ik wil een foto van de 3 kids. Je krijgt geloof ik een toegangscode opgestuurd dus dan kan je later dit jaar de canvas bestellen. Wil eerst nog even wat leuke foto's van hun maken
Adriaan zijn pakket had wel meerdere leuke dingen, die van mij was waardeloos. Terwijl hij in een heel klein bedrijfje werkt. Verbaasde me eigenlijk.
pfff ik probeer onze bank te verkopen op mp, krijg ik eerst van die nutteloze biedingen. HAd er iemand mij gemaild of ik contact met haar kon opnemen wat ze wilde graag de bank kopen, dus mail haar terug, hoor er weer niks van. Pfffff kan ik zo niet tegen
Zat daar naast die bon dan nog meer in? Bij mijn "huidige" werkgever heb ik niets gehad en ik gok dat de rest wel wat heeft gekregen.... Bij de werkgever daarvoor kregen we altijd iets heel simpels...Mocht niet te duur zijn, terwijl het niet eens zo'n klein bedrijf is...
Owh heel irritant inderdaad! Stuur je toch nog een mailtje dat je graag wil weten of ze nog interesse heeft omdat je zogenaamd een andere koper hebt...
Ikke wel Ga zo lekker Char kijken ben beetje moe kruip denk ik maar lekker met een dekentje op de bank....ooooh en morgen is René vrij en als Jens zijn trend volgt zou hij om 4 uur wel eens wakker kunnen zijn raad eens wie er dan een voeding mag doen
Nou ja een kerstgratificatie en 2 flessen wijn. die van mij zat in een kerstpakket, en daarzat dan een pasje in met een code.
Whoehahahaha....Jij bent gemeen Nee hoor, groot gelijk! Kan jij eens een keer een langer nachtje maken! Nog plannen voor morgen nu Rene ook vrij is?