IK krijg helemaal geen oefeningen van mn fysio mee voor Quinn. Hebben jullie nog oefeningen die ik kan doen met Quinn Quinn tilt namelijk nog geen millimeter zijn hoofd op als hij op zijn buik ligt
Wow daar had ik overheen gelezen Esther, maar inderdaad knap gedaan van je kleine mannetie! Stiekem allemaal slagroomkindjes bij die bv-moms!
Dees, heb je het schuin liggen al geprobeerd? met zijn buik op je knieen, terwijl je op de bank zit met bijv. je benen op de tafel?
Er staat op het pak dat het bestaat uit 100% voorgekookte rijstevlokken dus lijkt mij koemelkvrij? Anders even googlen op rijstebloem en kma?
Hahaha stelletjes hyves verslaafden Kom kom meiden ik heb dagen zonder internet gezeten hahahahahahaha
Nou ik wil niet op hyves maar Quinn jong geleerd oud gedaan maar ja dan krijg je dit Mare had jij geen tijd over dan zonder inet, hmzz stomme vraag denk het niet met 3 van die mooie kids
net weigerde bij mij de msn... Ik lees op internet: Voedingsadviezen Geef zo lang mogelijk borstvoeding, minimaal 4 maanden, liefst zes maanden. Begin na zes maanden pas met bijvoeding. Geef als eerste bijvoeding geprakte verse of geweekte ongezwavelde abrikozen, daarna geprakte peer, vervolgens een halve geprakte eco-banaan. Begin pas laat met sinaasappelen en kiwi. Koop biologisch geteelde groenten, die u zelf kort kookt en bij voorkeur onbespoten fruit. Geef bij koemelkallergie rijstebloem opgelost in rijstwater (reformhuis) en/of Nutramigen, Pregestimil, Flexical of Enfamil AR babyvoeding. Bij ernstige klachten met diarree kan Orthiflor junior (Orthica) de darmflora verbeteren. Dan zou je dus zeggen dan het mag.. zij het dat ze natuurlijk allemaal zeggen dat het pas vanaf 6 maanden mag.. maar ja..
Hallo hee, stelletje kletskousen...wat een zooi pagina's er weer bij zeg Ik heb geloof ik heel wat gemist als er zelfs in ons topic gemodereerd wordt? Schoonmama is weer weg, heeft lekker alle vouw en strijkwerk gedaan en intussen heb ik gestofzuigd enzo. Dus weer ff lekker gewerkt. Angelina heeft al een paar dagen een gekke bui, zou haast denken dat het een sprongetje is, maar welke? Ze wil totaal niet slapen, terwijl ik haar in bed leg als ze echt slaperig is, maar na 5 minuten is ze weer wakker en begint te brullen en is dan niet meer stil te krijgen, behalve in mn armen. En dan zelfs blijft ze huilen. Erg vermoeiend, dit is nu dag 3 al. Ach, ik ben gewoon verwend, meestal is ze zo voorbeeldig, dit moet ook effe he
ik las ergens dat ze inderdaad gewoon met 4 mnd bijvoeding mogen, alleen met Bv adviseren ze pas met 6 mnd. Zal eens kijken of ik het bewaard heb.
gevonden; Toelichting Vóór de leeftijd van vier maanden dient het kind geen bijvoeding te krijgen. Wanneer de ouders dat willen, is er vanaf de leeftijd van vier maanden geen bezwaar tegen om met bijvoeding te beginnen. Wel moet men er rekening mee houden dat de introductie van substantiële hoeveelheden bijvoeding een negatieve invloed kan hebben op de productie van moedermelk.
Ik lees net op nu.nl dat Peter R. de Vries de moord op Natalee Holloway heeft opgelost...Joran van der Sloot schijnt bekend te hebben...