Zo Estrélla is net in de tummy tub geweest, voeden en dan zo lekker samen naar bed. Pff hoop echt dat ik vanacht kan slapen, maar denk het niet. Zefanja is vanavond zo hard van de bank gestuiterd en met zijn gezichtje op de rand van de tafel geland. Dat het zelfs met schermerlicht toch wel al aardig blauwig uit zag. Dus die zal wel flink hoofdpijn hebben. Ben benieuwd hoe het er morgenochtend uit ziet.
Ongezwavelde abrikozen, eco banaan, biologisch geteelde groenten...euh die potjes zijn allemaal eco en biologisch enzo en Lars en Niels zijn gewoon groot geworden van een goed gewassen appeltje uit de supermarkt hoor Die Orthiflor ken ik trouwens niet jij wel?
Auwie.....pas je wel op ivm een hersenschudding? Als je toch niet kan slapen misschien vannacht even een keertje wakker maken? Heb jij dat nou ook dat de nummer 2 veel onhandiger is dan de nummer 1? Hier is het ook altijd Niels die onder de blauwe plekken zit en om de haverklap valt
tja die leert het nooit. hij was van de week ook al van de bank gevallen, ze doen tarzan na, tja..................
noor hoor ben nog, al zit Quinn nu oo bij me, die werd krijsend wakker Ohw nu zit hij weer bij Piet afwisseling van de wacht