armen. En dan zelfs blijft ze huilen. Erg vermoeiend, dit is nu dag 3 al.

Ach, ik ben gewoon verwend, meestal is ze zo voorbeeldig, dit moet ook effe he ;)

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    stelletje verslaafden ;) maar eh hier ook geen hyves. hihihihi

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ik las ergens dat ze inderdaad gewoon met 4 mnd bijvoeding mogen, alleen met Bv adviseren ze pas met 6 mnd.

Zal eens kijken of ik het bewaard heb.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    gevonden;

Toelichting
    Vóór de leeftijd van vier maanden dient het kind geen bijvoeding te krijgen. Wanneer de
    ouders dat willen, is er vanaf de leeftijd van vier maanden geen bezwaar tegen om met
    bijvoeding te beginnen. Wel moet men er rekening mee houden dat de introductie van
    substantiële hoeveelheden bijvoeding een negatieve invloed kan hebben op de productie
    van moedermelk.

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik lees net op nu.nl dat Peter R. de Vries de moord op Natalee Holloway heeft opgelost...Joran van der Sloot schijnt bekend te hebben...

Deel Deze Pagina